Hört på luckan

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
En liten fågel viskade detta i mitt öra. Nicken har jag tagit bort för deras eget bästa. Om admin finner detta olämpligt får ni ta bort det.

"Jag fick lite kontakt med 2 spelare i den stammen, A och I, vi skypade lite och sånt..

A var en tjej som bodde i en liten skit-ort i Skåne, typ 30 min med tåg från mitt sommarhus..


Lämpligt nog var jag i sommarhuset just då...


Vi skrev väl en del och plötsligt frågade hon om jag ville komma hem till henne och dricka kaffe och snacka TW... Well.. Åkte dit en kväll, hon var 2 år äldre, så ja, kom dit och hon hade laptopen igång, under tiden hon gick till köket och gjorde kaffe så kollade jag igenom forum och hennes byar Alltså lite spion till mig och mina allierade.. Jag meddelade även att jag var där och "höll henne upptagen"


Och ja.. Hon kom tillbaka till vardagsrummet med kaffet och vi gick ut och tog en cigg..

Och... Kan ha.. Hamnat i sovrummet efter..

Twice, med en ciggpaus emellan, under tiden mina stampolare inledde en offensiv

Hahahah drog hem senare med vetskapen att jag givit stampolarna ett försprång genom att jag legat med fienden "
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA detta var ju underbart, jaa låt denna tråden vara snälla :) Sätt en NSFW eller ngt bara. Vilken krigare, en sådan lojal medlem hade jag velat ha med alla dagar i veckan. Faast, jag vet ju någon annan som legat med fienden iofs. ;)
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
alltså vilken kung (y) lojalare medlem får man leta efter ^^ Men nyfiken på hur gick det efteråt då? Tänkte mer om du fortfarande pratar med A eller om hon blev sjukt arg ;)
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
HAHAHA detta var ju underbart, jaa låt denna tråden vara snälla :) Sätt en NSFW eller ngt bara. Vilken krigare, en sådan lojal medlem hade jag velat ha med alla dagar i veckan. Faast, jag vet ju någon annan som legat med fienden iofs. ;)
Det är möjligt att det kan vara samma person, vet inte vem du pratar om :D




alltså vilken kung (y) lojalare medlem får man leta efter ^^ Men nyfiken på hur gick det efteråt då? Tänkte mer om du fortfarande pratar med A eller om hon blev sjukt arg ;)

Kontakten skall tydligen ha blivit rätt kall efteråt när hon fattade vad som hade hänt.
 
Topp