Gnäll tråd !!

DeletedUser

Guest
Tråkig du är Super Boltz, ska du ha svar från mig på det du skrev ovan får du allt se till att besvara allt det andra som du struntade i.

Annars ser iaf jag den här diskussionen som över.

Jag övervägde att besvara dina frågor men insåg ganska snart att vi inte skulle få något slut på eländet, för att besvara samtliga läsare långa texter som går ut på att rabbla upp det som redan har sagt flertal gånger är meningslöst.

Har du inget mer att tillläga såser jag diskussionen som över.
 

DeletedUser

Guest
sjukt kul o läsa detta, ingen ger sig!.

nästan som att man skall hämta popcornen och slå sig ner framför burken och följa detta!. :)

ni verkar ha glömt bort att ni är 2 olika individer som praktiskt taget inte kan ha samma åsikt, i detta fallet är det en som blivit slagen som härjar mot den som var med och slog den slagna spelaren.

underhållande iallefall! :)


tänk om du boltz kunde spela tw lika bra som du ägnar tid på forumet, vilken lirare du vore då ;) höhöhö..:sneaky:
 

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Fler spelare = fler stammar = fler krig teorin tror jag inte på, en värld kan vara rolig att spela på med max 10 pers i samma stam emot en likvärdig stam där man krigar för att utrotta sitt motstånd, ta speed världarna som e.x eller v9 där dem faktiskt krigade sig till vinnst vilket är ovanligt.

Tänkte bara ja skulle påpeka att Sprit faktiskt genomförde en merge. Kommer inte ihåg va stammen hette men tror de va DSA lr något liknande som stor del av stammen gick med i sprit medans resten gjorde en ny stam med namn iNuke (har för mig de va namnet iaf) och krigade mot sprit.

Och angående ditt argument om att träd och yawn dödade världen med sin merg vill jag bara påminna dig om att när federationen och tyt började kriga hade fed lika mkt poäng som tyt hade och hade kunnat ställa upp med en fin kamp om de bara försökt.
 

DeletedUser

Guest
jäkligt sant alex !

Så då ka man ju undra........varför gjorde de inte det ?
 

DeletedUser

Guest
hemskt va de gnälls lite nu för tiden
e alla inaktiva eller ??
 

DeletedUser

Guest
Tycker du är ganska gnällig av dig^^ och du är gammal som tusan
 

DeletedUser

Guest
för en gångs skull vill jag bli yngre om man börjar gnälla när man är äldre...^_^
 

DeletedUser

Guest
haha

minns mycket väl vad man sysslade med på den tiden, haha, festa o knu**a va de stora nöjet haha

gjorde helsingborg osäkert flera ggr i veckan :D

men oj va kul man hade, de har man iofs fortfarande fast på ett annat sätt !!
 

DeletedUser

Guest
jag är ju 16, men när man får körkort fixar man världens fest på sommarstugan långt bort från alla föräldrar;)
 

DeletedUser

Guest
ahhh nädå, förväntar mej in inbjudan o vill ha många brudar :p
 
Topp