God jul

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
God jul och ät mycket kalkon och andra sorters fråglar:p
Ta detta med en nypa salt:


27677_115663.jpg
-MUMS

julgran.JPG
-Väntar det presenter i alives byar?

125017m.jpg
-Pärons önskelista? :p
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Även God jul till Opel vectra som fått utstå en offensiv av oss i FTW!. Tyvärr så blev hans front totalkvaddad:D

090815_arc_7a.jpg
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Sägs att tomten inte kommer till några FTW!'are i år, han hittar en f_n inte då ni byter adress hela tiden :D

Men god jul på er ändå era små drägg ^^
 

DeletedUser

Guest
God Jul till alla i Horden, till våra allierade och till de nissar med renar som skenar.

Vem vet, min önskan till tomten kanske blir sann. Jag önskade motstånd på server sex svårare än en posse vann. Vi får se om det slår in, kanske jag min önskekvot nått, allt jag hittills tittat på och önskat har jag fått ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
God Jul till alla i Horden, till våra allierade och till de nissar med renar som skenar.

Vem vet, min önskan till tomten kanske blir sann. Jag önskade motstånd på server sex svårare än en posse vann. Vi får se om det slår in, kanske jag min önskekvot nått, allt jag hittills tittat på och önskat har jag fått ;)

This was a joke among this "forumtrads" seriousity - Ofcourse we are pleased with our opponents in FTW! They give us shelter in the cold, wine and bread every day. We are fond of the circumstances - what else can I say :rolleyes:

For the Horde -
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
GOD JUL önskar jag er alla, även fast ni (Horden) en efter en kommer falla :p

Ta nu en välbehövlig paus från tw, det kan nog dom flesta behöva.
Vi ses på slagfältet snart igen :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
God jul och ta vara på er alla. Passa på att ta en paus från datorn och chockera släkt och vänner genom att sätta er ned och prata med dem.
Kramar Pia
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni har lagt in sillen, kokat potatisarna och plockat jordgubbarna. Själv har jag järnkoll på läget.
Glad Midsommar.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni har lagt in sillen, kokat potatisarna och plockat jordgubbarna. Själv har jag järnkoll på läget.
Glad Midsommar.

Midsommar? Jag som trodde jag hade järnkoll på läget, men tydligen inte. :eek: Men iaf, eftersom jag tror det är jul så säger jag God Jul :)

00020469.gif
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp