Halverade adelspriser.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Omröstning för halvering
Påbörjas: 24e Maj - Kl. 18.00
Avslutas: 31e Maj - Kl. 18.00


  1. 60+% röster på "Ja" krävs för att resultatet skall gå igenom.
  2. Resultatet (pågående) kommer att vara synligt under hela omröstningen.
  3. Jag kommer att hålla ett ständigt öga på undersökningen så att allt går rätt till.

ID:35 Vill du ha halverade lagringspriser för adelsmän på Värld 2? 2010-05-24 18:00:00

Pågår alltså i 7 dagar.


Vänligen informera alla de ni känner, och sprid ut er talan till stammar och vänner.

Diskutera ämnet här. För? Emot? Varför?


Omröstning stängd
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Redan över 90% vill ha det :)

Kommer att öka aktiviteten på den här världen rejält tror jag. Det kommer nog märkas mest på antalet adlingar

Edit: Fråga: Kommer de nuvarande sparade paketen att öka i antal eftersom det är samma summa resurser lagrade?
 
Senast ändrad:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Dum fråga kanske men var röstar man?

Det är den 24;e och klockan är efter 18:00.
 

DeletedUser

Guest
Gaffel....ni råka skriva lite fel i undersökningen...om du pallar ändra =)


Denna omröstning gäller för halverade lagringspriser på Värld 1.




Skall vara, Värld 2 =)
 

DeletedUser

Guest
hur röstar man?

hallå man kan ju inte klicka på inställningar som det står och då kan man inte heller klicka på sin by och uppgradera saker och fixa trupper eller nåt för skylten står ivägen så man kan inte göra nåt!
 

DeletedUser

Guest
hallå man kan ju inte klicka på inställningar som det står och då kan man inte heller klicka på sin by och uppgradera saker och fixa trupper eller nåt för skylten står ivägen så man kan inte göra nåt!

Testa klicka på "Gå vidare" nere till vänster :)
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
hallå man kan ju inte klicka på inställningar som det står och då kan man inte heller klicka på sin by och uppgradera saker och fixa trupper eller nåt för skylten står ivägen så man kan inte göra nåt!

Hahahahaha,


Riktigt bra med lite skratt efter jobbigt måndag,tack för det
 

DeletedUser

Guest
Tog upp detta i forumet för V5 och fick till svar av våran forum mod, att vi skulle ta det med dig Gaffel.

Nu hoppas jag att du kan fixa en sådan här omröstning för V5 också. Detta är nämligen en sak som tagits upp av många spelare som spelar på V5.

Vi tror nämligen som många här på V2 att det kan öka aktiviteten på servern igen samt att spelet skulle bli mycket roligare igen då adlarna kan produseras snabbare och det skulle öka intensiteten och skapa fler krig.

Så nu ber jag och övriga spelare dig Gaffel att fixa en sådan här omröstning för oss på V5.
 

DeletedUser

Guest
Det bör komma på de olika världarna i tur och ordning, oroa dig inte. =)
 

DeletedUser

Guest
Får man fråga vad priset ligger på i nuläget, och vad priset kommer att hamna på efter den ev. ändringen?
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
28.000 , 30.000 och 25.000 per paket. Skulle gissa på att paketpriserna halveras till 14.000, 15.000 och 12.500
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Istället för att lagra resurser lägger jag min tid på att adla allt jag kan..så jag lägger mina resurser på att köpa de dyra adlarna..som jag nu hoppas ska bli billigare :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp