Gratulerar Wombat!

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju även vara spelare som kämpat hårt från början? som är mer en tillgång än en ett par extra byar? :)

ja lägget ser tungt ut för os och om man vill fortsätta ska vill man hamna i en bra stam, m-tivng har kriget varit för kort och för ojämt men ctwa har krigat bra så varför inte där ?
min gissning att de kanske fann någon spion men alla var nog inte spioner
 

DeletedUser

Guest
ja lägget ser tungt ut för os och om man vill fortsätta ska vill man hamna i en bra stam, m-tivng har kriget varit för kort och för ojämt men ctwa har krigat bra så varför inte där ?
min gissning att de kanske fann någon spion men alla var nog inte spioner

Jag tycker nog Wombat mot CTWA* var ett väldigt fair och straight krig (skriver var ett fair och straight krig då det nu är för många som slår på Wombat för att kalla det helt fair), med många duktiga spelare på vardera sida och förvånansvärt lite förräderi och sånt. Vilket hedrar bägge parter.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker nog Wombat mot CTWA* var ett väldigt fair och straight krig (skriver var ett fair och straight krig då det nu är för många som slår på Wombat för att kalla det helt fair), med många duktiga spelare på vardera sida och förvånansvärt lite förräderi och sånt. Vilket hedrar bägge parter.

m tråkigt jämt de enda som på värka var spelare som sluta (ni i början och vi i slutet)eller andra stammar som ger sig i (vv i mitten och sedan m tving) och så er merg och gullan men de jag vill komma till sitter på en svenska lektion om ildaden och odusen (troja kriget) så vill någon slänga ihop hella historien jag kan hjälpa men en del från wombat men har inte varit i ledningen så länge
 

DeletedUser

Guest
m tråkigt jämt de enda som på värka var spelare som sluta (ni i början och vi i slutet)eller andra stammar som ger sig i (vv i mitten och sedan m tving) och så er merg och gullan men de jag vill komma till sitter på en svenska lektion om ildaden och odusen (troja kriget) så vill någon slänga ihop hella historien jag kan hjälpa men en del från wombat men har inte varit i ledningen så länge

Hela historien? Illiaden: alla var kära i sköna Helena. De slutar att grekerna skickar en jäkla massa off mot Troja men får inte ner muren. Då använder de en trojansk häst för att hacka spelmotorn och plötsligt så byter byn ägare, men alla dör och farmen är på nivå ett.
Odyséen handlar om en av grekernas paladins som seglar vilse när han återvänder från Troja. Han fastnar i en okänd K och hans typ 50 spjutmän dör en efter en av olika dumma orsaker. Han kommer tillslut till hembyn Itakha och där rensar han allt. Naturligtvis dör även han tillslut men då med en OBA som är högre än Coolins.

Så där, nu kan du skita i resten av lektionen.

Edit: Författaren Homeros sägs ha varit blind. Fatta jobbigt han måste haft när han skulle lägga in fejks.
 
Senast redigerad av en moderator:

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Hela historien? Illiaden: alla är kära i sköna Helena. De slutar att grekerna skickar en jäkla massa off mot Troja men får inte ner muren. Då använder de en trojansk häst för att hacka spelmotorn och plötsligt så byter byn ägare, men alla dör och farmen är på nivå ett.
Odyséen handlar om en av grekernas paladins som seglar vilse när han återvänder från Troja. Han fastnar i en okänd K och hans typ 50 spjutmän dör en efter en av olika dumma orsaker. Han kommer tillslut till hembyn Itakha och där rensar han allt. Naturligtvis dör även han tillslut men då med en OBA som är högre än Coolins.

Så där, nu kan du skita i resten av lektionen.

Edit: Författaren Homeros sägs ha varit blind. Fatta jobbigt han måste haft när han skulle lägga in fejks.

mena om vårt krig lysbad på oddysen när jag var liten och sätt troja filmen :), men som sagt om de 3åriga kriget mellan missbrukarna och de små långsamma djuren
 
Senast ändrad:

T Adams

New Member
Reaktionspoäng
0
Ok master, från min sida ser det ut så här:

En ljummen sommarkväll (söndag) fick Wombitsarna för sig att anfalla en stam som hette ATWM och som för tillfället hade krig mot en stam som hette TRIBE och även hjälpte NiT med starten av deras krig mot PBT där ATWM även deffade upp NiT:s front. ATWM hade hört ett rykte om att Wombat hade planerat detta anfall men att det skulle ske på fredagen innan. Vid denna tidpunkt var det mycket avhopp hos ATWM och ganska rörigt i allmänt, många kö osv. Många i ATWM som väntade på att NiT skulle ge sig in i leken och hjälpa sin allierade men blev inte något med det offensivt sett. Deffensivt fick Wombat hjälp av sin allierade G-R och ATWM av NiT.

Wombat startade starkt och hade såklart en stor fördel med uppdeffad front och att dom startade kriget. Av de spelare hos ATWM som fick de flesta inkommande var det några som gav upp nästan direkt vilket givetvis är tråkigt då Wombat på ett enkelt sätt fick fäste i ATWM-land. Wombat - ATWM 1-0

Andra ronden kan sammanfattas av våran merge med... hmm...glömt vad dom hette...stammen med jobbiga namnet iaf, vilket blev väldigt lyckat. Flera därifrån som snabbt tog sig fram i fronten och kriget stog och vägde fram och tillbaka så andra ronden blev oavgjord.

Nästa del av kriget kan man säga var vändningen för CTWA*, där vi outtröttligt fortsatte mala på och Wombat hade det ganska tungt med många kö och även avhopp. NiT gav sig på G-R och även lite andra krig på världen gjorde att deff försvann från Wombats front. Statistiken vände och CTWA* låg nu plus på övertagningar vecka efter vecka. Wombat - CTWA* 1-1

Idag ser det ut som Wombat inte har så mycket att sätta emot längre då många spelare gett upp och vissa lämnat stammen så nu kan det nog bara sluta på ett sätt, kanske. Wombat - CTWA* 1-2

Vill slutligen säga att det varit ett långt segt krig där båda sidor haft svårt att expandera något större och andra stammar börjat kommat ikapp och även förbi, men antar att det är så det är när två jämna, ganska stora stammar brakar ihop. Väl kämpat båda sidor och tack till Wombat för en lång och ärlig kamp. Än är det inte slut iofs.

/T Adams
 
Topp