Högtidsfreder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Eftersom vissa äckel i SuSa har sån bristande respekt att dom planerar in en offensiv som landar på självaste midsommarhar jag nu ett förslag, fred varje högtid.

Jag snackar valborg,midsommar,jul,nyår,påskdagen osv osv.. Det är ett jävla spel och en spelare ska inte behöva välja mellan att fira midsommar i lugn och ro eller tappa en hög med byar som kan vara avgörande för ens överlevnad på världen..

Skäms på er SuSa, med majoriteten äldre borde ni veta bättre.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom vissa äckel i SuSa har sån bristande respekt att dom planerar in en offensiv som landar på självaste midsommarhar jag nu ett förslag, fred varje högtid.

Jag snackar valborg,midsommar,jul,nyår,påskdagen osv osv.. Det är ett jävla spel och en spelare ska inte behöva välja mellan att fira midsommar i lugn och ro eller tappa en hög med byar som kan vara avgörande för ens överlevnad på världen..

Skäms på er SuSa, med majoriteten äldre borde ni veta bättre.

Skickat jun 22, 2013 17:37:59
Vidarebefordrat den: jun 22, 2013 17:39:05
Vidarebefordrad av: Salomo
Försvararen har vunnit
Tur (från anfallarens synvinkel)
15.8%

Moral: 100%Anfallare: enfetgås
Ursprung: BABYGÅSONTOUR (516|523) K55

Kvantitet: 0 0 7045 0 78 3130 500 0 305 150 0 0
Förluster: 0 0 7045 0 78 3130 500 0 305 150 0 0
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom vissa äckel i SuSa har sån bristande respekt att dom planerar in en offensiv som landar på självaste midsommarhar jag nu ett förslag, fred varje högtid.

Jag snackar valborg,midsommar,jul,nyår,påskdagen osv osv.. Det är ett jävla spel och en spelare ska inte behöva välja mellan att fira midsommar i lugn och ro eller tappa en hög med byar som kan vara avgörande för ens överlevnad på världen..

Skäms på er SuSa, med majoriteten äldre borde ni veta bättre.




hejsan wallarn:) är du snäll att tonar ner på ditt språk, man behöver inte vara oförskämd.

sedan finns det ingen anledning att gnälla när det inte gällde ditt konto?
och vi hade ingen tanke på att det var midsommmar, en ny dag ett nytt mål :)


spela lungt och ha det roligt!;)
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
hejsan wallarn:) är du snäll att tonar ner på ditt språk, man behöver inte vara oförskämd.

sedan finns det ingen anledning att gnälla när det inte gällde ditt konto?
och vi hade ingen tanke på att det var midsommmar, en ny dag ett nytt mål :)


spela lungt och ha det roligt!;)

käften paddox, du e för liten för att komma med sånt språk. ingen tar dig på allvar.

Och ni hade alla glömt bort att det var midsommar eller? ni bara la in offensiven och så råkade de vara på midsommar, tanken att byta mål slog er inte? Och att jag inte skulle bry mig för de inte var mitt acc var de dummaste jag hört.
 

DeletedUser

Guest
Skickat jun 22, 2013 17:37:59
Vidarebefordrat den: jun 22, 2013 17:39:05
Vidarebefordrad av: Salomo
Försvararen har vunnit
Tur (från anfallarens synvinkel)
15.8%

Moral: 100%Anfallare: enfetgås
Ursprung: BABYGÅSONTOUR (516|523) K55

Kvantitet: 0 0 7045 0 78 3130 500 0 305 150 0 0
Förluster: 0 0 7045 0 78 3130 500 0 305 150 0 0

Happ årets dummaste? Menar du verkligen att en attack är en offensiv som ger 1.4 miljoner i dagens som den ni gav dio..? Alltid lika skönt att få det bekräftat hur smart du är F-T
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Happ årets dummaste? Menar du verkligen att en attack är en offensiv som ger 1.4 miljoner i dagens som den ni gav dio..? Alltid lika skönt att få det bekräftat hur smart du är F-T

Spelar väl ingen som helst roll? Har ni inte tid för tw så lägg ner, inte svårare än så.
Sluta gråta som flickor.
 

DeletedUser

Guest
Det spelar visst roll! Detta är ett spel och vissa av oss har ett liv! Men jag kan förstå att en dryg människa som du har data som bästa vän. Jag gråter inte, tycker dock det är dålig stil att förstöra en midsommar för ett par människor.
 

DeletedUser

Guest
Det spelar visst roll! Detta är ett spel och vissa av oss har ett liv! Men jag kan förstå att en dryg människa som du har data som bästa vän. Jag gråter inte, tycker dock det är dålig stil att förstöra en midsommar för ett par människor.

Haha har ett liv jag med, va över på Öland hela midsommarn. Sen att er kära spelare *Stark* gav mig 1000inks både på fredag och på lördag kan vi ju se över? För jag tycker absolut vi lägger skiten på SuSa, det är de enda rätta. Fy oss alla i SuSa.

Men nästa gång ska jag skicka ett pm till er när jag vill anfalla, hoppas det blir bättre så! :)
 

DeletedUser

Guest
Tackar! Skicka pm är du vänlig jag vdbf det till hela stammen.. Men skillnaden mellan Susa och onc är att ni gav en av våra spelare en dagens försvarare på 1.4 miljoner på midsommarn!!

Hur många adlar skickade ni? 130-140 adlar! På midsommar det är en offensiv! Som ni har suttit och timat in
 

DeletedUser

Guest
Tackar! Skicka pm är du vänlig jag vdbf det till hela stammen.. Men skillnaden mellan Susa och onc är att ni gav en av våra spelare en dagens försvarare på 1.4 miljoner på midsommarn!!

Hur många adlar skickade ni? 130-140 adlar! På midsommar det är en offensiv! Som ni har suttit och timat in

Jo det är jag väl medveten om, vi måste ju få ha vårt lilla "fulspel" vi också :)

Sen kan jag, med handen på hjärtat, säga att jag inte hade någon som helst tanke på att det va midsommar när allt började skickas några dagar tidigare.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
jag sa att dom vuxna skulle veta bättre, dig förväntade jag mig inget annat av rapi :)
 

DeletedUser

Guest
jag sa att dom vuxna skulle veta bättre, dig förväntade jag mig inget annat av rapi :)

Ja du är ju så väldans mycket äldre än mig :)

Tror gubbarna på Fugi borde få en känga av dig också, de va tydligen inte så snälla mot Lmr alls. Eller ja, ni kan ju alla slå er själva lite innan ni skyller ifrån er på andra.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Du har inte fattat vad detta handlar om? Problemet jag har är att ni planerade in en offensiv på en högtid. Att jag skickade en offby dagen efter midsommarafton förstår jag inte hur det är aktuellt, och att en spelare adlar av LMS är inte samma sak som att en hel stam lägger in en offensiv.

och nej jag e inte äldre än dig, men det verkar visst som jag har tillräckligt med vett för att förstå vad som är rätt och fel. :)
 

DeletedUser

Guest
Du har inte fattat vad detta handlar om? Problemet jag har är att ni planerade in en offensiv på en högtid. Att jag skickade en offby dagen efter midsommarafton förstår jag inte hur det är aktuellt, och att en spelare adlar av LMS är inte samma sak som att en hel stam lägger in en offensiv.

och nej jag e inte äldre än dig, men det verkar visst som jag har tillräckligt med vett för att förstå vad som är rätt och fel. :)

Jag tycker då du tjatar om samma sak. Lmr är en stam precis som ni, trots det anfaller ni dom gemensamt? Precis som vi gjorde mot er?

Luktar dubbelmoral.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
asså shit, du e för dum för att argumentera med.. läs mitt inlägg och sen ditt svar. Jag skrev tydligt och klart vad mitt problem var. Kan du inte se det går jag hellre och diskuterar med en sten
 

DeletedUser

Guest
asså shit, du e för dum för att argumentera med.. läs mitt inlägg och sen ditt svar. Jag skrev tydligt och klart vad mitt problem var. Kan du inte se det går jag hellre och diskuterar med en sten

Ja du får tycka och säga precis vad du vill.

Allt för att vi ska tycka synd om dig.

Trodde mer om dig.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
varför ska ni tycka synd om mig? jag fick ingen offensiv mot mig på midsommar?

Jag försöker bara trycka in i din tröga skalle att även om det är ett spel där man krigar mot varandra kan man ha lite jävla klass och visa respekt
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ja du är ju så väldans mycket äldre än mig :)

Tror gubbarna på Fugi borde få en känga av dig också, de va tydligen inte så snälla mot Lmr alls. Eller ja, ni kan ju alla slå er själva lite innan ni skyller ifrån er på andra.

Så gammal är jag faktiskt inte. =)
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Nu blev de jävligt kass stämning här dock, själva budskapet med hela tråden var: införskaffa högtids-skydd. så ni inte missar detta admins
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp