Gnäll tråd !!

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Druids och banzai var få av stammarna som hade läget under kontroll, beror detta på att motståndet var rädda då ni inte fick igenom adlarna då ni är vana med att adla barbarer och kramas?

Asså vad leker du så jävla duktig för ? att druids äns låg plus kanske var för att Sweet/snakes/para osv låg närmre fronten men jag vet inte riktigt kanske är du som trollade med din trollstav... blir så sjukt sur på att du dag ut och dag in sitter här och skriver att TYT inte är duktiga osv, vrf gjorde du det inte bättre ? ni mergade ju också senare. TYT vann för att dem skötte de diplomatiska korten bäst..
 

DeletedUser

Guest
Satt nyligen och kollade av banzai på Tw-stats, på kickade spelare, spelare som gråade sig och hur många som var och en adlade av varandra. Ser inte direkt ut som om Banzai gick +. Men som jag skrev ovan, Odin får mer än gärna bevisa att de gick plus, men då ska allt räknas in, spelare som lämnade & även de som gråade sig.

Dock vet jag även om varför de gråade sig, de tyckte det gick åt helvete med Federationen och tröttnade på att många i Fed satt och adlade barbs och inte oss i TYT, så de insåg helt enkelt att det inte skulle gå att vinna över oss när folket satt och gjorde annat i Fed. Det var även här som de drog sig ur det delade forumet mellan alla stammar.

Druids/PaRa tycker jag var den enda stammen som skötte sig bra, gemensamt med Snakes. Ända till att vi tagit bort de andra stammarna som ingick i federationen, och började trycka på mer mot exempelvis er i Druids/PaRa.

Statsen visas på spelare som aktivt delat i kriget som inte har lagt ner och gråat sig pga olika omständigheter, under tiden Banzai krigade gick dem plus det skulle kunnas bevisas om banzai hade kvar deras forum då jag tvivlar på att någon sitter på stats för en vis period av tiden innan ens stam upplöses.

Det som gjorde att Druids/PaRa föll var för delar av PaRa's ledning som vart irriterad och började ställa sig emot sin egen stam för att sedan lämna och låta samtliga medlemmar göra vad dem ville (efter mergen, när vi planerade på att dra tillbaka samtliga Druids spelare in i Druids igen då ledningen inte tyckte om förändringen som blev), Efter upplösningen utav PaRa/druids så gick samtliga spelare över till Druids där vi återställde stammen och jag hade vid den här tiden bestämt mig för att lägga ner (med detta följde fler med på vägen, mitt konto fick stanna kvar då det behövdes hos andra stammar med diverse post osv, du vet hur det är black) och stammen flött på under en längre tid och jag slutade följa världen under ett par månader.

Idags läget så kan jag bara stå för vad som hände förr och klanka ner på er för att ni klagar på att ni har en tråkig värld.
 

DeletedUser

Guest
Asså vad leker du så jävla duktig för ? att druids äns låg plus kanske var för att Sweet/snakes/para osv låg närmre fronten men jag vet inte riktigt kanske är du som trollade med din trollstav... blir så sjukt sur på att du dag ut och dag in sitter här och skriver att TYT inte är duktiga osv, vrf gjorde du det inte bättre ? ni mergade ju också senare. TYT vann för att dem skötte de diplomatiska korten bäst..

Om du missade det så delade PaRa & Druids front och mitt konto låg konstant under anfall och jag dunkade på minst lika mycket (det är det man gör i fronten) dock var de flesta inksen som jag fick fejk utom när dem ville plocka byar dvs, vilket dem skötte fint utom att dem inte räknade med retake direkt.

Jag körde hårt med TYT och säger inte att dåvarandes TYT var dåliga det var dem absolut inte och kommer jag aldrig att säga, det jag syftar på idag är att dem drar in pack av spelare för att avsluta världen så fort som möjligt och de flesta kan inte ens kriga.

Jag vill gärna se samtliga spelare som är med i TYT idag i en senare värld emot te.x SPRIT från v9 eller DH från v1 för att se hur dem står sig, kan aldrig tänka mig att TYT spelarna orkar sända iväg 10k+inks för att plocka lite byar.
 

DeletedUser

Guest
Statsen visas på spelare som aktivt delat i kriget som inte har lagt ner och gråat sig pga olika omständigheter, under tiden Banzai krigade gick dem plus det skulle kunnas bevisas om banzai hade kvar deras forum då jag tvivlar på att någon sitter på stats för en vis period av tiden innan ens stam upplöses.

Det som gjorde att Druids/PaRa föll var för delar av PaRa's ledning som vart irriterad och började ställa sig emot sin egen stam för att sedan lämna och låta samtliga medlemmar göra vad dem ville (efter mergen, när vi planerade på att dra tillbaka samtliga Druids spelare in i Druids igen då ledningen inte tyckte om förändringen som blev), Efter upplösningen utav PaRa/druids så gick samtliga spelare över till Druids där vi återställde stammen och jag hade vid den här tiden bestämt mig för att lägga ner (med detta följde fler med på vägen, mitt konto fick stanna kvar då det behövdes hos andra stammar med diverse post osv, du vet hur det är black) och stammen flött på under en längre tid och jag slutade följa världen under ett par månader.

Idags läget så kan jag bara stå för vad som hände förr och klanka ner på er för att ni klagar på att ni har en tråkig värld.

Finns på Tw-stats, bara att gå in där och räkna. Inget jag kommer göra dock. Sitter ute i solen och njuter just nu med den bärbara och vill inte förstöra det genom att sitta och räkna byar. :)

Jo jag vet om det där med Druids och PaRa och vad som hände. Fick höra det från vissa medlemmar från PaRa/Druids. Dock så går det nog att prata om det där många gånger om, finns väldigt många åsikter om vad som hände, om man lyssnar på andra, men så kommer det alltid vara =)

Inlägg från tidigare poster:

Pisk, som jag kallar det, fick hela fed och alla stammar som ingick i Fed, förr eller senare. På ett eller annat vis. Den som sitter och säger att de gjorde det bra och var bäst m.m. Då tycker jag personligen att det är konstigt att den stammen idag inte är den ledande stammen på v12. Eller vad säger du Super Boltz, visst har man hört folk säga sånt förr, de som förlorar, borde du veta i och med v5 ^^

Vet inte om du hittar mig klaga på att det är en tråkig värld, så dra inte in mig i den där diskussionen om tråkiga världar. Alla världar blir tråkiga emot slutet, men det är inget jag klagar på, för vad ska man göra för att det ska vara kul ända in till sista dagen? Dock är det tur att de i stammen gör världen rolig, för det är det sociala som gör allt så pass kul att spela TW.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lugna ner er, Boltz är bara sur för att hans merger med Snakes och PaRa inte blev lika framgångsrika som TYT.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Sparkzlogik wins again

Spela samma värld som sparkz och kritisera honom: Bara arg för att man är fiende och förlorade.
Inte spelat samma värld som sparkz: Har inte koll på läget och vill bara hitta nåt att klaga på.

De är aldrig någon som har legitim kritik. Det är bara folk som är sura.

Göttans!
 

DeletedUser

Guest
Sparkz tyvärr går det inte att få fram all den statestig jag vill få fram eftersom jag ej sparar sånt på datorn, tw-stats visar bara en viss tid bakåt å det är nämligen till 2010-09-30 men kriget mellan the fed å tyt startade 2010-08-08 så min statestik är tyvärr borta, men jag lixsom super boltz vet att banzai låg plus mot tyt under dom första 2 veckorna, tror det stog 8 byar + till banzai dom första 24 timmarna å när vi la ner å lämnade federationen och gråade oss så stpg det 68 byar + till banzai eller nått som sagt tack vare att tw stats inte visar längre bak än till 20100930 så kan jag tyvärr inte plocka fram dom
 

DeletedUser

Guest
Finns egentligen bara en sak att gnälla över...nödvändigt att göra en "gnälltråd" nu då det redan finns sissådär 3242 poster med gnäll mot tyt/yawn/träd/merges i andra trådar å världen dessutom vart död sen flera månader tillbaka ^_^

Ehrmm jag menar bra initiativ där :p
 

DeletedUser

Guest
Black: samtliga världar dör ut och det som håller kvar en är som du säger stammen, finns inget nöje i att adla döda konton/barbarer med tanke på att barbarerna är svårare att adla än spelarna, vet hur det är.

Lugna ner er, Boltz är bara sur för att hans merger med Snakes och PaRa inte blev lika framgångsrika som TYT.

Hade jag varit sur över mergen mellan Druids och PaRa som var enda mergen jag var med om så hoppades vi på högre aktivitet mellan stammarna som sedan länge varit bröder, hur det slutade kan du läsa längre upp, inget jag är sur över.

Det jag vill gnälla på är Mr.Black som springer runt och promtar om att TYT är störst bäst och vackrast.
 

DeletedUser

Guest
Odin, 2010-08-06 18:09:15 <- Bak till det visar tw-stats banzai's by övertagningar och även förluster. Ända fram till 2010-10-27 17:46:27.
Länk: http://se.twstats.com/sv12/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=1276&pn=-1&type=&enemy=-1&min=&max=

Glöm dock inte bort att räkna med de byarna som vi tog av spelare som lämnade/blev kickade. Nu har du något att göra Odin, för jag har ingen ork att leta upp alla dessa spelare som ni kickade/lämnade/gråade sig. Och räkna in ända fram tills ni la ner. Och kan du inte berätta varför ni la ner om det gick så bra för er? =)

Och kriget mellan Fed och oss i TYT startade: 08.10.10, 21:00
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=21503

Eggeh, har du återigen inget att göra idag och letar efter att tjafsa med någon?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag var mest inne för att få kramar på skype :sneaky:
 
Topp