Handel tråd

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Jag är förvånad över att denna forum inte har nån tråd där man kan göra reklam för utsäljningen/inköp av varor på marknaden för den servern man spelar på!
Det finns ju väldigt många som inte ser att man har lagt ut bud på marknaden, så hur ska man kunna förmedla alla spelare i hela C3 att man vill sälja/köpa varor utanför stammen?

// beatfreak
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Apropå handel så undrar jag om man kommer att kunna lägga ut andra erbjudanden än 1:1 på C4 så småningom?
Hittills får man ju bara meddelandet att det bara går att skapa erbjudanden 1 till 1.

En annan sak när jag ändå är här.
När jag klickar någon av rubrikerna nedan får jag bara meddelandet "file not found".
Så jag kan inte läsa nåt av det innehållet tyvärr.
"
  1. Här hittar du F.A.Q.
  2. Här hittar du tagg-moln.
  3. Gör en avancerad sökning.
 

DeletedUser

Guest
Apropå handel så undrar jag om man kommer att kunna lägga ut andra erbjudanden än 1:1 på C4 så småningom?
Hittills får man ju bara meddelandet att det bara går att skapa erbjudanden 1 till 1.

En annan sak när jag ändå är här.
När jag klickar någon av rubrikerna nedan får jag bara meddelandet "file not found".
Så jag kan inte läsa nåt av det innehållet tyvärr.
"
  1. Här hittar du F.A.Q.
  2. Här hittar du tagg-moln.
  3. Gör en avancerad sökning.
Frihandeln kommer bli aktiv efter 2880 timmars körtid, det är 120 dygn efter starten av servern.

Det tog ett tag att hitta de där länkarna, det är inte konstigt de inte funkar - det är länkar sparade som underforum i den gamla forumsprogramvaran och de sidorna finns inte kvar längre. Det var hjälpsidor kopplade till vBulletin, men det fungerar inte likadant med det nya Xenforo. Sen kan jag ju avslöja att de oavsett inte var så särskilt intressanta eller givande, i synnerhet FAQn var riktigt dålig och var i princip enbart baserad på forumets programvara.
 
Topp