Fy Fan vad PINSAMT

DeletedUser

Guest
Det borde va lättare att ta mig då. Jag är inte så seriöst heller!
Ni var inte så gryma som man skulle kunna tro!
 

DeletedUser

Guest
Nä där har du rätt, dom måste vara totalt värdelösa :D De har bara erövrat alla hot på en väldigt kort tid :O Men man måste vara rätt dåliga för det, har jag hört iaf:D
 

DeletedUser

Guest
ibland är det bra att vara dålig :p :) (låter bättre på engelska ;) )
 

DeletedUser

Guest
Hej på er alla!

Jag fattar inte att Laser ska behöva deffa O-G. Tycker att det är jätte pinsamt för O-G.
Och kom inte med några ursäkter eller NEJ det gör dom inte för att jag har bevis på att dom gör det. Nyss har jag tagit en by till av O-G spelarna och har inkommande assistans från två spelare ifrån Laser. Synd att dom inte kom i tid och hjälpte den försvarslösa O-G:s spelaren.

Eller vad tycker resten av er?

Jag tycker det är jättepinsamt att O-G får deff utav Laser. Jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna visa mig bland folk längre.

Är nu detta orättvist så tycker jag att du ska skriva till supporten och anklaga O-G och laser för FUSK eftersom dom inte bara hjälper varandra utan även samarbetar för ett bättre resultat. Det är så elakt så alla i bägge stammarna borde får en två veckors ban minst.

Hur är det själv. Har du skickat ett mejl till någon om deff någon gång, eller om samarbete. Kändes det som om du var ute och gjorde något fegt då, eller kändes det bra att få hjälp av andra.


Jag är högst intresserad av hur du skulle vilja utveckla dina känslor i detta ämnet. :rolleyes:


Och för er andra.
yeah.. The bad boy is back in business. You better watch your back, because I am after YOU! :awsm:


mvh
Vätter
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, ni är så pinsamma. Klart man för samarbeta och deffa varandra men jag har kissat på hela O-G i dessa roliga dagar.
Tråkigt att jag inte har lust mer med att spela, annars skulle ni aldrig kunna lyckas ta nån av mina byar.
Och jag ligger 2byar + mot er.

Nu när jag gör mina byar grå kanske ni lyckas ta nån, haha!
 
Reaktionspoäng
0
Haha, ni är så pinsamma. Klart man för samarbeta och deffa varandra men jag har kissat på hela O-G i dessa roliga dagar.
Tråkigt att jag inte har lust mer med att spela, annars skulle ni aldrig kunna lyckas ta nån av mina byar.
Och jag ligger 2byar + mot er.

Nu när jag gör mina byar grå kanske ni lyckas ta nån, haha!

Du är helt klart våran gud. Du är så bra så att du inte har tid att spela längre.

Varför gör vi inte såhär - vi låter dig biffa upp dig i 3 veckor, sen kan du börja attackera igen. Kan vi se om du är så bra som du nu påstår.
 

DeletedUser

Guest
Nej det har jag inte lust med. Kommer inte kunna vinna denna värld så ingen idé.
Men det kunde va intressant.

Jag hade uppnått mitt mål med kriget.
Opponenter besegrade
Som anfallare Som försvarare Total
Rank Namn Besegrad
1 st0janovic [The B] 4,72 Mio.


Det var trevligt att spela med er alla i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ni är så pinsamma. Klart man för samarbeta och deffa varandra men jag har kissat på hela O-G i dessa roliga dagar.
Tråkigt att jag inte har lust mer med att spela, annars skulle ni aldrig kunna lyckas ta nån av mina byar.
Och jag ligger 2byar + mot er.

Nu när jag gör mina byar grå kanske ni lyckas ta nån, haha!

Det är inte så att du försökte adla en by av mig igår men lyckades vägga all din kvarvarande off. Samtidigt som du blev rensad på all din def?

Eller är det bara som så att du tröttnat på det här spelet som de flesta andra loosers gör helt plötsligt?
 

DeletedUser

Guest
Haha, det gjorde jag bara för skojs skull!
Nej, har faktiskt en del deff kvar. Och kan få mycket deff av andra spelare också!
 

Mexican Loco

Member
Reaktionspoäng
0
alltid roligt med p12:eek:r som sitter och skryter på forumet, fast sedan när dom får pisk så "slutar dom" :D
 
Topp