Högtidsfreder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja dina rapporter va ju inte i närheten av lika mysiga som 5,6k kattas. shame on you

& nej de rapporterna har jag inte sett.. rawr
får ta ett snack med kära Noc

Njae, valde inte att plocka ut de finaste. Jag valde att plocka ut de senaste rapporterna. Men vill du kan jag alltid lägga upp mer här för alla att se på hur vi demolerar ner er käre lille Noc. Puss. (Känner du vilken nivå jag är på nu? Din.)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
får ta ett snack med kära Noc

Kan du i samma veva be den lilla tomten sluta försöka leka vuxen och söka tillbaka till lekskolan där han hör hemma? Dennis/Padox alltså.

Sen är jag glad att du tar dig tid, att läsa vad jag skriver och tack för din fina men ack så väntade respons. Det var ungefär det jag hade räknat med att få som svar. Btw, kom just på samlingsnamnet på samtliga SuSaspelare som visar sig på externa forumet. "Narsicstisk pragmatisk analfabet". SAOL kan vara att rekommendera, för de svåra orden. Puss på er, spammtroll.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Njae, valde inte att plocka ut de finaste. Jag valde att plocka ut de senaste rapporterna. Men vill du kan jag alltid lägga upp mer här för alla att se på hur vi demolerar ner er käre lille Noc. Puss. (Känner du vilken nivå jag är på nu? Din.)

Nej du är inte på min nivå och du kommer aldrig kunna ta dig till den, är sååå mycket bättre än dig :)

Puss
 

DeletedUser

Guest
Detta e ju sjukt ju, att sitta o klaga o svära, ska ONC säga som försökte grundlura SuSa med OBAY grejen det tog priset av sne lir.
Dett räcker gått o väl med de andra frederna som finns, detta e ju ett krigs spel.

Ska vi ha fred om natten oxå?
ska vi ha fred under skol tid?
ska vi ha fred när det inte passar oss?

Och ska det sväras så gör det någon annan stans...

Du är ju så jäkla korkad så de inte finns

När var och hur grundlurade vi Susa ?

Och återigen, nico söker bekräftelse
 

DeletedUser

Guest
Kan du i samma veva be den lilla tomten sluta försöka leka vuxen och söka tillbaka till lekskolan där han hör hemma? Dennis/Padox alltså.


Nä i SuSa får alla prata, tycka och tänka vad och hur de vill :)
Vi har inga lås och hinder i vår stam, funkar inte såå :)


Pussss Adam



Åh gud ja!! Ge mig bekräftelse dååå!!! snälllaaaaaa.. jag heter Sandén och hoppar runt på olika acc på varje värld för jag är sååå braaa , ge mig bekräftelse för jag är såååå braaaaaaa
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Vad hade ens detta med tråden att göra? Eftersom, det är en helt annan sak - än fred under midsommar, en av våra viktigaste högtider att fira i Sverige. Efter julafton och nyår. I princip nästan likställd med just, julafton och nyårsafton. Jag försöker bara förstå vad din poäng med inlägget var, så du får gärna förtydliga det. En fråga jag har till dig är, du anser alltså att även jul- och nyårsfreden ska tas bort? Det är så jag tolkar ditt inlägg.

VA???

Skrev jag att jag vill inte ha fred under midsommar, jul, nyår osv??
 

DeletedUser

Guest
Nä i SuSa får alla prata, tycka och tänka vad och hur de vill :)
Vi har inga lås och hinder i vår stam, funkar inte såå :)


Pussss Adam



Åh gud ja!! Ge mig bekräftelse dååå!!! snälllaaaaaa.. jag heter Sandén och hoppar runt på olika acc på varje värld för jag är sååå braaa , ge mig bekräftelse för jag är såååå braaaaaaa

För mig spelar de ingen roll vilket konto jag spelar på ? Spelar för stammens skull inte för att ligga rank 1 och tokadla barbs när rank 1 är påväg att försvinna

Och vilka världar syftar du på, pleaseeeeee
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Nä i SuSa får alla prata, tycka och tänka vad och hur de vill :)
Vi har inga lås och hinder i vår stam, funkar inte såå :)

Ja jo, det brukar heta så - när spelare inte har tillgång till de interna forumet etc. Men det är klart, alla har yttrandefrihet i SuSa. "Freedom of speech, is our most valid right."
 

DeletedUser

Guest
Ja jo, det brukar heta så - när spelare inte har tillgång till de interna forumet etc. Men det är klart, alla har yttrandefrihet i SuSa. "Freedom of speech, is our most valid right."

De interna forumet har alla tillgång till, är 2 små trådar som inte är öppna för alla och det är där våra onda planer smids :)
 

DeletedUser

Guest
Dra inte alla över samma kam. Skall läsa igenomallt och svara och citera som vår vänlige TGOW gjort. Men först ska jag hämta mig och smälta tio dagar av semester i Kroatien för er som bryr er ;) Men innan folk säger att nutida TW tappar och att det högre standard på forumet kan man ta sig en funderare. Ska man klaga öppet över extrna pga att en offensiv landar under en högtid?
Hör det inte hemma i supporten eller möjligtvis förslagdelen av forumet där man kan diskutera varför det skulle behövas. Detta är upplagt för en diskussion som faktiskt alla vet vart den slutar. Så innan ni säger att någon ger skit så tänk över med vad ni bidrar till forumet.

Over And Out from Wadman
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Jaså? ska vi ta och se över statsen då? :)

SuSa (483|516) K54 5,971 Nidalee [LoL] RapiDoodle [SuSa] 2013-02-12 10:34:51
SuSa (494|517) K54 4,998 Nidalee [LoL] RapiDoodle [SuSa] 2013-03-23 17:30:07
SuSa (489|547) K54 4,401 Nidalee [LoL] RapiDoodle [SuSa] 2013-03-24 11:44:59
SuSa (494|517) K54 4,969 Nidalee [LoL] RapiDoodle [SuSa] 2013-03-26 14:27:49

men givetvis säger du att de va nu som OnC fick kö på dig :) Trots att du skrev i ert interna forum och på skypen, glöm inte att kära Noc och Malza är med oss :)


Jodå det är vi som är fega ja, vi som ber om frid :) Makes totally sence :)

Okej du tog 2 byar av mig innan den 26e mars sen fick sanden kö, det kan jag väl erkänna ödmjuk som jag är ;) Nu får de vara nokk med offtopic PM om de är ngt nick :)
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Tobaco din lilla anka(om admin läser syftar på hans profilbild) det finns nattbonus om du inte har märkt det... Och det är skillnad på högtid och skoltid! Om du fick 130 adels på dig på julafton hur roligt hade det varit? Så du kan bara vara tyst och fortsätta med ditt barbsadlande.

Sen om du tror du är något så snälla attackera mig så ska jag gladeligen plocka bort dina PIP trupper

Du tror tydligen att du är något vad du nu menar?
Jag ser ingen skillnad på någon högtid, firar inte det, jasså finns det natt bonus heheh???
kom inte o snacka barbsadling, du har ingen aning om varför..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp