Gulbil = borta

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Ännu en stam som har haft problem i någon form tydligen. De hade startat krig mot NATO och NATO-A, kan vara våra tappra soldater som fick dem att fallera! :rolleyes:

Nää nu överdriver jag säkert, anledningen till varför är just vad jag söker i den här tråden.
 

DeletedUser

Guest
En avgörande faktor kan vara att samtliga spelare i stammen spelade deff. Många av dem gick på nit när noobskyddet släppte.
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
En avgörande faktor kan vara att samtliga spelare i stammen spelade deff. Många av dem gick på nit när noobskyddet släppte.

Ligger mycket i det, en medlem som ledaren påstod var väldigt bra försökte rensa våra medlemmar med 30 spjut. :D


Det rev helt och hållet upp "allting är värt ett försök". :)
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Eller så försökte han få er att bli arga och anfalla honom då han kör deffensivt :confused:

Kanske.


Gillar i alla fall krigsförklaringen:
Krig upphör! Det är FangBlade som har hittat på det här och HadesA så vill bara sabotera för Hades! Detta betyder att Krig mot Hades acvslutas samtidigt som krig mot Nato börjar!!


Jag hann inte byta strumpor innan det kriget var över. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nej du fangblade, det var inte för era trupper!
Förstår inte vissa spelares tänk med trupper och poäng :/
Själv så har jag fått några fina Nato farmar ;)
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Allt hände när alla som inte hade trupper började gnälla om assist. Gillar min deff :)
Har 2 inkommande från Nato och en har redan kommit :D
Försökte anfalla med 50 spjut och 30 svärd :)
En fin OBF

Det är jag som har attackerat dig med det eftersom de spelarna har slutat på TW och jag fått KÖ. :)

Dessutom ljuger du, de är inte med i NATO längre.


Men vad gör man inte för att försöka hålla ryktet uppe? NATO skulle försvinna första dagen noobskyddet lyfte nu var det ni som försvann. :D
 

DeletedUser

Guest
Det är jag som har attackerat dig med det eftersom de spelarna har slutat på TW och jag fått KÖ. :)

Dessutom ljuger du, de är inte med i NATO längre.

Då undrar jag.. varför inte utnyttja deffen på annat sätt än att bara slänga dem i väggen mot fiender?
 

DeletedUser

Guest
Britta11 - Nato
adamkruger - Nato-A!

Försök inte ljug för mig nu!
 

DeletedUser

Guest
Mudnor! Stäng tråden! Fangblade! Vänta bara! Kommer sätta upp en artikel i expressen på första sidan sen då Nato har fallit ;)
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Faktum att någon måste sluta och stänga stammen visar vem som har kommit segrande ur det här.
 

DeletedUser

Guest
Börjar likna en konvo nu, tycker jag. Vart håller vi dem ? Jo, i PM.
Tack!
 
Topp