Go Camaro, go!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tror också det kommer bli en "backstabbare" som leder till Camaros död. Wallin är ett hett alternativ indeed.
 

DeletedUser

Guest
Jag har redan stått emot överväldande styrkor :D (för att vara början utav världen)
I just need 300BB, that's all!:cool:

jag tycker ändå Cecilia förtjänar första platsen i Ob försvar bättre än dig dock :) , Cecilia har 1 by och du har 6.
 

DeletedUser

Guest
angående 300.

Du menar att camaro kommer stå ett tag mot överväldande styrkor, sedan förådas av en allierad puckelrygg och sedan bli brutalt dödad?


Baserat på filmen då(jag kan min historia-.-')

Dvs,
*Leta puckelrygg!

Hey, ett slag under bältet där :(((

Me + Camaro = winwin! FOHSHO!
 

DeletedUser

Guest
Är det nån som vet hur ofta OB:n uppdateras? För jag tror inte den sista attacken har räknats :p
 

DeletedUser

Guest
Jag GISSAR på runt var 6e timme men har inge bevis så kan inte svara säkert.
 

DeletedUser

Guest
Ok då får Camaro se upp med sin första plats :p För jag kommer :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe vilken rolig diskussion! Måste bara inflika att jag mest sitter och myser åt alla siffror på besegrade fiender. CaMaRo dödar våra fiender också så det är bara för oss att tacka o ta emot *ryggdunka* :)
 

DeletedUser

Guest
Du har sex byar och jag en? :D

Knappast mitt fel att jag har skillsen medfött och ett par riktigt bra lirare som agerar wingmans. Kärlek till er grabbar


A wingman is expected to support his friend in approaching women. The men often pick a desired woman, who is referred to as the "target." The man intending to seduce the target is often called the "pilot." The wingman is expected to back up the pilot, which typically entails talking to the target's less attractive friend(s) and making comments that will make the pilot seem more attractive.


I choose to call him Marcus Wallin my co pilot ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, När man är attackerad utav en hel stam så är det bara att nöta deff :p
 

DeletedUser

Guest
Känns skönt att veta att det finns en hel del som inte är blyga att dra över en, det tackar vi för. Värmer när alla kan offra lite off för stats :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp