Gamla rävar

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag tolkar det som gamla rävar som spelar... är spelare som fortfarande spelar eller har börjat igen. Ja som spelade i de tidigare världarna
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Hej alla ni som känner mig från v1,v2, v3 osv.
Kikar in och kollar vad som hänt. Har så många minnen från Tw. Måste tala om att Nova kollar ibland.
Kram till alla, kända och okända.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Hej alla! Kikar in och säger: HEJ ALLA TRIBALSPELARE.
Fuskar lite på w114. Verkar ha förändrats lite.
Ska bli kul att se om jag får respons.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jo verkligen. Hittat en pytteliten stam med svenska spelare.
Är du kvar i teamet ännu Pias?
Jag är väll en del av det svenska forumet.... så att säga. Men väldigt få som skriver. Jag blir lycklig så fort någon skriver och numera så är det bara roligt och inget bråk
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag är väll en del av det svenska forumet.... så att säga. Men väldigt få som skriver. Jag blir lycklig så fort någon skriver och numera så är det bara roligt och inget bråk
Låter härligt. Jag verkar vara den enda som skrivit något på länge. Får väl skriva lite oftare nu. Så du lite att göra.
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Det har gått en lång tid sen senast man loggade in här, ännu längre tid sedan man skrev och startade en tråd. Jag vet att jag inte är ensam om att ha lämnat lyckats detta träsk, men finns det några gamla rävar kvar som man faktiskt känner igen?

För all del skriv, skulle vara fruktansvärt kul att se vilka som faktiskt är kvar.

Er phamlol.
@rd@
 

Thoil

Member
Reaktionspoäng
0
Hej!

Söker gamla spelare som
fortfarande spelar och som vill hänga med på W119 med mig. Är sugen på en comeback och vill såklart göra det med mina gamla vänner. Jag håller tummarna att någon av er är kvar

Mvh
Thoil
 
Topp