Event Här är Drakar!

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
here_be_dragons_board_forum.png

Hör upp, hör upp! En mäktig drake har siktats i skyn!
En stor best, du hör vad jag säger!
Vad, tvivlar du på mitt ord?
Stor som ett slott är den, tro det eller ej!
Och dess flammande andedräkt når längre än det högsta tornet är långt!
Vi har ingen tid att förlora, den är nästan här!
Slipa era klingor, och sadla era hästar ni modiga - för inte är ni väl rädda?
Kom följ mig nu för det finns skatter att vinna, och gott om dem! Vad väntar du på?


Här Är Drakar!


I vårt nyaste event, som börjar den22a september och kommer att vara tillgängligt till den 27e september , kommer du att upptäcka att du tagit dig an en farlig uppgift som säkerligen har potentiellt hårda resultat! På kartan i brädspelsstil kastar du tärningarna dagligen för att gå vidare på eventbrädet. Genom att avancera kommer du att samla DrakFjäll från drakens rygg. Nå drakens huvud och döda den för att hitta nästa drake att besegra. Men var försiktig så att du inte bränner dig, det kan kasta dig tillbaka till brädets början! Av den anledningen är det klokast att undvika den brända fläcken på drakens rygg!

Längs drakens rygg kan slumpmässiga saker inträffa, vilket kommer att påverka din färd mot drakens huvud. Kommer du att hitta de tursamma bonusarna som får dig att klättra uppför drakens rygg, eller kommer du att ha otur och ditt nästa tärningskast får dig att flytta bakåt istället? Nya tärningar för fler kast blir tillgängliga dagligen, så se till att checka in varje dag för att få ut det mesta av eventet och få så många DrakFjäll som möjligt.

Med DrakFjäll säkert i handen, gå till eventshoppen för att spendera dem på alla slags stora belöningar du kan välja som det passar en sann dam eller riddare! Men vänta inte för länge - Eventbutiken kommer bara att finnas tillgänglig tillfälligt, så se till att du spenderar dina DrakFjäll innan den stänger dörrarna 24 timmar efter att evenemanget är slut!

För mer information om detta nya event, kolla in vår video här under!


Vi ser framemot att få höra din feedback så låt oss ta del av den genom att posta den här i tråden!

Hoppas du gillar vårt nya event!

Med vänliga hälsningar,


tribalwarsteamSWE2.png
 
Topp