Gnäll tråd !!

DeletedUser

Guest
Tycker vi i TYT borde ge alla andra på V12 chansen att verkligen få gnälla på oss här istället för att smutsa ner alla andra trådar !

Eftersom vi i TYT sammarbetar på alla plan med varandra så e de inte konstigt att vi e så överlägsna, bortsett då från mergen !
Räcker att man hojtar till i forumet, - vem hänger med på en offensiv mot ?? Jag hänger på så klart säger flera stycken direkt, o vipps så är den spelaren köttad. De ända roliga vi har i stammen är nu vem som får dagens belöningar ?? Gissa om många har tråkigt o bara väntar på halverade adelspriser o "End game" så vi kan vinna snabbt o få en TW fri sommar ! Dessvärre verkar de som att de kommer dröja me den saken vilket vi inte e särsklit glada för !

Har flera vänner i fiendestammar som e hur trevliga som helst fast de redan vet hur de kommer gå.
Men de försöker hänga kvar så länge de kan med ett leende o kämparglöd till skillnad från många andra.

Vill ge alla mina vänner, både i TYT o i andra stammar en applåd för just deras kämparglöd.

Så passa på nu alla ni "röda prickar".......chansen är er !

Men håll de på de rena planet tack !! :D
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Ni suger så hårt...att Gaffel inte vill ge er end game för det D: Om sanningen skall fram:cool:
 

DeletedUser

Guest
Då tw vill ha krig så förstår jag varför han stoppar merg världar från end game, thats it.

Ni begär mycket mer uppmärksamhet än vad ni behöver, lol
 

DeletedUser

Guest
räknade kallt med att Super boltz skulle va den första som skrev i denna tråd, men icke ! :D
 

DeletedUser

Guest
vad jag vet så kommer det dröja lääääänge innan ni får end-game då det är fler världar som står på tur å har gjort ett bra tag, så räkna med en barbadlade sommar ;)
 

DeletedUser

Guest
vad jag vet så kommer det dröja lääääänge innan ni får end-game då det är fler världar som står på tur å har gjort ett bra tag, så räkna med en barbadlade sommar ;)

V5 = 2 månader
v7 = 2 månader
v10 = 2 månader
v? = 2 månader

Så räkna med 10 månaders barbar adlande, ha det så kul, i värsta fall kan ni merga med barbarerna
 

DeletedUser

Guest
Tänka sig, bara två fiender som klagar i denna tråden än så länge. Man är inte förvånad.

Hej SinZerius forna ledare av Banzai som gråade sig.
Hej Super Boltz forna ledare av Druids/PaRa.

Angående v12 så räcker det att TYT når 100% sen stängs världen efter 1 månad som max, enligt Nino.
Sen lär väl det bli otroligt svårt dock, eftersom det inte finns adlar till att ta byarna.
 

DeletedUser

Guest
Tänka sig, bara två fiender som klagar i denna tråden än så länge. Man är inte förvånad.

Hej SinZerius forna ledare av Banzai som gråade sig.
Hej Super Boltz forna ledare av Druids/PaRa.

Angående v12 så räcker det att TYT når 100% sen stängs världen efter 1 månad som max, enligt Nino.
Sen lär väl det bli otroligt svårt dock, eftersom det inte finns adlar till att ta byarna.

hej sparkz the merg king hur mås det?
 

DeletedUser

Guest
För sött att se gamla fiender vara så sura <3
Innan v12 var det allt frid och fröjd när du satt i v10 och spelade med mig, men när ni fick pisk på 12an blev du tyst och sur. ;P

pisk på v12 av er *asg* nä sparkz nu skall du inte sitta å ljuga på externa här.

faktum var att dom 2 första veckorna innan vi la ner banzai så stog banzai för 28 procent av byövertagandet mot TYT.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För sött att se gamla fiender vara så sura <3
Innan v12 var det allt frid och fröjd när du satt i v10 och spelade med mig, men när ni fick pisk på 12an blev du tyst och sur. ;P

Ehh kan du ta o merga i v16 med. Du dödade ju hela världen mot TTT/Come on! med ditt mergande -.-
 

DeletedUser

Guest
pisk på v12 av er *asg* nä sparkz nu skall du inte sitta å ljuga på externa här.

faktum var att dom 2 första veckorna innan vi la ner banzai så stog banzai för 28 procent av byövertagandet mot TYT.

Haha, lägg fram stats som bevisar att ni gick + mot oss och hade allt under kontroll, över hela kriget tills ni försvann. Handlar inte om man har + under en dag eller en vecka =)

Ehh kan du ta o merga i v16 med. Du dödade ju hela världen mot TTT/Come on! med ditt mergande -.-
Och du spelade i TTT/Come On!, inte så konstigt att du surar över det fatto ^^

Fast sen var det ingen merg som slog ut TTT/Come on!, det var Yawn och Träd gemensamt. Var det inte så att TTT/Come On! även bröstade upp sig och sa att de hade koll på att Träd skulle gå in i kriget och det inte var några problem? Jag var dock inte med i krigets start, eftersom jag inte spelade på v12 just då, kom in senare för att hjälpa till och sen vart jag fast igen.

Dock inget nytt att två stammar går på en annan stam.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, lägg fram stats som bevisar att ni gick + mot oss och hade allt under kontroll, över hela kriget tills ni försvann. Handlar inte om man har + under en dag eller en vecka =)

Då jag som f.d ledare över Druid som hade delat forum med Banzai och hade kontakt med Banzai's ledare över en längre tid kan bekräfta att dem låg + tills dem en dag la ner stammen, vill du motbevisa så lägg fram statsen på bordet, tills det kan du hålla tyst om du inte vet vad du snackar om.

Druids och banzai var få av stammarna som hade läget under kontroll, beror detta på att motståndet var rädda då ni inte fick igenom adlarna då ni är vana med att adla barbarer och kramas?
 

DeletedUser

Guest
Då jag som f.d ledare över Druid som hade delat forum med Banzai och hade kontakt med Banzai's ledare över en längre tid kan bekräfta att dem låg + tills dem en dag la ner stammen, vill du motbevisa så lägg fram statsen på bordet, tills det kan du hålla tyst om du inte vet vad du snackar om.

Druids och banzai var få av stammarna som hade läget under kontroll, beror detta på att motståndet var rädda då ni inte fick igenom adlarna då ni är vana med att adla barbarer och kramas?

Satt nyligen och kollade av banzai på Tw-stats, på kickade spelare, spelare som gråade sig och hur många som var och en adlade av varandra. Ser inte direkt ut som om Banzai gick +. Men som jag skrev ovan, Odin får mer än gärna bevisa att de gick plus, men då ska allt räknas in, spelare som lämnade & även de som gråade sig.

Dock vet jag även om varför de gråade sig, de tyckte det gick åt helvete med Federationen och tröttnade på att många i Fed satt och adlade barbs och inte oss i TYT, så de insåg helt enkelt att det inte skulle gå att vinna över oss när folket satt och gjorde annat i Fed. Det var även här som de drog sig ur det delade forumet mellan alla stammar.

Druids/PaRa tycker jag var den enda stammen som skötte sig bra, gemensamt med Snakes. Ända till att vi tagit bort de andra stammarna som ingick i federationen, och började trycka på mer mot exempelvis er i Druids/PaRa.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp