Handgjorda Kartor

DeletedUser

Guest
Det glömde jag säga. Fin karta! Det är roligt att det kommer upp lite sådana. Känns som att man inte längre kan titta tillbaka på gamla kartor. Pga de som uppdaterar sig själv så har sådana här kartor försummats. Så det är mycket roligt att du gjort en, tackar. :)
 

DeletedUser

Guest
Fin karta =). Oroa dig inte Sketaful, k78 blir snart vit igen =)
 

DeletedUser

Guest
Tack,uppdatering var 3 månad? Eller är det för lång tid?
:)
 

DeletedUser

Guest
Inte för att vara sån, men DVH-A får gärna vara med i DVH, sedan GoW-A? GoW borde räcka som namn, dessutom verkar de sakna sina akademier GoW-P och GoW-A.

Annars, grmyt fint teckensnitt på namnen och fin bakgrund!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Inte för att vara sån, men DVH-A får gärna vara med i DVH,

Jo, du är sån.............................;)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är bättre var stam för sig. Då ser man hur stammarna egentligen är utformade.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vaddå utformade? I DVHs fall så vill du se hurdan aktiviteten va? Har ju inget med hur stammen i sig är uppbyggd annars :p
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Vaddå utformade? I DVHs fall så vill du se hurdan aktiviteten va? Har ju inget med hur stammen i sig är uppbyggd annars :p

Nej det skrev/menade jag inte heller. När allt blir samma färg och det bara står DVH så säger det egentligen inte någonting om vilken stam som ligger var (Av de 2 i familjen).

Däremot hade det varit enkelt att urskilja t.ex. vilken stam som har en tuff front (för mig som sitter på läktaren) och på självuppdaterandekartorna kan man t.ex. se vilken stam som tappar byar och vilken som förlorar. Enda anledningen till att dem skall vara tillagda som familjestam är att dem får mer poäng.
 

DeletedUser

Guest
Nej det skrev/menade jag inte heller. När allt blir samma färg och det bara står DVH så säger det egentligen inte någonting om vilken stam som ligger var (Av de 2 i familjen).

Däremot hade det varit enkelt att urskilja t.ex. vilken stam som har en tuff front (för mig som sitter på läktaren) och på självuppdaterandekartorna kan man t.ex. se vilken stam som tappar byar och vilken som förlorar. Enda anledningen till att dem skall vara tillagda som familjestam är att dem får mer poäng.

Eller för att de har ett samarbete precis som en ordinär stam vilket gör dem till en stam.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Eller för att de har ett samarbete precis som en ordinär stam vilket gör dem till en stam.

Att dem har ett samarbete som om det bara var en stam tror jag inte på. Det är en akademi och en bra stam. (Visst det finns vissa bra spelare men inte i det stora hela) Men den bättre stammen kommer snart vara den enda stammen. Akadmier dör ut allt som oftast, frågan är bara hur lång tid det tar.

Att sammarbetet bestämmer hurvida man skall vara samma stam på kartan är ju fel. Då skulle ju likaväl T.ex. Elite och Mash ha samma färg och stiga lite på rankingen.

Antingen är man en stam med "bra diplomatiska förbindelser" och starka allianser eller så står man ensam mot den stora massan. Blir jävligt less på att det skall vara så populärt med familje stammar för att vara en stark stam.
 

DeletedUser

Guest
Att dem har ett samarbete som om det bara var en stam tror jag inte på. Det är en akademi och en bra stam. (Visst det finns vissa bra spelare men inte i det stora hela) Men den bättre stammen kommer snart vara den enda stammen. Akadmier dör ut allt som oftast, frågan är bara hur lång tid det tar.

Att sammarbetet bestämmer hurvida man skall vara samma stam på kartan är ju fel. Då skulle ju likaväl T.ex. Elite och Mash ha samma färg och stiga lite på rankingen.

Antingen är man en stam med "bra diplomatiska förbindelser" och starka allianser eller så står man ensam mot den stora massan. Blir jävligt less på att det skall vara så populärt med familje stammar för att vara en stark stam.

Eller också är det som i t.ex. DVHs fall, akademin leds av samma personer, har samma forum och krigar mot exakt samma fiender samt har alla sina diplomatiska relationer synkade. Har MASH och Elite det?
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Så var det mellan Hexa och corian med då? Nej precis. Att säga att det är så är enkelt men det funkar inte så. Det vet du lika väl som alla andra. (Hoppas jag)
 

DeletedUser

Guest
Då du inte e en del av oss kan du omöjligen veta...men det e precis som 06fredrikh skrev.
Jag vet ;)
 

DeletedUser

Guest
Att dem har ett samarbete som om det bara var en stam tror jag inte på. Det är en akademi och en bra stam. (Visst det finns vissa bra spelare men inte i det stora hela) Men den bättre stammen kommer snart vara den enda stammen. Akadmier dör ut allt som oftast, frågan är bara hur lång tid det tar.

Att sammarbetet bestämmer hurvida man skall vara samma stam på kartan är ju fel. Då skulle ju likaväl T.ex. Elite och Mash ha samma färg och stiga lite på rankingen.

Antingen är man en stam med "bra diplomatiska förbindelser" och starka allianser eller så står man ensam mot den stora massan. Blir jävligt less på att det skall vara så populärt med familje stammar för att vara en stark stam.



det har inte slagit dej att det bildas familjestammar för att antal medlemsnivån är lägre än antal likasinnande?
det 06fredikh menar är inte ett aliianssamarbete utan samarbete som går mer än att man har en vänskap me den andra stammen min vän, det är därför det kallas familje stammar familje band är oftast starkare än vänskap ( eller för att en j*vel tyckte att de skulle hetta så). men varför skulle det vara fel med att ha en stam då?
 
Topp