Goodbye goodbye

DeletedUser

Guest
Jahapp ja!

Då vart de dags för en annan med att lägga v7 åt sidan då ja.

Tackar så mycket för alla trevliga konversationer med en hel del blev de allt!

Hallberg take care o akta dej för baktändningar ;) dom verkar vara på G nu :eek::p

ARV ´are Kör på som jag vet ni kan o visa alla vad ni verkligen går för trots allt o alla! Ni är o förblir i mina tankar vi ses säkerligen på en annan värld ;)

Tompa se till o läs här lite vet ja nurå ja joinar dej i "ledigheten" lite från denna värld

JAg tackar för många människor för att skrivas ut här men va fasen.. man slutar la bara en gång eller hmm..

Nåja! Have fun AN UA CORE ARV
 

DeletedUser

Guest
som en f.d core från den tiden vi var allierade så säger jag att de var rolit att tala med dej även om de inte vart så ofta
 

DeletedUser

Guest
som en f.d core från den tiden vi var allierade så säger jag att de var rolit att tala med dej även om de inte vart så ofta

Trevligt med inlägg från dig Blood. Måste dock rätta dig. Core har aldrig varit allierade med nordborna. Inte vår stil att bryta en allians...

Världen är ju ett sent skede så man kan väl vara öppen. Vi såg gärna en allians med TB, som vi hade iap med, då de hade mycket likheter med oss och vi geografiskt kompletterade varandra. Dessvärre besvarades aldrig vår vurm för dem.

Back to topic. Mycket tråkigt att höra att du lägger av.
 

DeletedUser

Guest
Trevligt med inlägg från dig Blood. Måste dock rätta dig. Core har aldrig varit allierade med nordborna. Inte vår stil att bryta en allians...

Världen är ju ett sent skede så man kan väl vara öppen. Vi såg gärna en allians med TB, som vi hade iap med, då de hade mycket likheter med oss och vi geografiskt kompletterade varandra. Dessvärre besvarades aldrig vår vurm för dem.

Back to topic. Mycket tråkigt att höra att du lägger av.

PRM6 (ARV) mergade ju med hälften av TB då de var i upplösningstillstånd. Några kom inte till oss utan gick till diverse storstammar. Var jävligt kaotiskt där ett tag. Men nu finns det inte någon från gamla TB kvar i ARV, den enda överhuvudtaget jag kommer på är crousoue. :cool:

Zilla, du vet att du kommer att bli saknad, men vi hörs av på msn och dylikt. :)
 

DeletedUser

Guest
zilla, en bra ledare och trevlig person.

Lycka till med att inte komma tillbaka nu! :p ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack fr de orden :)

Då va min sista dag iaf kommen på v7 inte nollad men ack så vemodigt att fortsätta ändock..

Vi hörs ARVáre o annat folk!
 
Topp