Gamla rävar

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Man har ju sina perioder då man inte spelar men man kommer ändå alltid tillbaka!
De första 10 världarna var klart bäst!
 

DeletedUser

Guest
ssch, sitt ner i båten.

Edit: "Tänker även på andra legender som Pilis, Jäger eller Eggeh. "

Okej Pilis kan jag köpa, men varför vanhedra honom med Jäger och Eggeh?

Urrskogen, Dantte, Elohim... Listan kan göras lång av riktiga legender.. Och såklart Zorzes <3


På vilket sätt skulle det vanhedrar mig?

Hej förresten
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Hej :)

kollar ofta efter gamla v1 spelare men blir lika besviken på varje värld, aldrig mer än 5-6 stycken man känner igen :crybaby:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
En hel del av de gamla har nya nick eller spelar inte längre.
 

DeletedUser

Guest
Anser väl sig som en gammal räv, eller ptja fylle bult som ibland kommer med helt irrelevanta kommentarer. Knasigt vad tiden går var nog 15 bast när man startade på v1 ;)
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Tjena, tittade in för skojs skulle, kommer aldrig återvända till denna tortyrkammare igen men nostalgin av att besöka forumet och kolla gamla stats samt bara att SE användarnamn är ofantlig :awsm:

Min historia här är intressant, jag har "gjort saker" varit med i fantastiska stammar osv
Även känd som Härslaktaren och LKAB, möjligt att kontona råkat hamna i andras händer under en viss period dock.

Ser flera användarnamn som jag känner igen, det är otroligt vad vissa har svårt för att "släppa taget", kul bara att se era användarnamn! Kudos.
 
Senast ändrad:

-Vendetta

Member
Reaktionspoäng
7
Hade helt glömt bort att jag var cp-bannad på alla mina konton. Kul att se namn som Hockey, Thoil å Pilis dock. Väcks verkligen en känsla av nostalgi i hela magen. Om det är någon som vill spela v34 nu när den släpps så hojta!

/-V-, Vodka
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hade helt glömt bort att jag var cp-bannad på alla mina konton. Kul att se namn som Hockey, Thoil å Pilis dock. Väcks verkligen en känsla av nostalgi i hela magen. Om det är någon som vill spela v34 nu när den släpps så hojta!

/-V-, Vodka

Oj ja det var längesedan jag såg ditt namn, men planerar inte att spela v34 i nuläget ;) Kram
 

DeletedUser

Guest
Hade helt glömt bort att jag var cp-bannad på alla mina konton. Kul att se namn som Hockey, Thoil å Pilis dock. Väcks verkligen en känsla av nostalgi i hela magen. Om det är någon som vill spela v34 nu när den släpps så hojta!

/-V-, Vodka

Skicka en ticket, vi har lite ändrade rutiner numera för bans så du kan förmodligen få använda ditt gamla konto.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Japp, finns nog till och med några som du kan känna igen ;)
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Gamla tunga V3 spelare:
Mannel, Wowsi,Tyfon,Dante,X-ray, Brödet... listan kan göras lång.

Det var tider de :)
 
Topp