Vaddå utformade? I DVHs fall så vill du se hurdan aktiviteten va? Har ju inget med hur stammen i sig är uppbyggd annars![]()
Nej det skrev/menade jag inte heller. När allt blir samma färg och det bara står DVH så säger det egentligen inte någonting om vilken stam som ligger var (Av de 2 i familjen).
Däremot hade det varit enkelt att urskilja t.ex. vilken stam som har en tuff front (för mig som sitter på läktaren) och på självuppdaterandekartorna kan man t.ex. se vilken stam som tappar byar och vilken som förlorar. Enda anledningen till att dem skall vara tillagda som familjestam är att dem får mer poäng.
Fin karta =). Oroa dig inte Sketaful, k78 blir snart vit igen =)
Eller för att de har ett samarbete precis som en ordinär stam vilket gör dem till en stam.
Att dem har ett samarbete som om det bara var en stam tror jag inte på. Det är en akademi och en bra stam. (Visst det finns vissa bra spelare men inte i det stora hela) Men den bättre stammen kommer snart vara den enda stammen. Akadmier dör ut allt som oftast, frågan är bara hur lång tid det tar.
Att sammarbetet bestämmer hurvida man skall vara samma stam på kartan är ju fel. Då skulle ju likaväl T.ex. Elite och Mash ha samma färg och stiga lite på rankingen.
Antingen är man en stam med "bra diplomatiska förbindelser" och starka allianser eller så står man ensam mot den stora massan. Blir jävligt less på att det skall vara så populärt med familje stammar för att vara en stark stam.
Att dem har ett samarbete som om det bara var en stam tror jag inte på. Det är en akademi och en bra stam. (Visst det finns vissa bra spelare men inte i det stora hela) Men den bättre stammen kommer snart vara den enda stammen. Akadmier dör ut allt som oftast, frågan är bara hur lång tid det tar.
Att sammarbetet bestämmer hurvida man skall vara samma stam på kartan är ju fel. Då skulle ju likaväl T.ex. Elite och Mash ha samma färg och stiga lite på rankingen.
Antingen är man en stam med "bra diplomatiska förbindelser" och starka allianser eller så står man ensam mot den stora massan. Blir jävligt less på att det skall vara så populärt med familje stammar för att vara en stark stam.
Lova att ta väl hand om den kontinenten bara så, annars jeklar ska jag starta om och adla upp er allihop...
Mitt lilla k78...*snyft*