HashTag Förlust - Tack för fisken!

Lord Zash

New Member
Reaktionspoäng
1
Efter den lilla tid vi möttes på v29 måste jag säga det var kul så länge det vara.

Du är en guldvärd person. Kanske ses vid en annan värld :)

Ditt TW namn förblir mitt steam namn :p

En FÖRLUST för tw ;)
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Va svårt att carrya er Noobs nä, roligt att vinna första världen sen V5. 24 försök till tog det bara innan vinsten var ett faktum återigen!
P.s rank 2 på v29 va sämst
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Som andra halvan på kontot vill även jag,
Tack till alla med o motspelare, har varit kul o få adla er! O lite mindre tack till alla banan glidare..(fredgo)
Varit en värld som kommer ligga mig värm i hjärtat resten av livet! Denna vinst var inte som någon annan världsvinst!
Hoppas vi syns på v49 för då slår vi till igen!

/Simon
 

Raxio

New Member
Reaktionspoäng
0
Som andra halvan på kontot vill även jag,
Tack till alla med o motspelare, har varit kul o få adla er! O lite mindre tack till alla banan glidare..(fredgo)
Varit en värld som kommer ligga mig värm i hjärtat resten av livet! Denna vinst var inte som någon annan världsvinst!
Hoppas vi syns på v49 för då slår vi till igen!

/Simon

Vem var du ingame? :s
Och fredgo som en "banan glidare" stämmer dock inte, men framhäver rätt tydligt dina värderingar. Patetisk kommentar.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Vem var du ingame? :s
Och fredgo som en "banan glidare" stämmer dock inte, men framhäver rätt tydligt dina värderingar. Patetisk kommentar.

Din kommentar får mig att undra om du verkligen spelade V.29?

Skriver du in Fredgo på synonymer.se så får du upp "Bananglidare" som första alternativ.

Simon var min Co.

__________________________

Tack för dom fina orden Zash!
Vad gäller steam acc så är det väl lika bra att låta dina medspelare förbereda sig för Förlusten! Och hur gör man det på bättre sätt än att heta just HashTag Förlust! ;)
__________________________

Samma till dig Felix!

__________________________

Till er alla:
Ni kan fan Haude! ;)

Ses på V.49!
Dvs om ni kan hålla igång .SE tills dess! ;)
 

Raxio

New Member
Reaktionspoäng
0
Din kommentar får mig att undra om du verkligen spelade V.29?

Skriver du in Fredgo på synonymer.se så får du upp "Bananglidare" som första alternativ.

Simon var min Co.

Din fundering får mig att undra om du verkligen spelade V29? Precis som fredgo spelade jag från början till slut, samt utan att förlora och komma tillbaka igen ;)
Som sagt; våra tankar, åsikter och värderingar är inte precis identiska. Dessutom såg jag troligtvis mer av honom då han var min granne på kartan medan du låg en bra bit bort.
Okey då är jag med :)

Men oavsett, peace on you! :cool:
 
Topp