Händer något kul?

Reaktionspoäng
14
Trots att jag spelat på v14 ett tag nu så har jag rätt taskig koll på vad som händer i världen,, så kan någon berätta lite kort?
Utkämpas några stora krig? är några på väg att gangbangas? några stora pakter som skapats av de större för att snabbare ta över världen?`
Kort och Gott, händer något spännande? :)
 

DeletedUser

Guest
Hört att WEED tror flera stammar skall planera krog mot dom, men dom ryktena har ju gått sedan dag 1 här på v14 så hur mycket sanning de är i dom ryktena sedan vet jag inte
Hört att ICA har kallat in extra väktare för att hålla koll på kunderna så dom inte får för sig att snatta lite smågodis i lösgodis sektionen
Hört att WAAWAL och Defi familjen inte kan komma överens om hur dom nya spelarna skall klassas (medlemmar lr flyktingar) så där verkar de som yxorna och svärden blir polerade och hästarna ryktade

Men som sagt, allt detta har jag bara hört, vet dock inte om de e någon sanning i detta
 

DeletedUser

Guest
Waawal värvade flyktingar från [X] och det gillas tydligen inte av defi familjen + acedamy :)

Det enda jag vet på v14. (spelar inte på v14)

*EDIT*
Spook han före.
 

DeletedUser

Guest
Hört att medlemmar i XYZ lessnade ur på att deras ledare hellre hängde på det externa än att styra stammen. Därav genomfördes en revolt och SpooK med vänner har numera tagit över ledarskapet hos XYZ.

WAAWAL´s rekrytering utav Boefst + hans vän från v6 kombinerat med att de valde att gå ut i krig mot Elite igår kommer leda till gangbang utav WAAWAL. Ska bli spännande att se hur det kommer att gå!

Stammen iNS verkar väldigt intressant, känns som stammen Träd från v12. Tysta, inte speciellt aggressiva, men växer på bra... Även så finns en hel del Träd-spelare i den stammen, håll ett öga på den stammen säger jag bara! :)

Det går även bra för lilla mig på v14 kan jag upplysa er om :awsm: :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hört att medlemmar i XYZ lessnade ur på att deras ledare hellre hängde på det externa än att styra stammen. Därav genomfördes en revolt och SpooK med vänner har numera tagit över ledarskapet hos XYZ.

Dementeras, visst de har blivit ett ledningsbyte i stammen, men inte pga revolt. D:

Och skulle uppskatta om GranberG skulle kunna stava mitt nick rätt nästa gång han skall nämna mig vid namn :rolleyes::cool:O_O
 

DeletedUser

Guest
Dementeras, visst de har blivit ett ledningsbyte i stammen, men inte pga revolt. D:

Och skulle uppskatta om GranberG skulle kunna stava mitt nick rätt nästa gång han skall nämna mig vid namn :rolleyes::cool:O_O

Okej inte revolt kanske var att överdriva. Men pga rejäla protester såsom att somliga valde att lämna stammen och inte återvände förrän ledningsbytet var fullbordat.

Stavar rätt gör jag väl ändå, missade kanske att skriva med stor bokstav på ditt P kanske :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Okej inte revolt kanske var att överdriva. Men pga rejäla protester såsom att somliga valde att lämna stammen och inte återvände förrän ledningsbytet var fullbordat.

Stavar rätt gör jag väl ändå, missade kanske att skriva med stor bokstav på ditt P kanske :awsm:

Jag valde att väldigt oförväntat lämna ledning och min hertig post för diverse IRL problem (seriousss shit). Något som jag är väldigt glad över i efterhand, även fast jag ville tillbaks till ledningen efter att allt hade ordnat sig så var inte det stammens önskan. Så då vart det inte heller så, det är jag glad över för nu har man fått tillbaks ett normalt liv :)
 

DeletedUser

Guest
Jag valde att väldigt oförväntat lämna ledning och min hertig post för diverse IRL problem (seriousss shit). Något som jag är väldigt glad över i efterhand, även fast jag ville tillbaks till ledningen efter att allt hade ordnat sig så var inte det stammens önskan. Så då vart det inte heller så, det är jag glad över för nu har man fått tillbaks ett normalt liv :)

Hade du varit bra nog hade dem velat ha dig tillbaka på ledarposition. Att det inte blev så har säkerligen sina anledningar.
 

DeletedUser

Guest
Du spelade ju inte på v14 sa du ?

Nope det gör jag inte... Min bror spelar och ja du förstår han berättar allt till mig.. Han är inte meddlem i forumet så han bad mig skriva att BMF krigade mot Typedo och nu sa han att det var över så jag bad Fox låsa tråden.. :)
 

Bananradar

Member
Reaktionspoäng
0
Nope det gör jag inte... Min bror spelar och ja du förstår han berättar allt till mig.. Han är inte meddlem i forumet så han bad mig skriva att BMF krigade mot Typedo och nu sa han att det var över så jag bad Fox låsa tråden.. :)

Det var ju du som satt och fixade fram statistik i detta "krig" samt gjorde bort dig med koordinaterna till din egen by i en av de print-screens du lade in...

Påstår du fortfarande att du inte spelar på v.14?
 

DeletedUser

Guest
Jag HAR spelat i BMF men spela inte längre?! Och en sån här dissuksion kan ni ta i PM med mig inte i denna tråd...
 

DeletedUser

Guest
ok :)

Neej jag gav upp, jag insåg att BMF inte hade aktivitetet som krävdes och insåg att vi/dom skulle gå under rätt snabbt, så att spela vidare skulle bara vara west off time :D
 
Topp