God jul v23

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill passa på att önska samtliga stammar och spelare på v23 en riktigt god jul!
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Vi i duråå önskar er och alla andra en riktig god jul. Och även gott nytt år.

Vill passa på och tacka alla för detta året. Speciellt -st2- och duråå. Lärorikt år med masa händelser.



Sammanfattning om årens gång:

Fin vs CCS , *jg* , ins, -tosm- -tosma-
-st2- vs duråå
OBA/obd vs

November 2013 händer det något i FIN och duråå. Fin håller på att vinna medans duråå håller på att förlora
December Fin blir av med sin högsta ledare och andrejensen blir ledare över FIN.
December 12 Insane sti vill dra alliansen med FIN men A.j vill inte det och bestämmer sig för att göra en merge
1 januari 2014 Duråå går upp till rank 1 och alla i duråå får en blodad tand att kötta på -st2-
Kriget vänder från kaos till hyffsat. Tills ins, vänder sig emot oss.
Februari Kriget har blivit allt mer jämnare tills -tosm- -tosma- Och VL får vi allians med.
Mars Vi går minus igen, folket håller på att sluta
april Insane sti hoppar ned får tronen som högsta ledare i duråå och A.j efter mycket om och men.
maj Insane slutar helt och a.j står med kontot själv tillsammans med 5 andra konto
juni -st2- pressar på ännu mer och insane tappar 100 byar.
juli A.j hittar en spelare till insane sti och får tillbaka aktiviteten.
Juli Spelaren hoppar av duråå för att rädda OBA
Augusti Kaos i både duråå och oba och inte långt ifrån att vi lägger ned.
Sep Sundin kommer tillbaka och lyckan har kommit! :). tror jag det var. 8 nya spelare ansluter sig till duråå. A.j tar ett steg ned.
Sep kriget vänder. Från att ligga - 465 byar +- så går det neråt.
Okt Kriget gör en totalvänding
nov Duråå ökar - -st2- minskar
Dec duråå ligger + med 316
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
God Jul Fiender och Fränder!

A.J, Tror det var fler som hoppade av samtidigt som Sundisen drog om jag minns rätt?
Kan inte säga att det du säger är falskt för det är det inte, intressant värld :)

Tillägger lite från -St2-'s sida: (hoppas nu att jag väljer rätt månader) :p

Januari: -ST2- drar in nya rekryter från CCS som tar -ST2- till nya marker. Kriget i söder blir till världskrig.
Januari: Stribe vaknar ur sömnen och allierar sig med -ST2- för att ta hand om OBA/OBF i söder.

fyller på efterhand
 
Senast ändrad:

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
flying duck, bara fyll på det jag har missat, jag ljuger inte om något, jag glömmer, kanske kommer med åldern? who knows hehe

augusti var det inte långt ifrån vi kastade in handduken, alla sluta, jag satt med 6 konto och tagga inks på alla, samtidigt som vi inte hade ordning och reda, men det lyckades vi få till sist :) Gällde bara att lägga rätt pusslet och hoppas de på det bästa :)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
hade varit roligt om alla hade kunnat göra en sammanfattning om året , behöver ju inte gå på detalj hur det ligger till nu för er i stam utan mer sammafattning :)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Något måste ju ha hänt om det var kaos och ni funderade på att sluta?

förlåt min vän.. mena så här.. Stribe hade total dominans i söder, dom hade ett jävla tryck på oss(viråå) vi hade många som hade tappat viljan för att spela och det såg en stund ut som om vår tid på v.23 va över men sedan fick vi ny energi igen och nu tycker jag kriget mot stribe går ganska bra med tanke på att vi är så få kvar :)
 

DeletedUser

Guest
GOD JUL PÅ ER MED!!

Ares min lilla knäppgök vi är stabila nu. Kärlek i luften hela tiden! :)
 

woodmover

Member
Reaktionspoäng
0
Vill passa på att önska alla fiender och vänner En riktig god jul.

V23 är fortfarande öppen även om vissa tror att allt är klart.

Vi älskar alla att hata våra fiender men vad hade spelet varit utan nån o slåss med :D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hoppas att alla får en helt underbar julhelg, vare sig ni firar eller inte.
Kram Nightfall
 
Topp