Hattar

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Händer något när man har hittat alla hattar? Och hur många finns det?
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Man fick flagga + utmärkelse efter första, efter 10 var skedde detsamma. Jag har 15 olika och tror det är alla men ingenting hände.

Sen kan man fråga sig varför trollkarlsbyarna är borta på kartan trots att eventet håller på tills midnatt.
 

Funker Vogt

Member
Reaktionspoäng
1
Så fort man klickade på en hatt så aktiverades hatten, de flesta såg man under spelar rankingen eller på sin egen profil, sen fanns det dryga hattar som kenguru hatten som vände allt på kartan upp å ner, eller -8 skrivkunskapen som minskade skrivfältet för varje knapptryck du gjorde, eller den där vita lilla hatten som flyttade OK knappen samt alla andra knappar i spelet till höger ju längre du pekade på den.
Sen fanns det nån hatt som gav dig en ny bakgrund, en gentlemanna hatt som gav dig svart/vit by, en som vände dagen till natt. m.m

Orsaken till att byarna försvann innan eventet tog slut var nog (gissar jag på) för att man ska kunna nyttja dem man hade lite xtra.. men vad vet jag :)
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det var ett riktigt roligt event, och hoppas det kommer liknande event i framtiden ;)

Skönt att premiumpoäng inte var inblandande. Tack InnoGames det där gjorde ni bra :D
 
Topp