Haroos nya sign

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lägg ner. Roliga timmen där du försöker bevisa för resten av klassen att du är en superintelligent forumsdebattör har dragit över med 20 minuter. Klassen väntar otåligt på att få sluta, så kan du vara vänlig att stoppa ner datorn i din smidiga skinnväska och sedan dra på dig den sura gamla trista Haroo-minen igen?

Åhåhåhåhåhå, är det inte lite samma sak gällande dig?
Är det möjligtvis en ny Petter vi har här, såvitt jag kan se heter du inte "räddare i nöden" och du behöver inte agera likt en sådan heller.
 

DeletedUser

Guest
Vafan väcker det är så stor uppståndelse för.. Han är ju trots allt Hammarbyare. Ingenting dom skriver/säger stämmer!
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lägg ner. Roliga timmen där du försöker bevisa för resten av klassen att du är en superintelligent forumsdebattör har dragit över med 20 minuter. Klassen väntar otåligt på att få sluta, så kan du vara vänlig att stoppa ner datorn i din smidiga skinnväska och sedan dra på dig den sura gamla trista Haroo-minen igen?

Jag tycker fortfarande det är kul eftersom sådana som du skriver i denna tråden
 

DeletedUser

Guest
Åhåhåhåhåhå, är det inte lite samma sak gällande dig?
Är det möjligtvis en ny Petter vi har här, såvitt jag kan se heter du inte "räddare i nöden" och du behöver inte agera likt en sådan heller.

Nä, inte i närheten av samma sak gällande mig.

Jag bryr mig inte vilken jag skriver till. Du slickar dig uppåt och sparkar nedåt, jag skiter fullständigt i allt såndant och angriper bara sånt jag tycker är oball (ball ord va).
 
Reaktionspoäng
0
Nä, inte i närheten av samma sak gällande mig.

Jag bryr mig inte vilken jag skriver till. Du slickar dig uppåt och sparkar nedåt, jag skiter fullständigt i allt såndant och angriper bara sånt jag tycker är oball (ball ord va).

Har du ingen rädsla i kroppen eller? Jag vill vara lika tuff och orädd som du.
 

DeletedUser

Guest
Nä, inte i närheten av samma sak gällande mig.

Jag bryr mig inte vilken jag skriver till. Du slickar dig uppåt och sparkar nedåt, jag skiter fullständigt i allt såndant och angriper bara sånt jag tycker är oball (ball ord va).

Härligt! :) du äger han :)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nä, inte i närheten av samma sak gällande mig.

Jag bryr mig inte vilken jag skriver till. Du slickar dig uppåt och sparkar nedåt, jag skiter fullständigt i allt såndant och angriper bara sånt jag tycker är oball (ball ord va).

Yes, likaså gör jag. Då har vi ju nåt gemensamt, alltså.
 

DeletedUser

Guest
Wow, ännu en tråd med meningslösa inlägg av argumenterarN.
 
Topp