Heder på TW

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
God dag alla spelare på värld casual!

En tid tillbaka valde vi i TLF att ta in en före detta fiende, Dirty Harry. Detta gjorde vi dels därför att vi sett vilken skicklig spelare han var men framför allt därför att vi imponerades av hans attityd. Som mest var vi 6 spelare på honom samtidigt och trots det gav han varken upp, eller började klaga och förolämpa oss. Det här är som ni nog märkt något mycket ovanligt på värld casual, där det lustigt nog anses vara fegt att samarbeta inom stammen. Men nog om detta.

Vi i TLF valde inte att skriva den här texten för att diskutera moral eller för att försöka försvara vårt rykte. Vi skriver detta för att be er att sluta anklaga och förolämpa Dirty Harry. Om ni måste klaga på något får ni absolut klaga på TLF, (vi njuter av det) men vad ni än gör, gå inte till personangrepp. Särskilt inte mot Dirty Harry, som för övrigt inte ens ansökte till oss. Vi kontaktade honom av ovanstående anledningar.

Det var allt ifrån oss. Vi tackar dig för att du tagit dig tid att läsa detta och önskar dig en fortsatt bra dag.

Mvh TLF
 

DeletedUser

Guest
Backstabbers!

Vem är Dirty Harry förresten?

Vad är poängen med flertal familjestammar och köra störtseriöst på en casual? Anyone?
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
Backstabbers!

Vem är Dirty Harry förresten?

Vad är poängen med flertal familjestammar och köra störtseriöst på en casual? Anyone?

Haha seriöst? tycker vi mest slöspelar :awsm: Backstabber? nej han var stamlös när han vart tillfrågad att gå med i lost.
Hur som helst så är han en tillgång och personligen har han räddat 5 av mina byar redan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha seriöst? tycker vi mest slöspelar :awsm: Backstabber? nej han var stamlös när han vart tillfrågad att gå med i lost.
Hur som helst så är han en tillgång och personligen har han räddat 5 av mina byar redan :rolleyes:

Var ganska oseriös ;)

Men mja, 3 familjestammar top 1-3 känns rätt så..tryhard ;D
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Hahaha, vad är problemet? Lost-stammarna har ju rätt taktik för att vinna världen. Vi andra tycker bara att det är skönt att klicka runt och mysa av nostalgiska minnen av den stortid man haft i TW. Jag tycker inte det finns något att klaga på dem... all heder till de som faktiskt försöker få någon fart på denna pensionärsvärld!
 

tryit

New Member
Reaktionspoäng
0
Skriver inte mycket här.

Kan ju säga att man haft lite påhälsningar ibland utav Lost familjen. Hur många spelare eller hur mycket attacker det än skickats så bryr jag mig faktiskt inte.
Det som jag då anser fegt på denna värld är att Dirty Harry lämnade stammen för att han just av den anledningen att han var under hård press av familjen och där med gick ur stammen för att få frid (paus) eller gråa sig som han skrev i det interna forumet.



Och börjar han då attackera fd stammedlemmar så fort han gick med i familjestammen. Klart som fan det är backstabbing. Samtidigt som att man lämnar sin stam för att slippa bli attackerad av familjen är så fegt.
Med tanke på all den hjälp Dirty Hary fick så gott det gick så är det tacken.

Däremot så har jag full respekt för många av er andra som jag mött på slagfältet.

Sedan så är det ju familjen spelsätt att gangbanga spelare. Men om det är skill att göra det eller inte. Nja tror inte det.
Det lär man nog inte få reda på tyvärr.
Så all hjälp Dirty får utav familjen kommer jag klassas som fegspel.
 

DeletedUser

Guest
Skriver inte mycket här.

Kan ju säga att man haft lite påhälsningar ibland utav Lost familjen. Hur många spelare eller hur mycket attacker det än skickats så bryr jag mig faktiskt inte.
Det som jag då anser fegt på denna värld är att Dirty Harry lämnade stammen för att han just av den anledningen att han var under hård press av familjen och där med gick ur stammen för att få frid (paus) eller gråa sig som han skrev i det interna forumet.



Och börjar han då attackera fd stammedlemmar så fort han gick med i familjestammen. Klart som fan det är backstabbing. Samtidigt som att man lämnar sin stam för att slippa bli attackerad av familjen är så fegt.
Med tanke på all den hjälp Dirty Hary fick så gott det gick så är det tacken.

Däremot så har jag full respekt för många av er andra som jag mött på slagfältet.

Sedan så är det ju familjen spelsätt att gangbanga spelare. Men om det är skill att göra det eller inte. Nja tror inte det.
Det lär man nog inte få reda på tyvärr.
Så all hjälp Dirty får utav familjen kommer jag klassas som fegspel.

Jomen visst är det vackert!?!

En f.d medlem som fått hjälp och skydd från stammen plötsligt (utan någon direkt orsak) backstabbar för att få vara med i "vinnarstammen".

Det vackra i det hela kommer när någon tomte försöker intala sig själv på externa att dom gjort rätt, och spelaren i sig inte gjort något fel med att hugga sin stam i ryggen :)
 

tryit

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag utmanar härmed en fair strid med endast Dirty Harry som motpart alla andra kan hålla sig utanför denna strid.

Att för en gångs skull kunna köra man mot man är inte mycket begärt.


Låt våran beef vara.
 
Topp