Grattis hoaa

DeletedUser

Guest
Grattis Hoaa !!

Genom list och lur har du kommit så här långt..
"ändrar lite text pga att Raggen är känslig och inte vill jobba, så han kanske stänger ner denna tråd ochså annars"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grattis Hoaa !!

Genom list och lur har du kommit så här långt..
"ändrar lite text pga att Raggen är känslig och inte vill jobba, så han kanske stänger ner denna tråd ochså annars"

Nää nu din.. nu stänger jag!!

Nä men grattis på dig hoaa
 

DeletedUser

Guest
Grattis, Hoaa! Kommer så väl ihåg när vi hade vår tvekamp på K65. Hehehe...satt ingame och tjatade via PM och jag lyckades ta en by från dig, för övrigt den första byn du förlorade till en fiende, om jag inte minns helt fel. :p Nu är du stor pojke. Grattis igen.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Tackar och bugar!
Såg tillbaka lite i forumet och hittade den äldsta topicen där andra kommenterat mig....
Sorgligt att så många namn är borta eller övertagna, vilket får en att fundera vad jag själv håller på med som inte ens hittar till attackplaneraren eller minns hur man farmar längre.
*******************************************
06fredrikh
29th September 2008, 19:03

1 dante NoD
2 Qubben NoD
3 Hoaa Solace
4 rHare Fred
5 odelyrius Corian
6 06fredrikh Fred
7 xray Fred
8 TiinDra Stribe
9 spiderweb Stribe
10 GuLGaJoL NoD


Och så passar vi på att lägga in mina (bristande) kommentarer också..

Dante - Är han bäst i allt? Han har nu, trotts internadlingen kommit ikapp med sin Off-OB.
Qubben - En poängjägare? Kanske inte, precis som dante är det internadling mestadels
Hoaa - Klart aktiv! Driver 2 st top 5 acc, ett på V3 och ett på V2
rHare - Fredlig av sig, eller? Undrar hur han kom upp hit, startade sent.. Mycket barbarer just nu.
Odelyrius - Trevlig, vet dock inte så mycket om han som spelare
06fredrikh - Bästa tw-spelaren ever Kan även kallas N00b.
xray - Demolerar ner sina byar, verkar satsa på trupper nu, på tiden av X:et
TiinDra - Enda tjejen på top 10? I alla fall den enda som skrivit det i profilen. Verkar adla mycket på kanten
Spiderweb - Många säger att han är en duktig ledare, vet inte hur han är som spelare
GuLGaJoL - NoDare.. Allt jag vet om denna mystiska individ
__________________
/06fredrikh
 

DeletedUser

Guest
Måste passa på och gratulera dig, Grattis!
Tänk vad länge sedan 1000 byar var mycket....

Hoppas allt är bra med dig och att din sommar varit fantastisk :)

/T.
 

DeletedUser

Guest
Tackar och bugar!
Såg tillbaka lite i forumet och hittade den äldsta topicen där andra kommenterat mig....
Sorgligt att så många namn är borta eller övertagna, vilket får en att fundera vad jag själv håller på med som inte ens hittar till attackplaneraren eller minns hur man farmar längre.
*******************************************
06fredrikh
29th September 2008, 19:03

1 dante NoD
2 Qubben NoD
3 Hoaa Solace
4 rHare Fred
5 odelyrius Corian
6 06fredrikh Fred
7 xray Fred
8 TiinDra Stribe
9 spiderweb Stribe
10 GuLGaJoL NoD


Och så passar vi på att lägga in mina (bristande) kommentarer också..

Dante - Är han bäst i allt? Han har nu, trotts internadlingen kommit ikapp med sin Off-OB.
Qubben - En poängjägare? Kanske inte, precis som dante är det internadling mestadels
Hoaa - Klart aktiv! Driver 2 st top 5 acc, ett på V3 och ett på V2
rHare - Fredlig av sig, eller? Undrar hur han kom upp hit, startade sent.. Mycket barbarer just nu.
Odelyrius - Trevlig, vet dock inte så mycket om han som spelare
06fredrikh - Bästa tw-spelaren ever Kan även kallas N00b.
xray - Demolerar ner sina byar, verkar satsa på trupper nu, på tiden av X:et
TiinDra - Enda tjejen på top 10? I alla fall den enda som skrivit det i profilen. Verkar adla mycket på kanten
Spiderweb - Många säger att han är en duktig ledare, vet inte hur han är som spelare
GuLGaJoL - NoDare.. Allt jag vet om denna mystiska individ
__________________
/06fredrikh


naaaaw :) Du citerade mig <3333333
 
Topp