Gangbang mot AAoD?

Gangbang mot AAoD?

  • Ja

    Röster: 170 84,2%
  • Nej

    Röster: 32 15,8%

  • Totalt antal röstare
    202

DeletedUser

Guest
Tror det ska stå:

då hade jag inte läst denna tråden!
 

DeletedUser

Guest
Det visade sig bli aaod som var me på ett gangbang istället :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Iaf vad jag syftade på var RF WFE AAoD vs fa-cbc = gangbang ;)

Var det inte så då att RF o FA-CBC Har krigat länge?
Och att WFE förklarade krig INNAN AAoD , sedan förklarade AAoD krig , och antar att dem flesta hade orsak? Iallafall AAoD & det är FA-CBC's eget fel? (rätta mig om jag har fel , har hyfsad koll) Sedan dem försökt skylla på att han/hon/den/det inte är i ledningen och bara skrivit en massa hummhumm, tror nog de är en undanflykt.
Lite krig skulle inte skada :p
 

DeletedUser

Guest
Var det inte så då att RF o FA-CBC Har krigat länge?
Och att WFE förklarade krig INNAN AAoD , sedan förklarade AAoD krig , och antar att dem flesta hade orsak? Iallafall AAoD & det är FA-CBC's eget fel? (rätta mig om jag har fel , har hyfsad koll) Sedan dem försökt skylla på att han/hon/den/det inte är i ledningen och bara skrivit en massa hummhumm, tror nog de är en undanflykt.
Lite krig skulle inte skada :p

Rykten dementeras bit vis


-=RF=- och Fa-CbC har varit läge i krig och haft förhandlingar om fred enligt rykten. Förhandlingarna avbröts Då AAoD och WFE förklarade krig så avbröts förhandlingarna.

AAoD förklarade krig emot Fa-CbC lördagen den 10/7-2010 kl 20:00

WFE skulle ha förklarat krig emot Fa-CbC kl 00:00 natten mot lördag. Men vi sköt på de tills lördagen den 10/7-2010 kl 21:30.

Så ingen har gangbangat någon.
Då alla har haft sina egna planer i detta. Och inte samarbetat ihop.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tss ni kan ju omöjligt säga att ni inte planerat ihop.

Ja menar, WFE hade ni seriöst hoppat på Fa-CbC om ni vetat att AAoD inte skulle smälla på dem? (snälla svara inte ja, för vi båda vet att Fa-CbC hade ätit er levande)

AAoD och WFE hade sina orsaker, sen att den ena ska kriga gör ju att den andra också vill med ;)

De är gangbang mot DSN just nu, ja. (3 mot 1) Men dom får skylla sig själva pga sin diplomati.
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan nog säga att haren i hela härvan är -=RF=- som hade accepterat en IAP men som avbröt den efter bara några timmar när AAoD förklarade krig mot oss.

Och som henrik338 säger så om det bara varit WFE så hade ni krigat i en vecka och sen bett om en fred igen då ni hade blivit simpelt nedplockade.

Och eran förflyttning på tidpunkt.. Kan det möjligtvis vara så att ni inte vågade gå på oss innan AAoD gjorde det? För att ni då hade fått ett gäng attacker mot er?
 

Godspear

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan nog säga att haren i hela härvan är -=RF=- som hade accepterat en IAP men som avbröt den efter bara några timmar när AAoD förklarade krig mot oss.

Och som henrik338 säger så om det bara varit WFE så hade ni krigat i en vecka och sen bett om en fred igen då ni hade blivit simpelt nedplockade.

Och eran förflyttning på tidpunkt.. Kan det möjligtvis vara så att ni inte vågade gå på oss innan AAoD gjorde det? För att ni då hade fått ett gäng attacker mot er?

Vilka var det som avbröt freden från början?...
 

Godspear

Member
Reaktionspoäng
0
Tss ni kan ju omöjligt säga att ni inte planerat ihop.

Ja menar, WFE hade ni seriöst hoppat på Fa-CbC om ni vetat att AAoD inte skulle smälla på dem? (snälla svara inte ja, för vi båda vet att Fa-CbC hade ätit er levande)

AAoD och WFE hade sina orsaker, sen att den ena ska kriga gör ju att den andra också vill med ;)

De är gangbang mot DSN just nu, ja. (3 mot 1) Men dom får skylla sig själva pga sin diplomati.

Precis!...

Dom har grävt sin egen grav.
 

DeletedUser

Guest
WFE har haft detta i planer sen NBnP upplöstes att anfalla Fa-CbC.
Så de är ett tag FA-CbC har varit under uppsikt av oss.
Sen då Fa-CbC hade spion hos oss vart de ett faktum att vi skulle hamna i krig.

Så AAoD planer om krig är sin mot Fa-CbC är deras egna planer.
Och WFE planer om krig är våra egna.

Så vi planerade inga backstabbningar eller nånting sånt med varandra mot Fa-CbC.

De gjorde vi inte heller mot NBnP. anlednigen till kriget som var mot NBnP från WFE sida och då de fanns TJ redan var NBnP diplomat och deras ledning försökte med utpressningsmetod och hot om krig emot oss.
Varav att TJ då gick i krig emot NBnP och sedan slogs ihop med WFE en bit in i kriget.
 

Godspear

Member
Reaktionspoäng
0
Ingen aning, då var vi och CbC fortfarande olika stammar... Men -=RF=- hade accepterat en IAP med nya stammen Fa-CbC men som dom bröt efter bara några timmar när AAoD gick emot oss.

Vi hade en fred som skulle vara tills efter "världskriget" var över för att vi hade deff hos D-P/Drunk men det sket ju cbc i så då startades kriget igen. När ni sedan mergade så fortsatte ju kriget och jag har inte hört om någon fred som övergavs för att AAod attackerade...
 

DeletedUser

Guest
De gjorde vi inte heller mot NBnP. anlednigen till kriget som var mot NBnP från WFE sida och då de fanns TJ redan var NBnP diplomat och deras ledning försökte med utpressningsmetod och hot om krig emot oss.
Varav att TJ då gick i krig emot NBnP och sedan slogs ihop med WFE en bit in i kriget.

aa fast ne, när jag var med i ledningen i NWO så fick vi förfrågan att hjälpa D-P, vilket vi gjorde och TJ ville stå utanför men sa att dom gärna ville deffa oss... då NBnP fick reda på detta så självklart bröt krig ut mellan TJ och NBnP också... säger ju sig självt inte sant? och just med utpressning, vet dock inte vad ledarna sa lr dylikt i NBnP men är väl inte så konstigt att man skickar blackmails till en stam som deffar upp en fiende?

både NWO spelare och TJ spelare gick ihop med WFE sen
 

DeletedUser

Guest
Vi hade en fred som skulle vara tills efter "världskriget" var över för att vi hade deff hos D-P/Drunk men det sket ju cbc i så då startades kriget igen. När ni sedan mergade så fortsatte ju kriget och jag har inte hört om någon fred som övergavs för att AAod attackerade...

Eller hur? Håller med godspear exakt, ingen IAP har nämnts till oss i alla fall :confused:
 
Topp