Haha 1a april skämt, så roliga

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
När man var 10 år.

Fan man börjar ju fundera vilka jävla pundare de är här. EN sak kan ni skämta om, hattar, skitkul hönni. Jävligt roligt.

Men för oss som växt ur detta, ja skulle gärna vilja att ni ger fan i mitt konto. Skiter fullständigt i om ni vill "skoja" till det, jag vill inte att ni drygar er med mig o mitt konto. JAG BETALAR FÖR I HELVETE inte för att folk ska uppdatera sån här smörja.

Kommer ihåg en rolig första april, de var när man logga in och de stod man blivit nollad. DET ÄR HUMOR. Detta ni håller på med är bara idiotiskt och drygt. Så, om ni siktade på att irritera folk så GRATTIS ni lyckades.

Att ni aldrig kan lägga energin på rätt saker, fan man blir ju så jävla irriterad. Men just de, grattis än en gång, ni fick mig. Här är ja, skit irriterad & arg på er.

Som man bäddar sängen får man ligga.

Sämsta jävla skit ja vart med om, hoppas ni fan tar till er nästa gång (helst inte alls) ETT skämt som inte håller på hela jävla dan.

MVH

Henrik
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Vilket bra humör du var på :awsm:

Jag hoppas allt du har blir rosa och att dina svärdsmän blir till svarta katter och dina scouts till häxor D:

Det är April och ett event som alla andra, allt passar inte alla du får helt enkelt leva med det tills det är över!

MVH

WW
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
När man var 10 år.

Fan man börjar ju fundera vilka jävla pundare de är här. EN sak kan ni skämta om, hattar, skitkul hönni. Jävligt roligt.

Men för oss som växt ur detta, ja skulle gärna vilja att ni ger fan i mitt konto. Skiter fullständigt i om ni vill "skoja" till det, jag vill inte att ni drygar er med mig o mitt konto. JAG BETALAR FÖR I HELVETE inte för att folk ska uppdatera sån här smörja.

Kommer ihåg en rolig första april, de var när man logga in och de stod man blivit nollad. DET ÄR HUMOR. Detta ni håller på med är bara idiotiskt och drygt. Så, om ni siktade på att irritera folk så GRATTIS ni lyckades.

Att ni aldrig kan lägga energin på rätt saker, fan man blir ju så jävla irriterad. Men just de, grattis än en gång, ni fick mig. Här är ja, skit irriterad & arg på er.

Som man bäddar sängen får man ligga.

Sämsta jävla skit ja vart med om, hoppas ni fan tar till er nästa gång (helst inte alls) ETT skämt som inte håller på hela jävla dan.

MVH

Henrik


Det går bra på v28 förstår jag?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vilket bra humör du var på :awsm:

Jag hoppas allt du har blir rosa och att dina svärdsmän blir till svarta katter och dina scouts till häxor D:

Det är April och ett event som alla andra, allt passar inte alla du får helt enkelt leva med det tills det är över!

MVH

WW

Ska fan inte behöva "leva med det" . Detta är ett företag som ska tjäna pengar på en tjänst de utför. Jag vill inte bli trakasserad av alla dessa jävla skitgrejor de gör. Trollhattarna är FINE, men resten är inte. Borde ha en inställning där de kan väljas bort.

Det går bra på v28 förstår jag?

Sämre än ja hoppats på, hurså? Ser inte hur de passar in här dock.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Be snällt nästa gång du kommer tillbaka efter en timme:p

Dock tog det roliga slut rätt snabbt eftersom man redan har 10 olika hattar:(
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag har för mig att det finns fler än 10 hattar ;) Eller vad säger du Isak, var det inte 12 förra året?
 
Topp