Ganska Komiskt

DeletedUser

Guest
Tänkte bara säga det efter att jag hadde sänt i söndags på TwRadion, och nämnde att jag var med i stammen NM på Värld 4 och avslutade, sändningen var avslutad och jag loggade in och såg att jag hadde 555 inkommande från ett 15-tal olika personer.

Rätt kul att se faktiskt, även fast att allt var fejk. Och antar att alla visar sin tacksamhet på detta viset, eller så är det kanske ett stort hat?

Vad vet jag... :)

Några som känner sig skyldiga?
 

DeletedUser

Guest
Heh det var ett sätt att tacka dig för en fin sändning :)
Men jag trodde faktiskt att nåra skulle vara riktiga, dom du hade innan alla spammade sönder dig :D
 

DeletedUser

Guest
Tänkte bara säga det efter att jag hadde sänt i söndags på TwRadion, och nämnde att jag var med i stammen NM på Värld 4 och avslutade, sändningen var avslutad och jag loggade in och såg att jag hadde 555 inkommande från ett 15-tal olika personer.

Rätt kul att se faktiskt, även fast att allt var fejk. Och antar att alla visar sin tacksamhet på detta viset, eller så är det kanske ett stort hat?

Vad vet jag... :)

Några som känner sig skyldiga?

:D

Se det som en hälsning från några av oss i A.X.E att även om du är med fienden så är du en helt okey radiopratare ;)

Synd bara att du missade att läsa upp halva vårat vårat brev :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag kanske kan känna mig lite skyldig och så resten av A.X.E :D

Ne men du är en helt okej radiopratare som Fegenbo säger och du har ju faktiskt lyssnarrekordet ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet ialfall att jag drog iväg nästan 300 fejks.
 

DeletedUser

Guest
men var riktig du vet.

sen förlorar er stam fler byar än va ni skälv adlar och förlortar mer poäng.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp