tachuk
Member
- Reaktionspoäng
- 0
Andra stammar vi fimpat har vi inte haft diplo med tidigare vad jag kan komma ihåg.
felfelfelfelfel ni hade IAP med oss och sökte allians även.
Den berörda stammen är pant!
Andra stammar vi fimpat har vi inte haft diplo med tidigare vad jag kan komma ihåg.
felfelfelfelfel ni hade IAP med oss och sökte allians även.
Den berörda stammen är pant!![]()
dock ni som brände diplomatin med oss, inte tvärtom.
ibland är det bra att vara dålig![]()
(låter bättre på engelska
)
Hej på er alla!
Jag fattar inte att Laser ska behöva deffa O-G. Tycker att det är jätte pinsamt för O-G.
Och kom inte med några ursäkter eller NEJ det gör dom inte för att jag har bevis på att dom gör det. Nyss har jag tagit en by till av O-G spelarna och har inkommande assistans från två spelare ifrån Laser. Synd att dom inte kom i tid och hjälpte den försvarslösa O-G:s spelaren.
Eller vad tycker resten av er?
Och för er andra.
yeah.. The bad boy is back in business. You better watch your back, because I am after YOU! :awsm:
mvh
Vätter
Haha, ni är så pinsamma. Klart man för samarbeta och deffa varandra men jag har kissat på hela O-G i dessa roliga dagar.
Tråkigt att jag inte har lust mer med att spela, annars skulle ni aldrig kunna lyckas ta nån av mina byar.
Och jag ligger 2byar + mot er.
Nu när jag gör mina byar grå kanske ni lyckas ta nån, haha!
Haha, ni är så pinsamma. Klart man för samarbeta och deffa varandra men jag har kissat på hela O-G i dessa roliga dagar.
Tråkigt att jag inte har lust mer med att spela, annars skulle ni aldrig kunna lyckas ta nån av mina byar.
Och jag ligger 2byar + mot er.
Nu när jag gör mina byar grå kanske ni lyckas ta nån, haha!
Nej, har faktiskt en del deff kvar. Och kan få mycket deff av andra spelare också!