Gulbil = borta

DeletedUser

Guest
Det är jag som har attackerat dig med det eftersom de spelarna har slutat på TW och jag fått KÖ. :)

Dessutom ljuger du, de är inte med i NATO längre.


Men vad gör man inte för att försöka hålla ryktet uppe? NATO skulle försvinna första dagen noobskyddet lyfte nu var det ni som försvann. :D

Ehm, det är väl inte tillåtet att koordinera attacker från konton med KÖ?

Edit:

§4) Kontoövervakning.
"Medan en spelare kontoövervakar åt en annan spelare, så får inga interaktioner (anfall, leveranser, assistans, koordinerade anfall) ske mellan några av de konton som är övervakade på kontoövervakarens internetanslutning (det inkluderar vänner, familj eller kollegor på samma anslutning)."

I förtydligandet står det:

"Det är tillåtet att attackera två spelare från samma stam med ditt egna konto och det kontot du kontoövervakar. Så länge ditt egna konto attackerar spelare 1 och det övervakade kontot attackerar spelare 2. Övervakar du flera konton gäller samma princip, ett konto får attackera en separat spelare"
 
Senast redigerad av en moderator:

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Ehm, det är väl inte tillåtet att koordinera attacker från konton med KÖ?

Edit:

§4) Kontoövervakning.
"Medan en spelare kontoövervakar åt en annan spelare, så får inga interaktioner (anfall, leveranser, assistans, koordinerade anfall) ske mellan några av de konton som är övervakade på kontoövervakarens internetanslutning (det inkluderar vänner, familj eller kollegor på samma anslutning)."

I förtydligandet står det:

"Det är tillåtet att attackera två spelare från samma stam med ditt egna konto och det kontot du kontoövervakar. Så länge ditt egna konto attackerar spelare 1 och det övervakade kontot attackerar spelare 2. Övervakar du flera konton gäller samma princip, ett konto får attackera en separat spelare"

Nej och reglerna kan jag och därför lurar jag. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Som moderator gör jag inget sådant, dock lär det ses över utav administratören för världen.
Det jag gör, det är att säga att diskussioner som dessa inte hör hemma här, i den här tråden.

Ursäkta, givetvis menar jag administratören...
 

DeletedUser

Guest
Så mesiga ni är Gul bil la ner end of story troligen tänkte dom fel hade dom väntat några veckor hade dom förmodligen kört över NATO
 
Topp