Hedersrankingen v28

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Hedersrankingen v28 [Testrunda]
Version 1.0 (Test)

0fdbe7bac916ae0977831d82841ee3c6.png


Totala Poäng: 103 | Plockade Poäng: 103 | Resterande Poäng: 0


RankSpelarePoäng
1CrazyKid29
2enfetgås24
3Wrongway16
4Sir Hero7
4skogul7
6The Fugitive6
7SummerofDoom5
7Snorri Sturluson5
9Rey Bozza4



Information
- Information om tråden
- Poängpaketet är specialanpassat efter vad som känns till av världen, då tråden startats så pass sent.
MilstolpePoäng för den som blir FörstPoäng för den som blir TvåaPoäng för den som blir Trea
10 Mynt3 (CrazyKid)--
100 Mynt3 (CrazyKid)--
1'000 Mynt3 (CrazyKid)--
10'000 Mynt3 (CrazyKid)2 (enfetgås)1 (Sir Hero)
100k OBA5 (SummerofDoom)4 (enfetgås)3 (Sir Hero)
1 Mio OBA5 (enfetgås)4 (CrazyKid)3 (wrongway)
10 Mio OBA5 (enfetgås)4 (wrongway)3 (CrazyKid)
100 Mio OBA5(The Fugitive)4(Wrongway)3(Skogul)
1 Mio Rövade Resurser5 (CrazyKid)4 (Rey Bozza)3 (enfetgås)
100 Mio Rövade Resurser5 (CrazyKid)4 (skogul)3 (Sir Hero)
1'000 Mio Rövade Resurser5 (Snorri Sturluson)--
15 dödade adelsmän i strid---
100 dödade adelsmän i strid---
350 dödade adelsmän i strid3 (Wrongway)2 (enfetgås)-
700 dödade adelsmän i strid3 (enfetgås)2 (wrongway)1 (The Fugitive)

Förslag på förändringar om konceptet hänvisas till förslagstråden (länk). Det som gäller denna tråden hänvisas till kommentarsfältet under denna posten.

Rapportera när ni klarar nya stolpar!
Lycka till :cool:
Mvh Felix aka Ogiltigt
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Jag satte sträck över 100 dödade adelsmän i strid då jag upptäckte att flera konton ingame klarat utmärkelsen, ovetande av vem som blev först? Eller finns kanske bevis? :)
 

DeletedUser

Guest
Jag satte sträck över 100 dödade adelsmän i strid då jag upptäckte att flera konton ingame klarat utmärkelsen, ovetande av vem som blev först? Eller finns kanske bevis? :)

Jag tror vi på swedish empire var först faktiskt :). Dock har jag inga bevis nu ;)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Hmm, Jag har suttit och funderat lite nu på det publicerade ovan... Denna rankingen är nästan redan spikad!! O_O Det kommer bli i princip omöjligt för någon att komma ikapp CrazyKid-kontot!

Maximala poäng rank 2 (enfetgås) kan få är:

12 + 5 + 5 + 5 + 3 + 3 = 33

Vilket bygger på att CrazyKid som redan nu har 23 poäng inte plockar några till förstaplatser D:

Kanske något man behöver tänka på inför senare tråder? Samtidigt kan man ju såklart inte ta ifrån dem (CrazyKid-spelarna) att de farmat och präglat exceptionellt bra hittills.. :rolleyes: Kommentera gärna på vad du tycker behöver fixas till senare rundor eller kanske till och med denna om det inte blir allt för mycket oreda :p
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
CrazyKid drygar ut sin ledning från 23 till 26 poäng till följd av milstolpen "Först till 10'000 präglade mynt"!

Stort Grattis!:)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Enfetgås tar upp kampen och snor åt sig 2 poäng tack vare "2a till 10'000 präglade mynt"!

Gratulerar!:cool:
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Sir Hero har helt klart bestämt sig för att ge en match! Grattis för "3a till 10'000 präglade mynt"! :D
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Måste meddela att Wrongway skickat bevis på sina mynt - ca 12,5k just nu..O_O Tyvärr Sir Hero, bättre lycka nästa gång!^_^
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Såg vi va en bit över 10k mynt med nu inget jag ens tänkt på innan :) satsar på först till 50k mynt :D
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
enfetgås är riktigt snabb till "10Mio OBA" vilket ger honom 5 poäng ett snabbt steg mot förstarankade CrazyKid.. :sneaky: Grattis!! :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
wrongway hänger på i kampen nu, tvåa till "10Mio OBA" ger honom 4 sköna poäng! :) Gratulerar!
 
Topp