Hata mig eller älska mig....

DeletedUser

Guest
Tänkte kolla om det fanns något intresse för att starta upp en ny rate the player lik tråd, bläddrade igenom v26 forumet o såg den här och tänkte att det kan vara ett kul sätt att väcka forumet till liv igen (Förutom Kytampes comeback)

Fyll helt enkelt i de 3 spelare som utmärker respektive egenskap bäst

Mest respekterade spelare:
1-
2-
3-

Favoritspelaren:
1-
2-
3-

Mest hatade spelare:
1-
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1-
2-
3-

Mest Respekterade stammen:
1-
2-
3-

Favoritstammen:
1-
2-
3-

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1-
2-
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-

************************************************** ***********************************

Bra om alla håller sig till Sir Heros regler från orginaltråden v20

[1] Försök att INTE favorisera din egen stam och dess medlemmar.
[2] Rätta inte någon annans Prisutdelning för det är inte din Prisutdelning. Gör en egen om du nu har andra åsikter.
[3] Blir du omnämnd av någon så får du gärna tacka eller tvärtom.
[4] Skriv gärna med en förklaring i dina nomineringar men håll det "Fair Play" för detta är ett spel.

Snodde hela trådstarten utav Ogiltig så cred till honom <3
// Adam
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Axxo (fd. Deathstar), måste helt enkelt visa lite respekt för Axxo haha, inte många som fått så mycket fokus på sig och ändå klarat sig helskinnade
2- Abel, vet ingen annan som kan vara överallt, hela tiden, på samma sätt som Abel "Är vaken så länge min stam behöver mig"
3- Teh Gow, överdriven förstaplats i rankningen o krigar på riktigt duktigt, trevlig prick dessutom från det lilla jag pratat med dig Henke

Favoritspelaren:
1- Sovereign
2-
3-

Mest hatade spelare:
1- Starchild
2- Tussen
3- Stropilazation

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Sovereign (Johan), Saknar dig här på v30 och bara väntar på en comeback <3
2- Jakten 100 (Nyan), brukar slänga in mig i skype chatter med random människor för att jag "är den enda som kanske svarar..." xD
3- BatteriKungen (Lowdin), alltid kul att snacka skit om livet mitt i natten med ^^

Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1- Sovereign
2- Hejbönder, många fronter = många adelsmål
3- GGPEW, min fram tills förra veckan favospelare på v30, fett med guldmynt!

Mest Respekterade stammen:
1-
2-
3-

Favoritstammen:
1- IA (InkapAbel), gör man en stam för att jävlas med en spelare så är det legendariskt
2- SD, förklara krig med alla övriga stammar innan nybörjarskyddet ens tar slut kräver karaktär ;)
3-

Mest hatade stammen:
1- Hata spelet, inte spelarna
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Abel, hata på honom om ni vill men det taktiska spelandet och skickligheten visar sig i världen atm
2- Teh Gow, ännu en gång, respekterar denna spelare, mest för att du kör på så jäkla hög nivå på två världar samtidigt och leder dina spartaner framåt på båda
3-

Sämsta ledaren:
1- Queen P, när hon satt i gamla UNIQUE eller som jag föredrar att kalla det VoR
2- Starchild
3- Tobbe18
 

DeletedUser

Guest
Oj, såg inte den, för mig kan den här stå kvar men inga problem på min sida om ni vill plocka ner den o bara klistra in mitt svar i den andra
 
Topp