Hedersomnämnande

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Jag får lov att ta av hatten för samtliga.
Ebolas Har alltid haft respekt mot en så står tjur :)
knass What can i say...en trevligare person får man leta efter
Ryttmästaren Gjorde ett inåt helevetes bra jobb när alla la av
goranSWE Riktigt skön och orginell lirare. Riktigt mycket respekt gentemot dig och din stam
magnuson Äldsta pa måste juh naturligtvis få komma med. Kommer ihåg när du hade 800.000 poäng och började kriga mot DEIST....det var tider det du och jag mot en stam
Putte-Patriot En av alla mina vänner som jag håller nära

Får även ta och tacka dalapeter och somalia för era kloka ord då ni fortfarande var aktiv



Man får tacka för din Creed;)

//Ryttmästaren
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Heder till en kille som gjorde ett "väldigt bra" jobb när alla la av, samt som har hoppat över till fienden som gjorde att alla la av..
Nej, ingen heder av mig får du ;)

Va nu inte så bitter! :p
Han gjorde ju ett bra jobb o gav byarna till sina fiender o fortsätter på den inslagna vägen. Så visst tusan ska han omnämnas...
 

DeletedUser

Guest
Lägger en salut för gamla BoB, där TW började.

Lyfter på hatten för -SK- som bevisat sig vara TW1s överlägset bästa stam.

Sist men inte minst, tungt kav till följande personer: tystlåtna rainbow, alkoholiserade MrRisling och våldsamt duktiga MementoMori.


Mvh
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
Lägger en salut för gamla BoB, där TW började.

Lyfter på hatten för -SK- som bevisat sig vara TW1s överlägset bästa stam.

Sist men inte minst, tungt kav till följande personer: tystlåtna rainbow, alkoholiserade MrRisling och våldsamt duktiga MementoMori.


Mvh

håller med i två av tre spelare
rainbow vilken trevlig prick att spela med
MrRisling whow skål din gamle gubbe hoppas vi ses i tw snart
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
Lufsen75
en av dom bästa ledarna som jag har haft
lugn och diplomatisk hårde inga hårda ord om lede Fi eller om vi hittade på fanskap som han fick reda ut

trevligaste spelaren var/är MrRisling skutt på dig

himan och henke the ork var dom jävligaste att slåss emot

stam:MILKA den jävligaste stammen jag krigat emot
 

Simon1900

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill höja glaset för en som jag inte har haft troligen nån kontakt med. Men vart så jäkla imponerad när han snackade i forumet om hur många inks han hade på sig och hans stridvilja (han gett mig på direkten själv). Förlorade mkt men tog hem nog det dubbla i slutändan. MasterQaz är det då jag menar här. Ingen aning om det är original ägaren dock... Men vad fan :p
 

Ryttmästaren

New Member
Reaktionspoäng
0
Glömda tider

Glömda och fd spelare. Nu när V1 är på väg att ta slut så kanske det är min tur skriva lite.

Gud vad kul jag hade på V1, vilka lirare som fanns där ett tag.

Glad sommar
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ge ett hedersomnämnande till DH's Fyllskalle No1 :awsm:

Kruxet ..
Du är alltid framme med galna bilder och kommentarer som gör att man sitter vid skärmen o garvar..

Fortsätt så, så blir vägen till EndGame garanterat lättare för oss andra :cool:
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ger min heder till Jb-q - Enligt mig den största och absolut mest respekterade spelaren genom tiderna på V12,

Även han som var den första att använda adels "tåg" mot mig och fick mig ut värld 1, Gav även bort mina byar till honom när jag väl spelade under ett annat namn.

Stor makt till dig.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag ger min heder till Jb-q - Enligt mig den största och absolut mest respekterade spelaren genom tiderna på V12,

Även han som var den första att använda adels "tåg" mot mig och fick mig ut värld 1, Gav även bort mina byar till honom när jag väl spelade under ett annat namn.

Stor makt till dig.

Tycker det är så kul att du hela tiden refererar till v12.
En värld du inte avslutade, en värld där du internadlade dig till dina poäng.

Men visst, alla har vi olika målsättningar.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Va nu inte så bitter! :p
Han gjorde ju ett bra jobb o gav byarna till sina fiender o fortsätter på den inslagna vägen. Så visst tusan ska han omnämnas...

gav och gav vet jag inte?
har för mig om att du dog rätt mycket adlar mot mina murar kruxet?
500 + måste gjort dig ganska sur där ett tag ;)

sure att jag tappade byar
men kanske inte heller så konstigt när man är imprinsip ensam kvar och har alla imot sig:)

(och kom inte att säg att det fanns en massa andra acc kvar, Jag köade allihoppa)

totalt satt jag på ca 18 acc i slutet när alla la ner och slängde kö/lösen till mig och drog :)

och forfarande så lyckades du knappt ta byar från mig krux

ja sämre spelare får man leta efter;)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
gav och gav vet jag inte?
har för mig om att du dog rätt mycket adlar mot mina murar kruxet?
500 + måste gjort dig ganska sur där ett tag ;)

sure att jag tappade byar
men kanske inte heller så konstigt när man är imprinsip ensam kvar och har alla imot sig:)

(och kom inte att säg att det fanns en massa andra acc kvar, Jag köade allihoppa)

totalt satt jag på ca 18 acc i slutet när alla la ner och slängde kö/lösen till mig och drog :)

och forfarande så lyckades du knappt ta byar från mig krux

ja sämre spelare får man leta efter;)

Ja, du är jättebra, fantastisk spelare, vi andra sopor. :)

Gick det för dig nu då? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det kvittar om DH har rent mjöl i påsen eller ej, det ändrar inte det faktum att de lär vinna v1. om de sen krigade sig till segern, körde diplomatiskt rävspel eller backstabbade sig till segern hör överhuvudtaget inte hit för ni går rejält off topic när ni pratar om det, vill ni fortsätta whina om det kan ni väl skapa en ny tråd angående ämnet istället

SFFN förtjänar ett hedersomnämnande både för sättet han krigade och sättet han skötte -sk- på.
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Det kvittar om DH har rent mjöl i påsen eller ej, det ändrar inte det faktum att de lär vinna v1. om de sen krigade sig till segern, körde diplomatiskt rävspel eller backstabbade sig till segern hör överhuvudtaget inte hit för ni går rejält off topic när ni pratar om det, vill ni fortsätta whina om det kan ni väl skapa en ny tråd angående ämnet istället

SFFN förtjänar ett hedersomnämnande både för sättet han krigade och sättet han skötte -sk- på.

Har du rätt i, finns ett par i DH som förtjänar vinsten. en 15 av dem. Resten bör gråa sig, klart dem kommer bli ihåg kommna som rävar.

SFFN/Bonstrom/Humble Ni tillhör min topp på V1

Mvh Andreas Wulff

V1 B-V/Pirate/Knight
V5 DEMONS
V20 NACHOOOO
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Folk jag träffat under min vandring i T.W träsket. Underbara spelare :) "Varning sentimental läsning"

Bonstrom: Kapten No Fear Nr1 Piraten Du äro var en av de bättre ledarna här.

Figo92: Mkt rom och vallgravs dop nakna xD

Kung Bert: Kom från Höör du med, här fick man alltid hjälp

Nordic Vikings: Stötte på dig i B-V då vi blev ledare där, vandrade sen till Pirate tillsammans, och en ELOG till dig Nordic, en av de bästa här på V1

Skorpio: Du blev lite sur på slutet här, men en jävla go granne nere i k85 Tack för allt genom åren :)

Riotroy: Tappade dig efter Pirate tiden, men du var en stjärna o hjälpte mig med kontot när jag gick igenom den värsta fasen i mitt liv, Tack :)

Princess: Orginalet, du skickade PM, ville hjälpa mig, du hjälpte mig mkt, pang på rödbetan, hade du fortsat i det tempot du gjorde så hade man fått håla hårt i sina byar :)

3027: Min första ledare med Mike the Bike, hela stabben var goa :)

Andrejensen: Glad härlig kille, framför allt ärlig. Go Malmö va?? ;)

Bear2: En jävla trevlig kille Kommer aldrig glömma dit första PM, du satte ribban på vad heder o hur man ska vinna T.W

Prupert: Lite sur av sig, men gjorde sig hörd och förståd. Spela med dig på V5 med vi vann :D

Lirka: Vet att du undra ibland vad jag gjorde, du misstänkte mig, du dömde mig. Men vi hade nice röd tråd ändå :)

Knut999: Han var fan inte gammal, intryket av dig var en 40åring erfaren gubba jävel, du var knappt 19 xD Också en gammal ledare i B-V

Kendara: Gick till DH och tillhör en av de som suttit ett par år där. Men i B-V var du farlig.

Rudinoff: Du kämpade på trots allt i dit liv. Hade du haft tiden o försvara dina byar hade du vunnit. Tack för många bra tips

MiketheBike: Legenden nere i k85, skaparen av B-V varför slutade du?? Finns en del som kommer ihåg dig än idag :)

FaderFaust: Våran medlare, och positiva talare, tack för dina ord o inlägg.
LuckyPunk: Kämpade kämpade o kämpade :).

MadOne: Låg o batalja med dig när HH fanns på tapeten, men du var bra o rolig o snacka med

Silke79: En av legendarerna här på V1 Tack för allt Silke.

Louskan: Vi spelade i princip i samma stam från start till slut, synd det tog slut som det gjorde :(

Simon1900: Simon simon, som du kör. Pratat mkt med dig och hoppas du kör över Tara med det du har ;P

Humble: Diplomaten och talaren sjv. Du gjorde Knight till vad det var. Stort plus

SFFN: Humbles värsta Fiende. Suttit och följt era inlägg på forumen. Det ända vetiga som finns o läsa. Sett vad du presterar med -SK-. Blev sjv förvånad över att Knight vände sig mot er.

Du är V1 med -SK-

Det var allt för mig Finns en dröss spelare till nu när jag skriver, men ni vet vilka ni är och TACK för alla år på v1 :)

"Snyfftt brööölll" xD

Over And Out DonWulff
V1 B-V----Pirate----Knight
V5 Demons
V20 NACHOOO
 
Topp