Gamla v3 krigare

DeletedUser

Guest

Det var kul att höra att jag gjort ett litet avtryck på någon del av v3, har faktiskt funderat på att spela lite igen, men för mig är det isf vänner och v3 som gäller för tillfället. Men just nu har jag inte tid, slutade vid stribes undergång på grund av mycket plugg och en kvinna som vill ha lite tid också och lyckligtvis har jag båda orsakerna kvar att hålla mig från spelandet.

Elite är troligtvis den kvarvarande stammen jag har störts respekt för, jag fick samma känsla av er som av DC, små men stenhårda och mycket godhjärtade. =)

Jag gjorde en kort sejour i ELite också va? Eller har jag drömt det?
 

DeletedUser

Guest
ditt konto var hos oss ett tag, men vi såg inte mycket av dig, tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Justja, då var det som jag minndes, tanken var ju att jag skulle vara borta ett tag och sen slussa in mig själv igenom som kö när jag hade tid. Tyvärr kom aldrig tiden tillbaka och det känns ju inte värt att vara kö om man inte kan göra sitt bästa.
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Jag har aldrig ens spelat i stammen FISK :p

Tänk, förnekelsefasen går vi alla igenom ibland:).

Va skönt att se att så många lyckats sluta spela ändå, eller har ni verkligen det? Skulle inte förvåna mig ändå om alla ni som säger att ni en gång spelat, fortfarande har något konto som ni spelar på...

Jag hoppas ändå att några slutat och vem vet, kanske det var Föreningen Spelberoende TW-spelares, FSTWS, förtjänst?:)

Miffo123, kom igen och ge dig in i kriget!
 
Reaktionspoäng
0
Nä v3 måste ha varit den roligaste världen man spelat på:) [IL] var nog den mest underbara stammen man kunnde spela i<33 Sen va de tråkigt att man fick en massa CCCP spelare mot mig själv på min första värld:p Men man lärde sig ganska mycket om hur man skulle spela vilket var väldigt bra eller dåligt beroende på hur man ser de;)

Tjekan var en annan stam man kommer ihåg,låg inte dom 1a ganska stort innan CCCP? eller var de tvärt om?

Ganska skoj att man ser ett par gamla [IL] spelare som klarat sig bra i världen,dock saknas många:(

Och Haniana den underbara diplomaten som håller kvar stammen på världen helt själv nu,sen får man inte glömma Zpiritual:)

Infierno Libre in my heart, forever and ever
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Vilken trevlig tråd :) kollad ein idag efter ett halvår ifrån forumet :p

Klemmpa - Ni!, ST2 :awsm:

kul var det när tw var tw :p

saknar tiden med både ST2 och Ni! :awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
V3 var den första världen jag lärde mig använda script på! :)
Lärt mig otroligt mycket sen dess men måste nog säga att jag fortfarande gillar denna värld bäst.
Både för att den alltid varit intressant att följa och för att det varit otroligt skönt folk som lirat här!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
My Misstake, Miffot lirade inte med Fiskarna, som Anette ledde. De hette väl =F= (främlingslegionen) först , men när de mergade ihop med -SK- (Saltkråkan/ledare Moiranie) så blev det FISK. Tror de hette så. Bomans dåvarande flickvän? Som hette Benvenuto men kallades BEN, en trevlig tjej med Italienskt påbrå, tog över stammen tillsammans med Tompa (som sen fick hjärtproblem och hamnade på sjukhus) precis före vi skulle merga ihop med dem. Då hade de bytt stamtag till SWCW och ingick i WCW familjen. Det var tack vare BEN som italienarna från itab-b gick över till SWCW. Hon slutade lira efter några månader då hon började att läsa till Polis, som jag tror hon är klar med för något år sen.

Anette startade krig mot oss och när vi började att jaga henneoch Moiriane så flydde hon till NoD, och Moir...la ner lirandet.

Vilka tider det var, i början för flera år sen.

Miffo123 kom in i bilden från en annan stam som han nämnde, som låg ute vid kanten.
 

DeletedUser

Guest
Cribba.
glöm inte vår kära spion!
Devil..(du vet nog vem jag menar).
Hon gick till FISK när många av oss i korsriddarna kom till er för att FISK snodde alla våra medlemmar.
Hon gick till fisk på våra order och inte bara infiltrerade dem.
Hon tog sig in i ledningen och blev näst intill viceledare ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, alltid roligt med sådana här nostalgi-trådar. Jag kan ju ger er en "kort" resumé av mitt TW-spelande då, eftersom alla andra verkar göra det. ;) Kommer faktiskt inte ens ihåg när jag började, men jag tror att det var i runda slängar fyra år sedan nu. Kommer dock ihåg hur jag hade min lilla by i sydvästra hörnet utav K35. Och hur det hela växte, jag kommer ihåg hur jag gick med i Folk35, för att sedan följa med xray till Tjekan. Fruktansvärt nära var det dessutom att jag inte kom med, och man kan ju undra vad som hade hänt då... Sedan kom nog den tid som jag minns mest från, den tid jag tyckte var absolut roligast. Tiden i Tjekan. Jag var yngst i stammen, något som kunde vara lite jobbigt ibland. Det var en väldigt vuxen stämning i forumet, och jag hade lite problem med att förstå de flesta skämt, framför allt hade jag svårt att förstå hur fruktansvärt framgångsrika vi faktiskt var. Visst, man såg rankingen, man såg tillväxtkurvorna. Men det gick inte att riktigt inse att vi plöjde förbi de flesta stammar, utan vidare stor ansträngning. Jag minns när xray var konto-övervakare åt mig, och köpte det första premium som funnits på detta konto (de borde ge honom en medalj, han tjänade in ett antal hundra-lappar till spelet ^^). Sedan kommer jag ihåg krigen, mot wcw, corian och alla andra barbarer some vägrade förstå den komunistiska läran. Men allt roligt har sitt slut, och slutet kom en eftermiddag i december. Jag kan erkänna att jag faktiskt hade en klump i halsen den dagen xray gav förslaget i forumet om att vi skulle upplösa Tjekan, och göra en, ja, som det kom att kallas, "göra en Tjekan". Men jag stannade, vakade över arvet, som jag lite komiskt uttryckt det ett antal gånger. Jag var så patriotisk att jag till och med lyckades få Qubbens klungor att efterlikna de klungor som Tjekan hade, fast i mindre storlek. Till slut kom dock dagen då jag la ner spelandet.

Eller nja, jag kom tillbaka en sommar senare, chrisaa som fick mig att börja igen, och nu var det storkrig på gång, DVH mot WCW. Jag var, tillsammans med Jigsaw, den som berövade dem på flest byar de första dygnen. Från både Danskare och Zablar, som jag spelade i perioder (via kö såklart) så tog jag ett antal hundra byar från min gamla dödsfiende från Tjekan-tiden. Sedan vart det en del trassel, som i slutändan resulterade i att jag la ner, efter att ha spelat, med lösen, på 6 konton på V3, i tur och ordning. Det blev visst inte så kort trotts allt...


Nu kan jag dock stolt erkänna att jag lyckats bli av med mitt tribalwars-beroende helt och hållet. Så jag njuter av livet some erbjuds bortanför detta tidskrävande spel. Kan dock passa på att slänga in en hälsning till alla som fortfarande spelar kvar, samt de som skrivit i denna tråd. Hoppas ni alla har det trevligt! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Någon som faktist orkade läsa igenom texten som kan sammafatta?

Fick jobbigt att läsa den där texten nu på morgonen, extra jobbigt blev det när det inte fanns många radhopp..

Ja, och den var betydligt mer givande än de inlägg jag sett dig göra på forumet. Inte för att klanka ner på dig som person, men du gillar verkligen den där knappen för nya inlägg mer än vad som är nödvändigt...

Min historia på v3 behöver ingen längre resumé; jag sammanfattar den såhär: Elite!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Cribba.
glöm inte vår kära spion!
Devil..(du vet nog vem jag menar).
Hon gick till FISK när många av oss i korsriddarna kom till er för att FISK snodde alla våra medlemmar.
Hon gick till fisk på våra order och inte bara infiltrerade dem.
Hon tog sig in i ledningen och blev näst intill viceledare ;)

Jag har inte glömt henne och sen kom hon tillbaka och var med om att starta upp dagens elite, (tror till och med att hon var grundaren) men under annat namn:)

Vi gjorde elite till iap och sen alli nästan direkt och samarbetet har varit konstant sedan dess och Elite är våra goda grannar och vänner.

Som jag skrev någon gång för 2-3 år sedan "eliten är liten" och det kan ju tolkas lite som man vill, men jag menar att det är få förunnat att kalla sig för elite, och de finns här i V3.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tror knappast någon minns mig.
Men började lira v3 Maj 08. (För övrigt min första värld)
Har för mig jag låg på K67 och hade även byar på K77.
Hamnade i GPoD med TheConqueror som ledare, men efter ett tag så gick han inte och nå och stammen föll ihop..
Då lämnade jag för SLN. Lyckades få med mig bl.a Kytampe, Hold-Gold och några till som jag inte kommer ihåg.
I SLN lärde jag mig mer, mycket av Voffs som va ledare i SLN, men också av andra. Jag fick ca 550K tillslut.
Hade bara använt gratis premet under hela världen. Alltså 10 dagars prem. Skötte allt helt själv utan script osv.
Vi blev totalt överkörda av Spiderstribe, tog inte lång tid innan jag slutade spela. Hade aldrig haft många incs så fick panik och slutade logga in efter bara några dagar.
Kom tillbaka efter kanske en vecka och jobbade mig med lite folk från Spiderstribe genom att döda deras adel och så.
Nickade 422-58 precis som jag gör här i forumet.

Jag är tillbaka nu efter ett litet avbrott på 1-2 månader, fast inte under detta nicket dock!
Hoppas någon tog sin tid och läste igenom detta :) <3
 

DeletedUser

Guest
Någon som faktist orkade läsa igenom texten som kan sammafatta?

Fick jobbigt att läsa den där texten nu på morgonen, extra jobbigt blev det när det inte fanns många radhopp..

Ingen som tvingar dig att läsa, inte heller någon som tvingar dig att vara stödig.

För övrigt verkar du bara vara kapabel till det ena. :)

Kan ju dock ändå be om ursäkt för bristen på styckesindelningar i första partiet, var dock lite svårt att hitta en vettig brytpunkt. Men eftersom du ändå verkar vara inne på det, kanske du ska ta och fixa lite gramatik-fel med, brukar ha en del sådana i mina texter förstår du.
 

DeletedUser

Guest
Efter den skitroliga tiden i Tjekan så började jag slölira i V7. Jag tänkte inte alls köra seriöst, men det vet man ju hur det blir ;)
Nu dominerar vi i AN V7 och väntar på EG. Sen kommer det inte bli något mer TW för mig.....
 

DeletedUser

Guest
Började min TW-karriär på v3 jag med under nicket Spruck. Skapade min egen stam som från början hette ORDEN3, med lite småspelare såsom pontus f1, wonzip, nicovichen, cromeaholic och morganeklund som senare kom att merga med Lorike där vi stötte på miry, hasse och nymfomania med flera. Ytterligare merge skedde, då med TT, där bland andra emmsi och den tidigare nämnde zpiritual fanns. Sedan ytterligare en merge, där vi gick in i [IL], Infierno Libre. Riktigt skojig stam med irl-kompisarna pottatottarna, vale och haniana i ledningen. På den tiden hette den "stora, stygga" stammen CCCP. De hade flest spelare på topp 20 och de körde över allt motstånd de kunde finna. Men efter dryga halvåret spelat, med stammen [IL] till större delen belägen i k46, i krig mot DDSV i k47 och ännu längre bort, samtidigt som jag själv låg mitt emellan CCCP-spelarna dante och Tyfon i k45, som måste ses som dåtidens giganter, skickade jag iväg en ansökan till CCCP på helt och hållet på chans. Och kom till min stora förvåning in. Hade jag fått nej på den ansökan hade jag lagt ner tw direkt. Vad kan jag ha haft? 400k? Dante & co låg säkerligen på dryga 1,5-2 mille så nog kan man säga att min ansökan var chansartad alltid. Väl i CCCP var det internadling som stod på menyn. Fort växte jag på blåa byar och hade inom en månad fördubblat min poäng inför mergen med DöD.

NoD...

Vad kan man säga om den stammen? Köttsugna krigsveteraner hade vi i massor, that's for sure. Efter en veckas existens gick vi ut i krig mot WCW-familjen och min gamla stam [IL]. Corian och Stribe med tillhörande familjestammar fanns med på fiendelistan efter krigsförklaringar som kommit efter att vi deffat upp deras fiender, våra allierade, GOTH respektive Solace mot dem. Var ställningen 199-1 efter 24 timmar eller hur var det? Dagarna därpå kom de båda ST-stammarna, en av föregångarna till LCN, Vita alliansen, Ni! med akademi samt KONT-stammarna emot oss. En vecka in i kriget toppade vi den odd-rankingen och den totala od-rankingen. Men efter några månaders spelande var vi nog inte mer än 15 aktiva spelare kvar som satt konstant och köade, deffade och snipade dagarna i ända mot hundratals fiender som ska ha en stor eloge för sin envishet och sitt lojala och dedikerade fejkande. En liten splittring i gruppen skedde efter ett bråk som förmodligen kommit från ingenting och de gamla SCAN-spelarna stack över till Tjekan varpå vi övriga drog till MASH relativt omgående. Det blev dock inte så långvarigt utan vi försvann till Tjekan utan att egentligen veta varför. Väl i Tjekan tröttnade åtminstone jag väldigt fort och slutade spela. 3,5 mille (400 byar) och rank 21-25 hade jag uppnått då - den i särklass högsta poäng jag uppnått på ett konto jag spelat från start på.

Bara några dagar efter att mitt konto blivit grått lyckades min gode vän Gatnaro övertala mig att ta över kontot rHare i Tjekan igen, då med dryga 400 byar och minst lika många inkommande direkt från första inlogg. Så snart jag fått kontroll på alla inkommande från Corian (främst odelyrius) slutade kontot tappa byar och anfallen slutade komma. Då fick xray den geniala idén att hela stammen skulle bli barbarer. Vi hade "uppnått allt som går att uppnå på en värld". Inte helt nöjda med beslutet valde jag och Gatnaro, samt abel, NoSkillz och ic3princ3 som också nyligen tagit över konton i stammen, att fortsätta spela. Tyvärr hade våra båda ledare, Gatnaro och NoSkillz, sina "flickvänner" i en av DC-stammarna och då blev det vår destination. DC var en stam som jag personligen inte hade mycket för innan jag kom dit. Utspridda över hela rimmen och aldrig mig veterligen varit med i något krig. Hursomhelst så fick jag ganska snabbt nog av den "småbarnsattityd" som jag tyckte mig finna där och jag lämnade ihop med ic3princ3 och vi skapade oss en 2-mansstam som WCW hittade och förklarade krig mot. Ic3princ3 försvann rätt fort där om jag inte minns fel, men absolut inte utan att åsamka WCW stor skada genom effektiv användning av katapulter och backtracks. Jag hade mina byar mellan Corian och dåvarande VVV, som i sin tur tagit chansen att hårt åt min gode vän Gatnaro. Där ställde jag allt mitt deff. Sen hittade VVV mig. Men de fick ingenting för det, trots att jag bara använde mig av två deffbyar som jag hade i fronten mot dem.

Under denna tiden kände jag mig verkligen som en "elitspelare". Jag var osårbar med mina två stora och täta kluster. Hade ju rensat i stort sett hela k35 efter Tjekans Sepukku och farmade in totalt över 100k mynt under en kort tid genom att bara skicka mina fulla offbyar fram och tillbaka. Jag gick med i VVV, för att efter påtryckningar om att WCW var "fienden som måste slås ner innan det är försent" samt klagomål om att deras spelare verkade använda sig av tungt kavalleri istället för murbräckor i sina offbyar bli kickad från stammen bara ett par timmar senare. Snabbt in i Corian efter det där jag stannade resten av min tid på v3. Där gick jag främst in för att hjälpa de mindre erfarna spelarna både med rens och med tips och råd. Det var även här jag gjorde min adelsguide. Alltså var den inte speciellt utformad för [rs] på v5 som många av dem verkar tro. Hursomhelst hade jag, runt 2,5 månader efter att jag tagit över kontot med 400 byar, kommit upp i drygt 700 byar och skaffat mig goda vänner i TnT-AoL och Jigsaw Jr.

Sedan blev det trubbel på v4 där rHare-kontot också spelades aktivt. Stammen, med min vän Jigsaw Jr i ledningen, ville att jag skulle spela även där, men eftersom jag då var admin på v4 gick ju inte det. Jag hade därför delat med mig av lösenordet till en spelare som de valt ut. Men när han lämnade stammen bad de mig byta lösenord för att kontot skulle stanna hos dem. Spelaren i fråga blev givetvis inte helt nöjd med det och kallade in hjälp. Original-rHare, som fortfarande hade kontot på sin mail. Han bytte lösenord och jag kunde därmed inte längre logga in på v3. Då bad jag min stam Corian att adla upp kontot så fort som möjligt så inte trupperna skulle kunna användas mot dem.

Där slutade min v3-historia. För er som eventuellt orkat läsa hela texten kan jag inte säga mer än att ni precis slösat några minuter av ert liv ;) Tack Spider för att du startade tråden. Det har varit en trevlig nostalgitripp att skriva ihop detta och jag hoppas att det kanske att färska upp en del minnen även hos andra samt givit er som inte känner mig sedan tidigare ett litet humm om var jag kommer från. Just nu finns jag att finna endast via strängt tidsbegränsade omständigheter via PM här på forumet. Spelandet har jag lagt ner.

Med Sura Hälsningar
LemonLime
 

DeletedUser

Guest
Nostalgi, låter som Atno det. Ständigt på resande fot, ni som hängt med vet vilka kontinenterna jag besökt är. k73,k63, bofast en längre tid på k26, k14,k12, k25,k23,k24, k33,k32 på placeringarna 1-24.

I vilken ende kan man börja?

Från slutet tar vi o börjar. När jag lämnade Corian/DVH så var det med ett tungt hjärta, fotbolls VM startade och ett helvete i byn (lägenheten) 39 graders värme gjorde mig helt slut. Orka sitta i den värmen år efter år sommar efter sommar. Så mitt beslut blev en egen avskedsföreställning Africa.

Africa/Afrika en kontinent, en stam, ett slut för en era av kolonialmakten Atno. Det var i stammen Africa jag "trodde" mig avsluta karriären, det var fotbolls VM i SYD AFRIKA sommarn 2010, värmebölja och eländig torka. Ett nytt krig hade brytit ut, LCN förklarade sig vara i krig mot den stam jag tjänstgjort i ca 1-1,3 år. Vi hade krigat tidigare mot LCN, Corian/DVH och jag, vi hade gjort det riktigt bra även om kriget kom olyckligt för endel som var inaktiva, så var stammen tidigt i brygga men hämtade in en hel del poäng och byar därefter. Det var ett krig som skulle på gå och pågår just i denna stund, MASH,LCN,ST2 och några mindre stammar till gick ut i krig mot DVH och WCW.


Ensam med 1 miljon/100 byar på k43 och 2 mille på k33 i nytt frontkrig denna gången i andra kriget mot LCN. Ta så mkt du bara kan och ge ingetting tillbaka. Sommaren närmade sig, Fotbolls VM.Värmen, kriget höll en vaken dygnet runt. Ingen sömn, ingen dusch för då kan man förlora en by. Så var livet i 4 månader + de 3 därför innan mot WCW men det komme rjag till.

Det var en spännande tid dessförinnan också. För innan slutkriget om man nu kan kalla det så.

Hände det riktigt mycket grejer, Corian/DVH hade precis innan slutkriget krigat mot äldsta roddarn WCW den förste alliansen och därmed också den äldsta alliansen til stammen.

Anledningen var många som irriterat sig på WCWs gnälliga små ungar som trodde de kunde kräva vad som helst och säga precis vad som helst. För en adelskrock eller olyckliga wcware som varit slöa på byar Corian spelare varit snabbare på. Corian var en stam som var på tå och ständigt på väg framåt, en strikt diciplinerat oplanerad krigsmaskin som rusade rätt på. Kan tyckas i många ögon, men i själva verket fanns det en djupt rotad organisation som satt sitt avtryck på världen i en hel del viktiga krig. Corian hade blivit en känd slaktmaskin hos somliga stammar.

På tå var jag och ständigt uppkopplad under de här magnifika åren med min lille laptopp och det var väl det som gjorde att jag nådde dit jag gjorde.

Kriget Corian vs WCW var en smaskig dröm för många av oss Corianer som fått så mycket skit utav ledningen inom WCW. Inga namn nämnda inga namn glömda, jag var en av de inom Corian som WCW ledande personer var mest inriktade på att få bort från kartan. Anledningen?

Jag var alert och på tå 25/8 året om, det fanns inte en ledig stund som jag ägnade åt något annat än tw. Vad ska man liksom göra på vintern? eh jo!

Älskad som få av WCW, anklagad som en förrädare, sedd som en svindlare av "högt uppsatta" inom wcw sfären. En kort stund var jag nog riktigt hatad kan man säga.

För att jag var först på byar som var lediga eller som ändå skulle bli blå fast med ny ägare. Är man inte snabb nog på byar som bjuds ut till höger och vänster, kanske man ska försöka med 4 i rad istället.

Tragikomiskt då att jag var den störste på k14 och hade förflutet i WCW organisationen. Störst på k14 med enbart offbyar, 470 byar tror jag hade totalt när detta kriget bröt ut och 400 var förlagda till k14 där alla fiender låg. TRÅKIGT men sant var jag den förste att ta byar av WCW 25-30 byar på 24 timmar.

När Tompa någon "höjdare" inom WCW, gormade om alla skulle rikta sina attacker på Atno, även när en smart Erövrare försöke med små trix, Conquest va smart drag, men det hjälpte ju inte, du fick kalla kårar o tjöt om att du skulle bli uppadlad. Assistans fick du, och Tompa ditt ärkesvin hade inte den gamle hjälpt dej hade du inte klarat dig. :/

Tyvärr var jag med 400 byar mot en hel kontinent, jag gillar och skyddar de mindre, och varför säga nej till en utmaning när den bjuds :) 400 mot 3.000 byar alla var fruktade WCW krigare. Jag stod ut i tre veckor med 4-5k bombningar varje dag och med en sekunders attacker. Det skillde en sekund mellan varje attack under en hel veckas tid.

Hjälpen kom först den tredje veckan från stammen då hade jag börjat tappa lite byar men tagit tillbaka byar också.


Före kriget mot WCW hade vi i Corin ett krig mot LCN där vi gjorde bra i från oss och tog massor av byar av LCN. Men det kriget vara i 2-3 månader sedan blev det fred.


För att hoppa in ca 1år efter v3 startat, ATH hade bildats pga att för många kunde inte se skillnaden mellan Athos som stammen hette och mig Atno. ;)

Det fanns nu två Musketör stammar Athos och Porthos båda stammarna hade vuxit på en månad med 100% något som än idag kan anses makalöst bra, anledningen till stammarnas tillväxt var en väntande allians med EN STORMAKT.

Spelar flykt skedde när Tjeckan anföll en stam som vår stam stött indirekt men också motarbetat med en del assistans till WCW bla.

Tjeckan kom o krossade oss, gamstammarna kom i dess efterfölje VVV började attackera, DC högg ner dem som inte gick med dom. WCW rekryterade spelare från stammen, vilket ledde till att spillrorna av stammen. Blev en provins till WCW. Men när sedemera familjen skule utökas stod inte stammen högt utanspelarna skulle inakordineras i ledet av familjen. Annars avrättas var budskapet.

Vi gick in i WCW under de premisserna, men några av oss är vana att vara våra egna fältherrar så vi lämnade efter någon månad.

Det ledde till konflikt med min blivande stam Corian, men det var en sprtansk konflikt o rörde oss inte i ryggen :)

Stammens överlevare förklarades i samma veva för flyktingar av WCWs ledande personer. Vi var inga flyktingar, vi var överlevarna som lämnade WCW för det vi tror på och även då trodde på.


Så här är jag, inte lika aktiv längre, men alltid lika aktuell som n´ågot utav en konflikt zon. Som ständigt ät i rörelse, min sammanfattning kan kanske ge en bredare bild av mitt liv på 3an.

* Livets början, allt var nästan nytt på v3, livet lekte
* Athos startades och kunnigt folk rekryterades, vi hade det grymt kul ihop, allianser knöts och andra bröts av olika anledning.

* ATH bildades efter utrbytning från WCW/ GoW

* Stammen blev topp 15 på världen innan överlevarna gick med i Corian,

* Krigen haglade tätt och kärleken till spelet var på topp, grafiken var så härlig på den tiden, så det vart en del speed rundor under några veckor då det var freds tid och sorgearbete i byarna.

* Sommarna 2010 kom med fotbolls VM och värmen gjorde livet outhärdligt i lägenheten, TW var över för denna gången, där jag spelat i 2.5 år med en liten laptopp och nått stor framgång. Avslutet blev Africa uppehållet varade i 4-5 månader.

Sedan ett tag har jag lirat lite smått oetiskt oseriöst, men ändå nått flera fina framgångar. Men lägger allt krut på IRL och skolan nu, har tänk gå in lite försiktigt på v16 utan störreförhoppning men med ett glatt sinne och se hur långt det komer gå på den världen.

/Atno den nordliga legenden av v3 sydstaternas skräck ;)
 
Topp