Hedersrankingen v28

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Får be om ursäkt för lite felräkningar i själva tabelen, har dock redigerats och allt är som det skall vara nu..! ^^
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
CrazyKid drar åter ifrån, trea till "10Mio OBA" och 3 till poäng gör nästan segern till ett faktum!:cool:
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Wrongway har fått jobba hårt på defensiven den senaste tiden och har lyckats stoppa hela "350 adlar" vilket ger fina poäng.

Bevis

Stort Grattis :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Enfetgås blir först till 700 dödade adelsmän i strid, Stort Grattis! :) 3 poäng!

d724d27d1126a0c9fb650c546d760d75.png
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Fått bevis från Wrongway som visar att 700 adlar dödats! 2 Poäng!

Starkt arbetat :)

hSjn1.jpg

Dessutom har jag fått reda på att flera till klarat av 350 adelsmän... Därav stryks den från listan då ingen skickade in bevis i tid!
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
1'000 Mio Rövade Resurser passerade jag för väldigt länge sen är uppe i 2500 snart på snorri kontot vet inte om nån va före mig.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Ni var nog först! Grattis :)

Finns något bevis i form av print eller det kanske är lugnt? Tror vi alla ser på era rövar-utmärkelser att ni nog var snabbast.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tror Crazykid har något liknande i farmat han också så vem av dem som var först vet man inte :D
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Bumb! Kolla igenom att ni rapporterat det ni klarat/se om ni snart är där

Stolpar som finns kvar

- 100 Mio OBA (x3)
- 1'000 Mio Rövade Resurser (x2)
- 700 dödade adelsmän i strid (x1)

:cool:
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
The Fugitive först till 100 Mio OBA Grattis :D

Nu börjar det runda ihop sig, men än är det inte avgjort.. Det är ruskigt jämt mellan CrazyKid och enfetgås i toppen, blir en spurt ända in i kaklet - Glöm inte att rapportera ;)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Hall of Fame

Nu är hela listan uppdaterad och de 103 Poängen är slutligen utdelade efter en hel del korrigeringar under rundans gång. Trots att denna tråden ursprungligen var tänkt som en testversion har jag i samråd med SuperNova ändå tänkt hedra vinnaren av Hedersrankingens första upplaga Version 1.0

Vinnare för V28's Hedersranking blir därmed CrazyKid som lyckades rassla ihop hela 29 Poäng!

Stort Grattis för den insatsen :)


Vinsten för vinnaren blir 1 Månads PK samt KH (till lagret) motsvarande ett värde av 400pp!

Kontakta supporten för att hämta ut din vinst!


Hoppas alla som följt tråden uppskattat konceptet och vill vara med och se den fortsätta växa i framtiden. V31 som precis öppnats drivs nu av Wrongway och frågor kring den kan därav tas med honom.

Mvh Felix

<< V28's HR-Värd Signing Out >>

 
Topp