Gömstället bara till nivå 10 ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Precis Disk Medel:p bara skoja:D

du menar väl "precis disk medel, folk som sär skriver är dumma. för resten, min syster är en brun hårig tjej"

jag hoppas översättarna (eller ska jag säga över sättarna?) jobbade ideellt, för om dom fick betalt hade jag krävt pengarna tillbax ^^ (eller ska jag säga "till bax"?)


jag förstår verkligen inte hur det kan vara så fruktansvärt (eller ska jag säga "fruktans värt"?) svårt.. ok, barn i mellanstadiet ("mellan stadiet"?) särskriver ("sär skriver"?), men vuxna människor.. ("männ i skor"?)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Swan sniff i så fall. men det är ett namn som inte särskrivs vilket däremot inte Diskmedel är. en swan som sniffar helt enkelt. om ni vill veta varför jag heter just det så kan jag skriva en lång redogörelse för dig.
 

DeletedUser

Guest
Swan sniff i så fall. men det är ett namn som inte särskrivs vilket däremot inte Diskmedel är. en swan som sniffar helt enkelt. om ni vill veta varför jag heter just det så kan jag skriva en lång redogörelse för dig.

please do :)

fast du fick det nog lite fel, diskmedel särskrivs inte, men en sniffande svan på engelska (swan sniff) görs. ;)

så.. varför swan sniff? :)
 

DeletedUser

Guest
Haha good one ;)

Ok. var ska jag börja??? jo förståss från början. Jag var för ungefär 4 år sedan hos en kompis där vi lekte kurragömma.:p för att få han att skratta så att jag skulle hitta honom så gick jag runt och sa ''Sniffar jonas har fått upp et spååår.'' på ett ganska roligt sätt... senare samma dag på kvällen när jag kom hem så tipsade en kompis mig om spelet Runescape (ni har säkert hört talas om det. Viktigt att understryka är att jag slutade med det efter ungf. 1 år och spelar alltså det inte längre). Jag skulle registrera mig och den sa åt mig att välja ett användarnamn. Det första som kom upp i mitt huvud var förståss SniffarJonas. Men då tänkte jag bara att folk skulle tro att jag hette Jonas vilket jag inte heter alltså passade inte det. Då började jag tänka på andra namn med Sniff... Sniff tyckte jag lät roligt och ville ha detta. Jag rabblade upp namn efter namn i huvudet och efter nästan en halvtimme fick jag fram det genialla namnet Swansniff. Efter det har jag alltid på alla spel hetat detta. Många har undrat varför men då har jag bara lett hemlighetsfullt:) Nu är hemligheten avslöjad. Det var nog allt.:rolleyes:

Tack för mig
 

DeletedUser

Guest
=)

historien bakom mitt namn är inte lika "spännande" ^^
först kallade jag mig för ankfot, sen stekspade, sen gristarm (det nicket tog många illa vid sig när de såg :) ) sedan till slut diskmedel.
den enda historien bakom är att jag tyckte de var roliga namn :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp