Hedersrankingen | Omröstning om settings

Hur ska Hedersrankingen V30 vara uppbyggd?

  • Alternativ 1 | Krigaren

    Röster: 18 48,6%
  • Alternativ 2 | Vapenbrodern

    Röster: 9 24,3%
  • Alternativ 3 | Det kvittar

    Röster: 10 27,0%

  • Totalt antal röstare
    37
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Omröstning

Hej v30!

Nu när portarna för forumet precis slagit upp och det går att kommunicera till hela världen tänkte jag passa på att för att för första gången låta er spelare vara med och påverka Hedersrankingen!

För att göra det på ett smidigt sätt har jag därför valt att skapa två förslag på hur världens hedersranking ska graderas och vilka stolpar som skall spelas in. Den ena på en lite mer supportinriktad bana, Vapenbrodern.. :sneaky: Den andra med en liknande inriktning som V29, dvs med offensivt spel som fokus - Krigaren! :cool:

Nu är det alltså upp till er spelare att avgöra vilket alternativ det blir!:)

fbaf40e913397ef1076a1d08434a199e.png


Förtydliganden:
  • Krigsfältets mästare - Fullständigt förinta 250, 2500, 10'000 fientliga arméer.
  • Vandal - Förstör 250, 2500, 10'000 byggnadsnivåer genom att använda katapulter.
  • Murbräcka - Förstör 250, 2500, 10'000 murar genom att använda dina murbräckor.
  • En hjältes död - När du assisterade andra byar, dog 7'500, 20'000, 100'000 av dina enheter.
  • OBF - Opponenter Besegrade som Försvarare
  • Wild Card - Störst av den specifika dagens utmärkelsen efter 6 och 12 månader efter öppning - samt dagen då världen stänger!

Let the Voting Begin!


Med Vänliga Hälsningar
Felix aka Ogiltigt
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Dagens stormakt borde inte inkludera barbarer, just sayin :cool: (om alt 2 vinner)

Min röst hamnar på alt 1

//WW out!
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar 2:an men det känns som att hög OBF aldrig ska belönas till en spelare, bra försvar hänger ju mer på stammens samarbete än något annat.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Så de spelare som bara lirar för och hjälpa stammen inte borde få nämnas? Hmm intressant tanke där.

Det jag menar är att det inte är så svårt att adla upp 20barbarer och roffa åt sig stormakt.
Ska man hamna på hedersrankingen bör man göra något som ger lite heder och inte bara gå på grått (dance) :sneaky:
 

Mikedeee

GuideGud
Reaktionspoäng
0
Det jag menar är att det inte är så svårt att adla upp 20barbarer och roffa åt sig stormakt.
Ska man hamna på hedersrankingen bör man göra något som ger lite heder och inte bara gå på grått (dance) :sneaky:

Adlar spenderade som adlar spenderade, spelaroll liksom...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det jag menar är att det inte är så svårt att adla upp 20barbarer och roffa åt sig stormakt.
Ska man hamna på hedersrankingen bör man göra något som ger lite heder och inte bara gå på grått (dance) :sneaky:

Så om jag bara adlar barbs o bygger deff för o skicka till de som kan kriga så ska de ja gör inte räknas?

Intressanta åsikter.
 

DeletedUser

Guest
Så om jag bara adlar barbs o bygger deff för o skicka till de som kan kriga så ska de ja gör inte räknas?

Intressanta åsikter.

Då är det ju inte själva adlandet som ger heder/räknas, utan snarare "En hjältes död". Som jag tycker borde vara med på Alternativ 2.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Då är det ju inte själva adlandet som ger heder/räknas, utan snarare "En hjältes död". Som jag tycker borde vara med på Alternativ 2.

Tycker om antal byar ska räknas så kan man kanske göra en barbar/spelare så de finns 2 alt. istället för ett.

Vissa av oss adlar barbarer & vi hjälper visst till i krigen. (När vi inte internadlar)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja, så länge man inte adlar barbarer under krigen så. På v30 kommer det inte spela så stor roll om det är barbarer eller inte man adlar annars pga limited haul.

Men om du är så jävla dålig så du inte kan adla fiendebyar, ska du inte adla nånting först kriget är över?

Är det inte bättre och fortsätta adla och boosta byarna så trupper kan komma fram mot fronten & samtidigt se till att stammen växer?
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Men om du är så jävla dålig så du inte kan adla fiendebyar, ska du inte adla nånting först kriget är över?

Är det inte bättre och fortsätta adla och boosta byarna så trupper kan komma fram mot fronten & samtidigt se till att stammen växer?

Pratar du om dig själv här? Om du är så dålig att du inte kan adla fiendebyar kan du fråga mig om råd, så kan jag ge dig några tips.

Barbarbyar är okej att adla för att komma till fronten, men det bör man ha gjort innan kriget. Är man inte så bra att man kan adla spelarbyar så får de spelare i stammen som kan detta ge sina tips och råd för hur de bör gå tillväga.

En fråga till dig henrik338. Om det bara finns en i stammen som är duglig nog att adla spelarbyar och resten adlar barbs för att hjälpa den spelaren, hur hade du tänkt dig att stammen skulle vinna kriget när den spelaren får adelsbrist? Låt oss även säga att majoriteten i motståndarstammen är så pass bra att de adlar spelarbyar.

Om man är så dålig att man inte kan adla fiendebyar så kommer man inte kunna adla något efter kriget ändå, eftersom man kommer förlora. Alltså, du har fel.
 

DeletedUser

Guest
Nu känns det lite konstigt om jag ska behöva rensa i den här tråden, eftersom det faktiskt är en del synunkter som kan behövas för att nå fram till ett vettigt beslut om hur det ska vara.

Men bespara mig och alla andra era påhopp och flamsande - vill ni nödvändigtvis hålla er på sandlådenivå så finns säkert habbo hotell kvar.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Krigaren vann omröstningen och kommer därför bli V30's inställning till hedersrankingen! Tack för alla röster!

Tråden kommer upp ikväll/imorgon :)

/Felix
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp