Hades

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vill bara säga lycka till Hades! Lite onödigt att skicka attacker på 2.20 h och kriga utan adlar.
Men ni bestämde det själv! :D

Någon som kan sätta upp lite statistik? :)
 

DeletedUser

Guest
Så gärna! Det ser jämt ut!! :D

Side 1:
Tribes: Hades
Players:

Side 2:
Tribes: GulBil
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


haha :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Totalt meningslös tråd... Återkom när ni kan kriga riktigt..
 

DeletedUser

Guest
Detta "krig" är inget planerat från vår sida om du tror det. Vi har varit med länge nog för att spara krig tills adlarna kommer fram.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag hoppas att ni inte bygger era handlingar på vad som står i olika offtopicforum. Efter en snabb dubbelkoll hittade jag överhuvudtaget ingenting som någon utanför Hades kan se som intressant. Om det inte var guiderna du var ute efter förstås. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas att ni inte bygger era handlingar på vad som står i olika offtopicforum. Efter en snabb dubbelkoll hittade jag överhuvudtaget ingenting som någon utanför Hades kan se som intressant. Om det inte var guiderna du var ute efter förstås. ;)

guider som att man ska bygga massa gömställe för att ingen ska plundra ens resursoor? det e bra guider det
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte vad ni har för guider på era forum, men de vi har är fullt gångbara och har inget med gömställen att göra.
 

DeletedUser

Guest
Vill bare meddela att Nato också kommer och förstör er. Vi har ingen egentlig Allians eller IAP med dem.
Jag menar vem vill inte göra dödsrycket i dem döda? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hej det är Fangblade. Är en av de mest erfarna och bästa ledarna på TW, vill inte kriga med hades då. :D Känner en del och är nu KÖ på detta konto och lyckades komma in i eran stam med det.

Här kan du se vilka konton du övervakar för tillfället:
Spelare
Lord Morris » Logga in
bassss87 » Logga in
annnor » Logga in


Känner speciellt Joh89 och jag älskar dig och jag gillar hades med. Men vi är förberedda om ni ska kriga med oss men det förlorar båda stammarna på.


MVH
Fangblade, blir nog kickad snart.


vem har sagt att vi ska kriga med er?XD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp