Hedersrankingen v31

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Tinglo 100 Byar :)

Fixar uppdatering efter frukost om jag hinner ska iväg och fika med mormor 2 :cool:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
märks att du inte spela på v23.

som ogiltigt så fint sa en gång: "cmon på v23 har högst OBA av alla i "modern tid"

hahahaahhahaha dementeras

Rank Namn Stam Besegrad
1 Cmon duråå 225,58 Mil.

Rank Namn Stam Besegrad
1 skogul OnC 258,42 Mil.
2 The Fugitive OnC 248,20 Mil V29

så återigen ''mr oba'' är inte det längre. hahahah igen!!! det räcker mannen du skämmer ut dig spyr på såna som dig räcker det inte du kommer bli bortadlad på v31 ändå?
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
hahahaahhahaha dementeras

Rank Namn Stam Besegrad
1 Cmon duråå 225,58 Mil.

Rank Namn Stam Besegrad
1 skogul OnC 258,42 Mil.
2 The Fugitive OnC 248,20 Mil V29

så återigen ''mr oba'' är inte det längre. hahahah igen!!! det räcker mannen du skämmer ut dig spyr på såna som dig räcker det inte du kommer bli bortadlad på v31 ändå?

som vanligt så har dagisbarnet ingen koll på något.. skogul o the fugitive, du syftar antagligen på v21 men den världen stängdes väl för typ 2-3 år sedan?(någon som vet?) syftade mer på nyligen stängda världar o aktiva världar
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
jaha, aja tiden går ;) jag får väl känna mig besegrad ^.^ men erkänner bara det för att det är jul :*
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Valt att radera lite inlägg då de började ge sig ut på personliga vatten.
Vänligen tänk på vad ni postar och när någon erkänt sitt misstag behöver vi inte försöka trycka på den punkten alla gör misstag. Ja även den som säger att hen aldrig gör misstag.

God Jul på er! :cool:
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
5000 präglade mynt nu :) vet ej om nån annan är före men betvivlar det skarpt då nog ingen farmat hälften av vad vi gjort totalt :)


Skickat jan 17, 2016 00:45:13
Rikedom kommer i guld (Silver - Nivå 3)

Prägla 5.000 guldmynt!

Flagg belöning: -16% myntkostnader

Visa dina prestationer
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Snorri först till 5 mille OBA

Opponenter besegrade

Som anfallare Som försvarare Total
Rank Namn Stam Besegrad
1 Snorri Sturluson AIDS 5,03 Mil.
2 PsykoKneten AIDS 4,60 Mil.
 
Topp