Handgjorda kartor

DeletedUser

Guest
Jag vet att dom har hög ob, men vafan, allt runt dem har ju varit barbs väldigt länge. Har dom lyckats rensa allt och fått alla att avsluta sina konton. Verkar ju lite skumt :p
 

DeletedUser

Guest
var vänliga diskutera inte multi konton osv på forumet, ta de med supporten ifall ni misstänker att någon brytit mot reglerna.

håll er till diskussioner kring kartorna framöver :)

Mvh Fox
Moderator v14
 

DeletedUser

Guest
Happy holidays!
v14karta.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sanslöst snygg karta Candy, en av de bättre man beskådat i .se forumet enligt mig, fortsätt gärna göra kartor allt eftersom tiden fortlöper :)
 

DeletedUser

Guest
Tack Candy för din tid. Den tid det tog dig att göra kartan :) det uppskattas verkligen
 

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna få be att få denna satt som viktig? Fick söka nästan 3 sidor bakåt för att hitta den

Top102011-01-10.png


En liten top 10 karta. Glömde att skriva ut vem som har vilken rank, men tror alla vet de för stunden, kan skriva in de här i meddelandet annars:
01 WEED
02 SuitUp
03 TB
04 DVV
05 Virtus
06 PoK
07 XYZ
08 BMF
09 [RR]
10 Pommac

Den såg iaf ut så när jag började med kartan. Nu har tydligen Pommac gått ner till 11e platsen och ersatts av ConEcT och XYZ och BMF har bytt plats
 

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna få be att få denna satt som viktig? Fick söka nästan 3 sidor bakåt för att hitta den

Finns jue en Viktigt tråd som heter "SjälvUppdaterade Kartor" skulle man inte kunna posta dessa kartorna där med?
Eller bara ändra namnet så den viktiga tråden bara heter kartor helt enkelt.
För borde ju vara lättast att ha alla v14 kartor i samma tråd.
 

DeletedUser

Guest
Självuppdaterande kartorna skall alltid ha en egen tråd, och även handgjorda kartorna, så har de alltid varit och kommer nog alltid att vara.
 

DeletedUser

Guest
I tillfällig brist både på självuppdaterande kartor och på något att fördriva tiden med så har jag slängt ihop en ny karta.

Ni får ursäkta att vissa stammar syns sämre än andra, men det översta lagret syns såklart bäst och partiskt som jag är ligger WEED överst. Alla andra stammar ligger i slumpmässig ordning. Jag ska försöka komma ihåg det till nästa gång så några nya stammar får ligga överst om de finns kvar. Hursomhelst, här är topp 10:

firstmap.png
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp