Gamla v3 krigare

RickardBlom

New Member
Reaktionspoäng
0
BIA var stammen som man har "växt" upp i och gjorde mig till den spelare som man är idag.
Kommer ihåg att det var första världen som jag spelat.
Man var en riktig nybörjare och var inte mycket som man fatta. Sen sluta det med att man stod med över 2miljoner på sin första värld.
Mycket tack vare alla som hjälpte en.
Pukan är nog antagligen den bästa ledare som jag har spelat med.
Kommer även ihåg Big king, Pia, Supermormor, deppe77 och många fler från BIA.
Mina bästa år i tw hade jag med BIA!

Nu lirar jag enbart på v16 där jag har träffat på nån gammal räv alla fall =)
Ha det gött!
 

DeletedUser

Guest
härligt att se mina gamla stammisar från Ni! tiden fortfarande tittar in o hälsar på -

Storken :) dig kommer man ihåg. Och klemmpa, acidhouse, Benzocaine och alla andra NI!are. Säger även hej till er i -ST2- som av någon outgrundlig anledning kanske minns mig.

Loggade in här för första gången på jag vet inte hur länge och såg den här tråden. Kul! :) Vill instämma med alla som sagt att v3 är den bästa världen, det är den utan konkurrens. Det var på v3 tw var värt att spela. Även om jag spelat på andra världar med så blev det aldrig samma sak.

Sist men inte minst vill jag rikta ett stort grattis till -ST2- som verkar ha plockat hem världen.

//Bowen aka Garzhvog grundare av NI!-A och gammal ST2 spelare
 

DeletedUser

Guest
GZ

Hej alla gamla vänner (och även ni andra)

Var år och dagar sen jag senast var inloggad här. Vilka härliga minnen som dyker upp!

Ska jag vara ärlig kommer jag knappt ihåg hur allt startade, men min första ledare jag lärde känna var gamle Benetus eller vad han nu hette.

Efter ett tag blev jag rätt verksam i gamla ST3(tror jag), sommaren 2007 eller 2008. Under kaosartade former tog jag och jAndersson och ett par till över, efter att Peterinas fullständigt spårat ut. Under några veckor satt jag och jAndersson och spelade dygnet runt, satte larmet tidigt på morgonen, gick upp skickade iväg några attacker, gick sen och lade mig igen. Vi gick väl sen över till ngn WCW-stam, där vi fortsatte kriga som galningar.

Mitt minne sviktar, men sen fick vi väl hela världen emot oss ett tag, st2, LCN osv. Jag och jAndersson satt och kämpade på 15-20 inaktiva konton, samtidigt som det smiddes planer dygnet runt. Fy fan vilka tider, blir nästan nostalgisk!

Efter ett tag lärde jag känna Cribba och CO, som jag tidigt förstod var riktigt smarta grabbar! Vi blev bra vänner (hoppas jag iaf ) och storslagna planer inleddes. Officiellt var vi med i gamla wcw eller vad de hette, där hon katten och CO regerade. Vi blev inadlade mitt i deras huvudnäste. Men samtididgt var det ST2/LCN vi var med i, så de drog upp så sjukt mkt deff, och när tiden var inne gick vi över till våra bröder. Sen fick vi hela norra världen mot oss, 50 byar mitt i helvetet, så då fick man kriga dygnet runt igen.

Efter ett tag var jag tvungen att satsa på jobbet, så lade sakta ner spelandet.

För mig var aldrig krigandet det bästa, utan det var allt rävspel och planerande runtomkring. Man visste aldrig vem som var ens riktiga vän.

jAndersson var min bästa vän och vi stöttade alltid varandra!

Andra vänner jag minns väl: Cribba, orkino, woody, monischa(LCN-spelare minns ej exakt), boman79, katten, yocci, capitan, bobow, . Kan inte minnas alla, så hoppas ingen tar illa upp!

Kul och se att mina gamla allierade i ST2 dominerar än idag! men berätta, har ni inga fiender, ni är ju överlägsna? Vad hände?

Mvh GZ
 

DeletedUser

Guest
Hej alla gamla vänner (och även ni andra)

Var år och dagar sen jag senast var inloggad här. Vilka härliga minnen som dyker upp!

Ska jag vara ärlig kommer jag knappt ihåg hur allt startade, men min första ledare jag lärde känna var gamle Benetus eller vad han nu hette.

Efter ett tag blev jag rätt verksam i gamla ST3(tror jag), sommaren 2007 eller 2008. Under kaosartade former tog jag och jAndersson och ett par till över, efter att Peterinas fullständigt spårat ut. Under några veckor satt jag och jAndersson och spelade dygnet runt, satte larmet tidigt på morgonen, gick upp skickade iväg några attacker, gick sen och lade mig igen. Vi gick väl sen över till ngn WCW-stam, där vi fortsatte kriga som galningar.

Mitt minne sviktar, men sen fick vi väl hela världen emot oss ett tag, st2, LCN osv. Jag och jAndersson satt och kämpade på 15-20 inaktiva konton, samtidigt som det smiddes planer dygnet runt. Fy fan vilka tider, blir nästan nostalgisk!

Efter ett tag lärde jag känna Cribba och CO, som jag tidigt förstod var riktigt smarta grabbar! Vi blev bra vänner (hoppas jag iaf ) och storslagna planer inleddes. Officiellt var vi med i gamla wcw eller vad de hette, där hon katten och CO regerade. Vi blev inadlade mitt i deras huvudnäste. Men samtididgt var det ST2/LCN vi var med i, så de drog upp så sjukt mkt deff, och när tiden var inne gick vi över till våra bröder. Sen fick vi hela norra världen mot oss, 50 byar mitt i helvetet, så då fick man kriga dygnet runt igen.

Efter ett tag var jag tvungen att satsa på jobbet, så lade sakta ner spelandet.

För mig var aldrig krigandet det bästa, utan det var allt rävspel och planerande runtomkring. Man visste aldrig vem som var ens riktiga vän.

jAndersson var min bästa vän och vi stöttade alltid varandra!

Andra vänner jag minns väl: Cribba, orkino, woody, monischa(LCN-spelare minns ej exakt), boman79, katten, yocci, capitan, bobow, . Kan inte minnas alla, så hoppas ingen tar illa upp!

Kul och se att mina gamla allierade i ST2 dominerar än idag! men berätta, har ni inga fiender, ni är ju överlägsna? Vad hände?

Mvh GZ



Tror det var mig du menade:)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Men samtididgt var det ST2/LCN vi var med i

Berätta inte alla våra gamla lurisar, någon kan lära sig inför nästa värld:)

Vad hände?

Det som hände var precis det som vi planerade skulle hända, när du och Jandersson fick "lite" deff av oss och sen bytte sida, till soliga södern. Ni gick väl till LCN , vill jag minnas?

Kul att höra av dig igen och vill du vara med och slåss lite , så kan vi nog ordna det:)

//Cribba
 

DeletedUser

Guest
kul tråd att läsa.

aaah v3 min första värld. spelade i solstammen ,evigt tacksam till sunflower och trophyhunter100 som lärde mig the basics, sen rullade det på . vid 20 -40 byar låg man top20 poäng och top10 OB, sen lite stamledning i den röriga solstammen , sen diverse diploförvecklingar, krångligt med 3 stammar i en med , sen för många krig på en gång och sen kom den stora Nod/DÖD offensiven mot oss och det var midsommar och jag gav upp. Typ.

Även om backstabb och gangbangs förekom på V3 också så var det i alla fall i sin barndom en renare värld än dagens där det tycks som det intrigeras mer än det krigas.

Ägnade mig mycket åt att lära ut det lilla jag hade lärt , vet i alla fall några som blev toppspelare på senare världar som jag har coachat. Alltid nåt :)

Och förstås kul att se att rävarma Orkino och Cribba har vunnit världen.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du...Celendais:)

Vi har fortfarande kvar dina "lektioner" i vårat forum så att alla kan läsa och bli bättre på spelet. Det var ju en gång i världens begynnelse som du blev en mentor inne hos oss i ST2, för att lära oss lite tjuvtricks och som du kan se så lönade det sig, även om du la av lirandet.

Kommer även ihåg hur tjurig du blev när jag och bobow drog igång kriget mot Itab-b (italienarna) men det gick ju också bra;)

Kul att du kom in och hörde av dig i forumet, gissar att du saknar V3 lite granna i alla fall. Tack för dina tankar om oss i -ST2- , men låt mig säga att det inte är jag och Orkino eller Bobow som ligger bakom den förmodade segern utan det är samarbetet , tillsammans med våra vänner i MASH-Elite-CAF-LCN, som gjort att vi är där vi nu är. Många ledare , spelare och stammar har varit oumbärliga sen flera år tillbaka i krigandet mot de i Norr och det är tack vare dem som vi kanske kan vinna denna världen, tillsammans. Vi i -ST2- är bara en kugge i maskineriet, bakom framgångarna // Cribba
 
Topp