Hall of Fame

DeletedUser

Guest
Är det på nyare världar de är borta, eller är det på nyligen stängda? Jag hittar inget rapporterat fel om det här, men gissar att det kan bero på en av två saker - antingen finns det en tidsgräns för hur länge de sparas när en värld arkiverats, eller så har det blivit någon ändring i koden av spelets programvara som gör att de inte längre visas på världar som inte uppdateras.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag kunde se prestationer på v21 jag.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte alla som sagt Lawliet. Nämnda ovan kunde man inte se, medans världar emellan funkade bra, det är bara att kika in på halloffame så ser ni, finns inget samband i ordning såvitt jag vet
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Går man in i top listan för utmärkelser så kan man ju de att spelarna har x antal rövare, men på profilen är dom borta.
 

DeletedUser

Guest
Är på mobilen, orkar inte riktigt länka


Men stängdes inte världarna i 22/24/25?

Tror v.18 hade samma problem när jag kollade snabbt igår
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det är ju inte alla som sagt Lawliet. Nämnda ovan kunde man inte se, medans världar emellan funkade bra, det är bara att kika in på halloffame så ser ni, finns inget samband i ordning såvitt jag vet

Novas förklaring möjliga förklaringar är ju i sådana fall orimliga med detta i åtanke. I alla fall så som jag tolkar det..
 

DeletedUser

Guest
Vill minnas att detta var ett problem för länge sedan också. Btw kollade in på v5 hall of fame och där har vi tydligen lyckas vinna världen utan att äga en enda by :)

http://sv5.tribalwars.se/guest.php?screen=map

Wow, det var ungefär som v8 då, fast tvärtom :D

Jag vet ärligt talat inte riktigt vad som händer med de här lagrade databaserna, det verkar som det händer nya saker varje gång en ny uppdatering görs på de aktiva världarna :confused:
 
Topp