GNÄGG vs NbNp

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
De flesta som startade i NbNp på v10 är väll inte med och har inte vart med då de slutade relativt tidigt i v10 om jag har fattat och kommer ihåg allt rätt..... (jag spelade liksom inte i NbNp i v10.... utan i grannstammen... ) En del av dem startade i en annan stam här i v20 men lade ganska snart ned/blev uppadlade/gick med i en annan stam...
Svar nog annars så kan säkert en del andra hjälpa till och kompletera...
Kram pias
 

DeletedUser

Guest
De flesta som startade i NbNp på v10 är väll inte med och har inte vart med då de slutade relativt tidigt i v10 om jag har fattat och kommer ihåg allt rätt..... (jag spelade liksom inte i NbNp i v10.... utan i grannstammen... ) En del av dem startade i en annan stam här i v20 men lade ganska snart ned/blev uppadlade/gick med i en annan stam...
Svar nog annars så kan säkert en del andra hjälpa till och kompletera...
Kram pias

Jag var med (Under annat nick) och startade upp No brain no Pain på värld 10,
Bedömt utifrån originalnick så är inga spelare kvar från starten.
Beskrivningen av stammen är också helt annorlunda. Det var kanske den del som vi själva hade mest roligt åt men det är en helt annan historia... ;-)
 

DeletedUser

Guest
Vad säger trådskaparen.

Ska vi inte låsa denna tråden då vårt krig mynnade ut i ett nytt krig med fler inblandade.

Känns inte relevant att uppdatera denna tråden med?
 

DeletedUser

Guest
Verkar inte som om tråden ska stängas så jag uppdaterar den med att göra en Lawliet :p

Dvs, Lägger bara in den statistiken som intressar mig mest

Det sagt så älskar jag både min stam och våra vänner därute.


Sida 1:
Stammar: Gnägg
Sida 2:
Spelare: Grundbulten

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 63
Skillnad: 38

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158,905
Sida 2: 392,344
Skillnad: 233,439

chart
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Verkar inte som om tråden ska stängas så jag uppdaterar den med att göra en Lawliet :p

Dvs, Lägger bara in den statistiken som intressar mig mest

Det sagt så älskar jag både min stam och våra vänner därute.


Sida 1:
Stammar: Gnägg
Sida 2:
Spelare: Grundbulten

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 63
Skillnad: 38

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158,905
Sida 2: 392,344
Skillnad: 233,439

chart

Gå och göm dig, Det jag alltid letar upp är det första jag kommer att tänka på. Tror du jag vet i förväg vad som är till mest favör för mig? Jag kan väl visa dig vad jag tycker är bäst om du vill det:

Sida 1:
Spelare: Lawliet
Sida 2:
Stammar: NbNp

Timeframe: För alltid
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,661
Sida 2: 0
Skillnad: 6,661

chart


Oj vad bra jag är, verkar till och med som att jag är felfri! Pajas.

Edit: verkar som att nedre bilden buggade.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska inte lawliet ta illa upp bara för att andra spelar på hans egen fåfänga försök att få gnägg att se bättre ut än dom gör.

Kanske det var därför som raleng och sir tizy sparkades ur stammen idag med, för att inte svärta ner statistiken alltför mycket. Det finns ju ingen annan rimlig orsak då ni bara har trettio medlemmar nu och troligtvis inte fyller dom platserna innan gryningen.

Vi är nog pajaser båda två du och jag lawliet, med den skillnaden att jag skrattar åt det.

(jaja Robin du får var pajas du med om du vill)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Nu ska inte lawliet ta illa upp bara för att andra spelar på hans egen fåfänga försök att få gnägg att se bättre ut än dom gör.

Kanske det var därför som raleng och sir tizy sparkades ur stammen idag med, för att inte svärta ner statistiken alltför mycket. Det finns ju ingen annan rimlig orsak då ni bara har trettio medlemmar nu och troligtvis inte fyller dom platserna innan gryningen.

Vi är nog pajaser båda två du och jag lawliet, med den skillnaden att jag skrattar åt det.

(jaja Robin du får var pajas du med om du vill)


jag då? :(
 
Topp