Godkväll från Disney

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jo men är vi ensamma om sånt ?
nej deffetivt inte..

Ser så jälva många spelare och stammar som gör likadant som oss..
Men bara för att vi har ett tema och ja jag vet inte så försöker folk att trycka ner som fan... många av er som håller på gör exakt lika dant,
så tycker ni ska lägga ner och klanka ner.. :)

Som jag skrev tidigare så tycker jag inte att det är fel då jag ser fördelarna med det, men hade uppskattas med lite variation i era mass mail.
 

DeletedUser

Guest
brev behövs inte

Jag anser att är man en bra spelare behöver man inte skriva något alls, attackerna och farmningarna säger allt :)
 

DeletedUser

Guest
Men att skriva sådanna brev har väl fan inget med hur bra man är som spelare att göra?
 

DeletedUser

Guest
Som ni ser nu, Disney skickade ut brev för att få de flesta att börja om.. vissa valde att göra det, vissa inte. De som inte gjorde får ångra sig rejält.
 

DeletedUser

Guest
Som ni ser nu, Disney skickade ut brev för att få de flesta att börja om.. vissa valde att göra det, vissa inte. De som inte gjorde får ångra sig rejält.

Varför ska de ångra att de vill spela bredvid en stam som anfaller? Trodde vi spelade Tribalwars och inte simcity.
 

DeletedUser

Guest
Har jag sagt att de ska börja gråta?

Nej, och jag skrev aldrig att Disney var simcity....

För att vara riktigt tydlig med det jag menar.

Det finns dem som gärna krigar i detta spel och inte tycker det är dåligt ifall de får attacker mot sig och det blir "synd" om dem.
 

DeletedUser

Guest
Hotbrev hit och hotbrev ditt :confused:... Det kan ju vara så att vissa i Disney är grymt erfarna och andra är bara vanliga spelare utan några speciella erfarenheter ;).

Ett hot brev är väll ett sätt att få en enklare farm och få mindre motstånd och kunna köra lite solo i sina rutor eller hur?:sneaky: Fast tillslut kommer ju varje värld sluta med en ända stor SimCity stam för någon gång måste ju en värld vinnas och då slutar det alltid med SimCity, Så man ska helst inte vara så kritisk mot SimCity taktiker, det är ju en del av spelet och är oftast slutet på spelet också eller hur? :thinking:.
 

DeletedUser

Guest

Du tackar det var väl snällt av dig :p

Simcity är ju en stordel av detta spel. Tänk på vad var dem hette nu igen Ecalos någon här som minns dem från värld 4/6 dem hade totalt sim/city i nästan 1,5 år! det tog lång tid innan dom vann vad det värld 4 eller 6. och det kommer sluta likadant i denna värld för eller senare, och vi som säger att Simcity är fegt så är det i stort sätt bara att knipa igen sin lilla haka och tänka,

Kommer jag va med i slutet :confused:
 

DeletedUser

Guest
Du tackar det var väl snällt av dig :p

Simcity är ju en stordel av detta spel. Tänk på vad var dem hette nu igen Ecalos någon här som minns dem från värld 4/6 dem hade totalt sim/city i nästan 1,5 år! det tog lång tid innan dom vann vad det värld 4 eller 6. och det kommer sluta likadant i denna värld för eller senare, och vi som säger att Simcity är fegt så är det i stort sätt bara att knipa igen sin lilla haka och tänka,

Kommer jag va med i slutet :confused:

Chaos <3

Fast Ecalos var grymma, även fast det kanske var lite sim city och lite mergar så var dom ändå väl förtjänta segrare.

Dock ska vi inte snacka andra världar nu :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp