Grattis ftw!

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
winner-win.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nu blir nog FTW först ut med att stänga en värld på .se


De andra stammarna som är kvar borde gå ihop och göra motstånd om de ska ha nån chans..

Fast jag tror ändå inte de har nån chans trots allt, det blir svårt, loppet är kört

Grattis FTW!
 

DeletedUser

Guest
Långt ifrån alla kommer ta bort sina konton, vissa är väldigt aktiva nu :p

Trupperna försvinner ju inte för att man trycker på "avsluta kontot" utan vandrar snällt vidare, tills dom dör eller blir av med sin hemadress. Det blev väl en del kamikazerace i slutet... :rolleyes:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
grattis

Grattis FTW!

era fula knep och era miljoner mergar fick er att vinna. men ni vann iaf..
Gott nytt år :)!


Med vänliga hälsningar!
Dåren av alla dårar - Start


(Hordare)
 

DeletedUser

Guest
Jag erkänner mig inte besegrad då jag inte förlorade en by under hela kriget och gick + hela tiden;)

Men ni vann v6 så grattis ska ni ha=)
 

DeletedUser

Guest
Jag erkänner mig inte besegrad då jag inte förlorade en by under hela kriget och gick + hela tiden;)

Men ni vann v6 så grattis ska ni ha=)

Du förlorade allt en mot mig nu i slutet när du och Luso började attackera mig :awsm:
Men jag kanske inte räknas som en del av kriget? :rolleyes: Kanske bara en expansion i krigstid?
Å andra sidan tog du två av mig nästa natt... Imponerande hur mycket fejk ni kunde spotta ut mot mig iaf ;) Måste ha varit en 1000 fejks minst från din sida då jag hade 1935 attacker på mig samtidigt som mest från er båda...

För att komma on topic igen, grattis FTW! till segern :)
 

DeletedUser

Guest
Du förlorade allt en mot mig nu i slutet när du och Luso började attackera mig :awsm:
Men jag kanske inte räknas som en del av kriget? :rolleyes: Kanske bara en expansion i krigstid?
Å andra sidan tog du två av mig nästa natt... Imponerande hur mycket fejk ni kunde spotta ut mot mig iaf ;) Måste ha varit en 1000 fejks minst från din sida då jag hade 1935 attacker på mig samtidigt som mest från er båda...

För att komma on topic igen, grattis FTW! till segern :)


Hur kunde jag förlora när det blev 2-1 till mig innan julfreden kom?

Och du, den byn du tog av mig... Det är väldigt lätt att ta byar av folk som inte är online;) Till och med för noobs.
 

DeletedUser

Guest
Hade iof tänkt å skriva till dig och tacka för striderna och att du får ta hand om mina K46 byar;)

Men men inte nu längre;)
 

DeletedUser

Guest
Hur kunde jag förlora när det blev 2-1 till mig innan julfreden kom?

Och du, den byn du tog av mig... Det är väldigt lätt att ta byar av folk som inte är online;) Till och med för noobs.

Sant att det är lätt att ta byar av folk som inte är online, vilket var precis det som hände när du tog de två byarna av mig eftersom jag ute på krogen hela kvällen/natten då :)

Men som sagt 2-1-seger till dig i vår interna "kamp" och all heder till dig, imponerande arbete med all fejk(fattar inte hur du orkade), det gjorde det hela väldigt jobbigt och jag funderade ett tag på att skita i att leta efter adelsmän.
 

DeletedUser

Guest
Precis, TW är inte så mycket skills som folk tror, är man bara online får anfallarna det svårt;)

Men du var en jäkel på att deffa måste jag erkänna:)
Hade blivit 3-1 om jag inte hade glömt av óch timma den där tredje off byn på en av dina byar-.-
 
Topp