Gamla v3 krigare

Razor

New Member
Reaktionspoäng
0
Tjenare Spindeln och ni andra rävar från trean!

Vet inte om någon kommer ihåg mig, men jag lirade i Stribe från i stort sett starten och var rätt close med Woodmover (Tror det var så han hette hehe, länge sen nu). Lirade sen där i en två år tror jag innan jag la tw på hyllan för en tid.
Har sen slö-spelat på några mindre servrar men kände för ett tag sedan ett skumt sug efter att få kötta.. Så kör nu på v16 och om det blir seriöst eller inte återstår att se.

Blev riktigt förvånad åt den här tråden och även om det var ett tag sen den startades så kände jag mig bara tvungen att skriva lite jag också!

Ha det gött

Danne
 

DeletedUser

Guest
började min bana på v.3 i svenska krigarna, ingen kommer ihåg mej men kul hade jag med mina 30 byar utan prem!!!!
dålig på namn men hjärtat dunkar alltid litet extra när man tänker på v.3 o de spelarna. puss på er

- en grönsak:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte så många kommer ihåg mig men innan jag la TW på hyllan så spelade jag i Elite och jag slutade tyvär under kriget mot stribe :( så det blev inte så mycket krigade för min del i slutet men dom andra krigen med Elite va det bästa jag har varit med om på hela V3.

Ha det bra alla som spelar fortfarande på V3 kämpa på!

ROPA ELITE !!!

/ Jördnöt3
 

wervin

New Member
Reaktionspoäng
0
Wervin här

Var väl kanske inte en så stor profil på V3, Men det började att jag togs under EttaNollas vingar. Spelade i en stam jag inte mins va den hette, men Gatnaro var då ledare där.

Efter en tid i spelet fick jag kontakt med X-Ray och kom med i Tjekan. Där jag spelade den största delen i v3 med ettan mm,

När vi tryckte på avslutaknappen på v3 trode jag att TW spelet var över, men fick då en inbjudan av Mannel att spela på v7 där en ny stam skulle skapas och bara inbjudna skulle få vara med, så jag tacka ja.

Och nu efter ca 3 år så får jag äntligen stå på pallen som segrare i en värld och lägga TW på hyllan ett tag framöver( kanske för all framtid)


Wervin-- Tjekan 4ever
 

DeletedUser

Guest
Wervin här

Var väl kanske inte en så stor profil på V3, Men det började att jag togs under EttaNollas vingar. Spelade i en stam jag inte mins va den hette, men Gatnaro var då ledare där.

Efter en tid i spelet fick jag kontakt med X-Ray och kom med i Tjekan. Där jag spelade den största delen i v3 med ettan mm,

När vi tryckte på avslutaknappen på v3 trode jag att TW spelet var över, men fick då en inbjudan av Mannel att spela på v7 där en ny stam skulle skapas och bara inbjudna skulle få vara med, så jag tacka ja.

Och nu efter ca 3 år så får jag äntligen stå på pallen som segrare i en värld och lägga TW på hyllan ett tag framöver( kanske för all framtid)


Wervin-- Tjekan 4ever

En salut till Gatnaro, höll sitt ord även om man tillhörde annan stam.
Vilket inte många andra kan skryta med.

FD ?????? men men

Ha det gott
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
UJ det var längesedan... ja både sedan jag började och lämnade v3.
BIA jag saknar fortfarande en del därifrån :)
Gisses vilket ilsket brev min historia i den stammen började med. Inte så långt efter att jag börjat spela TW och till min stora förvåning blir killen jag skriver till BIAs diplomat om kickad och jag inbjuden... han hade 3 eller 4 byar och jag 1... ops det räknade jag inte med.
Jag minns kriget mot Päronsoda och hans gäng, det var tider det:)
V3 världen där jag lärde mig att man inte skall ha off och deff i samma by och vad som är vad :) Jag spelar fortfarande men under ett annat nick och ja jag är bättre men ännu inget proffs;) Jag vet mina svagheter.
Hon som nästan alltid avslutade med en kram, även till fienden.
Kram Pia
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
kram pia. Namnet ditt känns bekant. Men icke vill jag minnas. Alltid kul med gamla ansikten, oavsett vilken sida man stod på.
 

DeletedUser

Guest
Andreas var du inte en "inkomande" spelare som tog över ett konto som någon annan spelat upp?
 

DeletedUser

Guest
Still, [IL] kommer alltid vara den bästa stammen som funnits på v3:) <3
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
oj vad stora ni blivit cribba ^_^ var ju ett tag sen jag tittade in, så jag får vell säga grattis till vinsten :D
tror inte det finns någon som står emot er nu.

jag tänkte nog börja på v17 så om du är sugen kanske vi syns där ;)

mvh
klemmpa

ps: mitt forums acc klemmpa skulle väll vart unbannat för 2 år sen snart.. lol aja
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hej Klemmpa

Vi valde att skita i V17 då den har för dåliga inställningar och har kyrkor:crybaby:
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
okej, vad tråkigt :crybaby:

inte helt säker på att jag kommer starta upp på en ny värld efter v.17 tyvär :(
 

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De e inte ofta man surfar in här nu längre. Var ju trots allt nästan 2 år sedan man lade ner tw. Men när man kommer så är det otroligt kul att hitta sådana här trådar och läsa om gammalt folk man känner igen. xD

Jag vet inte om jag kan bidra med så mycket dock för jag tror inte jag var stor nog för att folk ska komma ihåg mig. Men när jag lirade Värld 3 nickade jag Fegenbo.

Några saker jag minns speciellt.

När jag och jigge var hela anledningen till kriget mellan Corian och Tjekan. :D ... Att hoppa stam följt av krigsförklaring från Corian var askul, sedan kommer Tjeckan in och boostar alla våra byar och vi får en av de grymmaste OBF'erna någonsin. :D... Minns fortfarande känslan av att kolla upp I hörnet och se att man hade en bra bit över 1000 inkommande och veta att allt skulle dö. XD
EPISKT!

En annan av höjdpunkterna var ju annars adlingen av förrädaren Henrik338. xD

Danskaren, Jigsaw, Ettanolla, Mannel, Tyfoon, Xray, Odelyris.
Så mycket kul som hände! 2 år sen men de känns som igår.

Ha de gött folk! :)
 

DeletedUser

Guest
De e inte ofta man surfar in här nu längre. Var ju trots allt nästan 2 år sedan man lade ner tw. Men när man kommer så är det otroligt kul att hitta sådana här trådar och läsa om gammalt folk man känner igen. xD

Jag vet inte om jag kan bidra med så mycket dock för jag tror inte jag var stor nog för att folk ska komma ihåg mig. Men när jag lirade Värld 3 nickade jag Fegenbo.

Några saker jag minns speciellt.

När jag och jigge var hela anledningen till kriget mellan Corian och Tjekan. :D ... Att hoppa stam följt av krigsförklaring från Corian var askul, sedan kommer Tjeckan in och boostar alla våra byar och vi får en av de grymmaste OBF'erna någonsin. :D... Minns fortfarande känslan av att kolla upp I hörnet och se att man hade en bra bit över 1000 inkommande och veta att allt skulle dö. XD
EPISKT!

En annan av höjdpunkterna var ju annars adlingen av förrädaren Henrik338. xD

Danskaren, Jigsaw, Ettanolla, Mannel, Tyfoon, Xray, Odelyris.
Så mycket kul som hände! 2 år sen men de känns som igår.

Ha de gött folk! :)

det enda jag saknar från TW var ninja gänget.
det var jävligt kul att lira Soldat med dig :)

loggade in igen för första gången på (2?) år och ser att nästan inga oldschoolers är kvar. trist.
 

DeletedUser

Guest
Still, [IL] kommer alltid vara den bästa stammen som funnits på v3:) <3

True! Skulle ju inte direkt påstå att jag spelar längre, men [IL] finns kvar =P Med en ganska störig OB-rank som definitivt är spår från svunna tider.

V3 var kul. Var nog den enda värld som var kul tbh, för de som spelade där. Har inte spelat seriöst på ett par år, även om jag fortfarande loggar in varje dag av vana.

Grejen med [IL] var forumet. Definitivt. Vi hade 4 olika off-topicforum. Väldigt värt. Så det var mycket flum och spam där inne, ingen synd i det då det ledde till ganska många irl-vänner, varav några jag fortfarande träffar, såhär snart 4 år sen vi spelade ihop. Det mina vänner, är en bra stam!
Sen att vi aldrig nådde mer än rank 9 må väl vara hänt, men många väldigt bra spelare började hos oss och gick vidare sen. Spelaren Ettkommanoll på V4 var en av våra, exempelvis.

Själv hörde man nog till en av värld 3:s störigaste diplomater. Vet inte hur många av alla de där stora spelarna jag jäklades med. Tror vi hade roligast åt CCCP och folk35. Och DDSV. Finns många konstiga trådar därinne dedikerade till dem och deras ledare/diplomater och andra vi hade kontakt med XD
 

DeletedUser

Guest
Sedan blev det trubbel på v4 där rHare-kontot också spelades aktivt. Stammen, med min vän Jigsaw Jr i ledningen, ville att jag skulle spela även där, men eftersom jag då var admin på v4 gick ju inte det. Jag hade därför delat med mig av lösenordet till en spelare som de valt ut. Men när han lämnade stammen bad de mig byta lösenord för att kontot skulle stanna hos dem. Spelaren i fråga blev givetvis inte helt nöjd med det och kallade in hjälp. Original-rHare, som fortfarande hade kontot på sin mail. Han bytte lösenord och jag kunde därmed inte längre logga in på v3. Då bad jag min stam Corian att adla upp kontot så fort som möjligt så inte trupperna skulle kunna användas mot dem.

Med Sura Hälsningar
LemonLime

Inte för att det riktigt passar in men när det ändå nämns är det verkligen nåt man minns :) rHare (orginal) räddade oss med att få tillbaks lösen där när nån ~AT~ sozze trodde att ett konto hör till stammen och inte till kontots spelare :)

sällan man läser forum därav det gamla citatet
 
Topp