God Jul V7!

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket har hänt sedan vi sist firade Jul här på vår älskade v7.
Vänner har vänt sig emot varandra, gamla fiender har blivit vänner.


Det finns dock en sak som inte verkar ha förändrats...
Trots allt käbbel och pajkastande i forumet, krigen mellan stammarna och alla möjliga sorters förräderier och fulspel, så är V7 fortfarande
en värld där spelarna lägger ned mycket hjärta i vad de gör!

Vem kan glömma dessa storkrig?
CTWA* vs WOMBAT, där CTWA* verkligen visade att de kunde kriga, och det ordentligt!
NIT vs G-R, där G-R föll som käglor, inte helt oväntat när man får NIT mot sig dock ^^
Core vs ExcPh, där ExcPh förvånade världen och krigade på bättre än någon väntat sig.
Score vs V7, där vi i vår förblindade, efterblivna dimension fortfarande tror att AN kommer vinna världen när Morakniv egentligen redan håller i pokalen!

Det är krig som jag tror alla på V7 kommer ihåg, och inte glömmer i första taget.

Nu ser världen ut som om detta är sista julen vi firar tillsammans innan världen stängs...
Men sådant vet man aldrig, nu när V7's JOKER är här :awsm:

Vi har alla våra egna "idoler" här, många storspelare som inte endast är enastående krigare utan även extremt snälla människor som tar sig tid
att lära känna och hjälpa oss noobs. Jag har 3 spelare som jag särskilt vill nämna, även om jag ser upp till många av V7's farliga krigare :)

Jesperc11 - Alltid en vän att lita på, deltagit i 2 krig mot din stam men bägge 2 har fått mig att se upp till dig ännu mer.
Maca* - Exakt samma sak som det jag skrev om Jesper.
Perka90 - En gammal vän som alltid håller glöden uppe ^^

Er tre, och alla andra berserker på V7 vill jag önska en riktigt God Jul!:D
 
Senast ändrad:

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
CTWA* vs WOMBAT är ju något jag verkligen aldrig glömmer :) Härligare tid i onlinespelens träsk får man leta efter :D

btw världens startas inte om, den stängs endast.

God Jul alla :)
 

DeletedUser

Guest
CTWA* vs WOMBAT tider de


Minna idoler
Alla finna AN:are och krigskamrater
Alla Krigare som håller min karta röd, och som besvarar attacker
Alla ni andra som är aktivt krigare på denna värd


God jul på er alla


//Master of you
 

DeletedUser

Guest
god jul på er alla på värld sju
många sköna lirare man har fått lära känna under detta året också
från mox-t till AN
två bra stammar där den sistnämnde är allra bäst
ha en underbar dag
hoppas tomten kommer till er med
lite extra god jul till insideoft;)
det kan han behöva

mvh den enkle krigaren crousoue
 

DeletedUser

Guest
Ljuset från Granen lysser så grant,
barnen är utav iver hela dan.
Jul musiken spelas i hela byn,
vilken syn,
V7 är ett land,
Där alla får lika dant.

Jag tar Gaffel och Morakniven och sätter mej runt de runda bordet från Core,Blood ANgel öppnar den knakade dörren till Vallhalla.Utanför står 13 Flickor(G-R) och håller i en stor skål med Mos(x-T), God Jul i stugan sa de i en Mege."har De Förenade Änglarna(UA) kommit ännu?" frågade en Ex(cPha) soldat.
"ja de har kommit" sa en ARVtagare till CTWA* AB.
Tuff Tuff Tåget hördes i julvilmlet, Alla hade kommit. Dante bad Jesper(C11) att skicka Beerboy och en Alvedon till honom. "Om du sickar Lingon till mej och Hallberg".
Viking(98) höll hårt i sin n(M)asse medans Angwing läste högt ur Dannemail Jul Kort. Nino ställde sig upp och höjde sitt glas. "Jag vill tacka V7(.0) för deta trevliga år och Önskar alla en trevlig Jul och Gott Nytt år.


god jul önskar Blood Angel
 
Topp