Grattis HOH

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej glada läsare och övriga nyfikna..

Detta är min första inlägg och varför jag gör den är för att jag har fått privilegiumet att äntligen bli av med min by till denna fina stammen HOH som ligger rankad 4? Ja det undrar man O_O ...

Själv lirar jag i en mindre inget märkvärdig och dålig stam vid namn WWW. ja vad kan man säga? Jag trodde nämligen att när stora stammar med många milj bakom sig ville ha nåt så tog dem det no question ask..och visste hur varje enhet fungera när man vill adla en by, ni tror säkert så här ..Hmm hur lätt kan det vara att adla byar när man fyller dessa med defftrupper....??

Ja så kan det vara när man har nån att vända sig till, grannar med distanstid på 20min c:a som man är allierade etc som inte ens kan ställa upp.. För att dem "också" krigar mot denna stam (Undrar hur det går där?)

Gnäller jag? Ja det kanske jag gör och jag borde kanske låta bli men kan inte det.. Hade vi varit ett hot? Ja! Hade jag spelat med en vaken stam som backar upp en? Ja!

2 sketna byar med sammanlagt 4600p varav en har 300p är det såna byar ni har skaffat er den positionen ni har idag? Då vill jag tacka er
för det och alla trupper jag har fått kötta ner under min korta tid utan assistans eller större kunskaper inom spelet.

Jag trodde man kunde lägga upp rapporter här men det kanske är lika bra att man inte kan...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Finns det alltid nån mening med alla inlägg som görs här..?
Sen har det lite på vad man har innanför ***** eller hur gammal man är för att förstå vart jag vill komma.
 

DeletedUser

Guest
Inkommande trupper Ankomst
Inte ostron heller! idag kl 17:12:00:494 3:14:07
Inte ostron heller! idag kl 17:12:37:301 3:14:44
Inte ostron heller! idag kl 17:12:53:991 3:15:00
Inte ostron heller! idag kl 17:12:58:631 3:15:05
Inte ostron heller! idag kl 17:13:03:092 3:15:10
Inte ostron heller! idag kl 17:13:09:268 3:15:16
Inte ostron heller! idag kl 17:14:24:100 3:16:31
Inte ostron heller! idag kl 17:14:28:799 3:16:35
Sniglar är inte gott! idag kl 17:15:20:509 3:17:27
Sniglar är inte gott! idag kl 17:15:24:770 3:17:31
Heroes often die idag kl 18:41:46:923 4:43:53
Ziggen idag kl 20:06:19:289 6:08:26
Zuggen idag kl 20:13:18:442 6:15:25
Zoggen idag kl 20:24:49:060 6:26:56
Heroes often die idag kl 21:28:40:260 7:30:47
Heroes often die at an early age idag kl 21:35:30:701 7:37:37
Zoggen idag kl 23:34:08:322
Vad tror ni vill man ha byn eller vill man ha byn...Det måste ändå vara nåt med mig som gör att man skickar alla dessa till lilla mig..Så sött
 

DeletedUser

Guest
Och du tror du är den enda? Bara så du vet, folk har ibland flera 100 inks...
 

DeletedUser

Guest
Finns det alltid nån mening med alla inlägg som görs här..?
Sen har det lite på vad man har innanför ***** eller hur gammal man är för att förstå vart jag vill komma.

Nej men det borde finnas det!

Ja inte hjälper det att vara gammal i alla fall jag fattar fortfarande inte vart du vill komma med ditt gnällande i denna tråd.

Nog om detta då tråden inte leder någonvart.
 

DeletedUser

Guest
Vem har sagt att det måste leda nånstans..?

Ibland undrar man när man läser alla svar som folk kan få fram...

LÄS MEN JAG VÄNTAR MIG INGEN SYMPATI ELLER SVAR VISA LITE MOGNA GRABBAR/Ni som vill vara tjejer men är inte det...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Och du tror du är den enda? Bara så du vet, folk har ibland flera 100 inks...

jag fick kö på min irl polare igår. det låg runt 130 inkommande konstant från oberst. han har ännu inte lyckats ta byn(det var adelståg samt ung 5 nukes före det)

ifall ni vill veta vem det är kan ni alltid fråga oberst
 

DeletedUser

Guest
Finns det alltid nån mening med alla inlägg som görs här..?

Vem har sagt att det måste leda nånstans..?

Hmm har jag fattat det rätt att du menar att det inte finns någon mening med denna tråd och att den inte ska leda nånstans? Isf kan man ju ställa sig frågan varför du ens gjorde den :rolleyes:

För övrigt så fattade jag inte mkt av vad det är du försökte få ut med ditt första inlägg.
 

makinbacon.se

New Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte riktigt grejjen med det här inlägget, är du bara glad att du lyckades skydda din by några attacker, eller vad?
GRATTIS TILL DIG ISÅFALL, FÖR VI I HOH BRYR OSS INTE ETT SKIT!!
 

DeletedUser

Guest
Om man inte bryr sig så anstränger man sig inte ens på att svara precis som jag har blockat er så slipper jag få en massa skit mail och gå runt och hota om bann och skit vad är det för nåt?

Så länge man håller sig inom rimliga gränser så får man vara tacksam.
 

DeletedUser

Guest
Ja, alla byar över 46 är bra :) (y) Stop whine and play on babe <3
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte riktigt syftet med den här tråden, och eftersom den mest verkar spåra ur och bli hur konstig som helst får det bli ett hänglås. Trådskaparen kan kontakta mig via pm om jag missförstått eller missat nåt, men jag kan inte tycka att det är okej att posta vad som helst, bara för det råkar vara en text till en låt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp