God Jul på er alla!

DeletedUser

Guest
Vill passa på att önska alla en riktigt God Jul.
Detta gäller givetvis även våra fiender i -SK- som precis som julgrisen hoppas på ett liv efter jul ;-)
Den som har sin lever intakt får se (vilket innebär att Kruxet är utesluten)
Passa på att njuta av verkliga livet ett par dagar så syns vi efter jul!
GOD JUL ALLA!

Även om undertecknads stam inte ingick i julhälsningen så tar jag mig friheten att önska både SK och DH en God Jul.

"Tomten ser dig" sa alltid min mor. Därför väljer jag den ödmjuka linjen här och önskar ALLA en God Jul som avslutning. :)

Tror nog Knight ingår i alla kära humlan ;)
Läs vad beta skrev en gång till, nog önskades även ni knektar en god jul utan fastfrysta rustningar.
 

DeletedUser

Guest
Jajaja... Under påverkan av paketinslagningsdryck i kombination med tidpunkten för posten så konstaterar jag att jag missade ett litet men ack så viktigt ord i ovanstående. Blev väl grinig för att vi inte var namngivna, hehe.

My bad kaninen och Betan. Kram på er alla från oss alla. Olivolja gör underverk på fastfrusna rustningar BTW. ;)
 

DeletedUser

Guest
Då passar jag också på att önska Eder alla en fröjdefull JUL...

Så ta nu fram glöggen och njut av allt som har med Julen att göra...

God JUL i stugorna
Önskar Barhoppan
 

DeletedUser

Guest
Vill passa på att önska alla en riktigt God Jul.
Detta gäller givetvis även våra fiender i -SK- som precis som julgrisen hoppas på ett liv efter jul ;-)
Den som har sin lever intakt får se (vilket innebär att Kruxet är utesluten)
Passa på att njuta av verkliga livet ett par dagar så syns vi efter jul!
GOD JUL ALLA!

God fortsättning på er alla, även Beta o resten i DH. Jag gissar att Beta haft mer att göra än bara slå in julklappar den här julen ;)
 
Topp