Hallå?

DeletedUser

Guest
Bytte ni server till ett äggskal eller?

Kunde inte mass-tagga häromdagen
Sen så ser rankingen ut såhär hela tiden för mig, samma med mobilen och stammisarna (v33)
beb323b8cd40c9c31806a4e35ee99e45.png


Sen så nu verkar TW-stats fastnat på den 31e
http://se.twstats.com/sv33/index.php?page=player&id=620766&mode=history
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Tyvärr så har vi ingen direkt kontroll över TWstats utan det är fortfarande en fristående sida som vi inte har möjlighet att påverka.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Angående v33 och hur rankinglistan ser ut så får du upp ett ? i rutan när stammen eller spelaren inte har lagt in en profilbild.
Men jag håller med om att den ser lite knasig ut.
 

DeletedUser

Guest
Angående v33 och hur rankinglistan ser ut så får du upp ett ? i rutan när stammen eller spelaren inte har lagt in en profilbild.
Men jag håller med om att den ser lite knasig ut.

Tror inte detta var svaret han letade efter :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Jag testade och de där får inte jag upp med FireFox på min dator. Är det fler som får upp de?

Får jag föreslå att du rensar cache med mera och testar igen efter att ha startat om datorn. Eller med en annan webbläsare.

Jag får upp det i flera webläsare, i mobilen. Och fler än jag får upp det, men inte alla.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Kan inte ni som får felet skicka in till supporten och skriva med vilken webbläsare och operatör som ni har med mera. Det kanske går att hitta ett mönster den vägen.
 

DeletedUser

Guest
Det här är helskumt. Det varierar var i rankningen man tittar, och är inte likadant på alla servrarna. Eller för den delen alla webbläsare.

Men det är fel nånstans (uppenbarligen), det är inte bara hos oss utan även på andra versioner. Och det är felrapporterat så jag håller tumme för snabb åtgärd.
 
Topp